mBank: klienci dawnego MultiBanku w tym roku otrzymają dostęp do nowej platformy
Copy

Kopiuj tekst

mBank: klienci dawnego MultiBanku w tym roku otrzymają dostęp do nowej platformy

Wystartowała kampania informacyjna pod hasłem „Dobrze zaprojektowany bank”, dzięki której klienci dawnego MultiBanku oraz private bankingu poznają nowy serwis bankowości elektronicznej i mobilnej. Wkrótce zastąpi on wcześniejsze narzędzia.

Od listopada 2013 roku wszystkie produkty i usługi oferowane kiedyś pod markami MultiBank, Private Banking i Wealth Management oraz BRE Bank świadczone są pod znakiem mBanku. Konsekwencją ujednolicenia marki jest udostępnienie nowej platformy bankowości elektronicznej i mobilnej, z której korzysta dzisiaj większość użytkowników mBanku. Zmiana nastąpi do końca 2015 roku. Wtedy dostęp do nowego serwisu otrzymają klienci dawnego MultiBanku oraz bankowości prywatnej.

- Nowy serwis różni się istotnie od tego, który udostępniono 14 lat temu. Kiedy budowaliśmy nasze pierwsze rozwiązanie, możliwości, jakie obecnie daje bankowość elektroniczna, nie były znane. Na bankowość on-line patrzyliśmy wówczas przez pryzmat komputera stacjonarnego, nie smartfonu czy tabletu. Obecna platforma powstała zgodnie z najnowszymi standardami projektowania i wykorzystuje najlepsze rozwiązania informatyczne. Jestem przekonany, że udostępnienie klientom nowego serwisu, a wraz z nim wielu nowych możliwości, ułatwi im obsługę w mBanku - wyjaśnia Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

Nowy serwis oferuje bowiem ponad 200 nowych funkcji i usprawnień, m.in. mądrą wyszukiwarkę, pozwalającą na znalezienie dowolnej transakcji już po wpisaniu trzech pierwszych liter czy dostęp do unikatowego w skali Europy programu rabatowego mOkazje, gwarantującego klientom pełną wygodę korzystania z promocji, bez konieczności przypominania o rabacie w sklepie i posiadania specjalnych kart lojalnościowych.

Wraz z dostępem do systemu klienci zyskają także możliwość korzystania z usługi Ekspert online, pozwalającej na kontakt z konsultantem mBanku przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem połączenia wideo lub audio. Nowa będzie również aplikacja mobilna na smartfony, a posiadacze rachunku Aquarius otrzymają bezpłatnie usługę concierge.

Przed zmianą

Do nowego serwisu przeniesione zostaną wszystkie posiadane przez klientów produkty i usługi wraz z obecnymi numerami rachunków. Proces nie powoduje konieczności zmiany w dokumentach. Przeniesienie nastąpi podczas wskazanego przez bank weekendu, o czym użytkownicy zostaną poinformowani z kilkutygodniowym wyprzedzeniem e-mailowo, poprzez komunikat w obecnym serwisie transakcyjnym oraz SMS.

Proces przeniesienia klientów dawnego MultiBanku polega na wymianie danych pomiędzy osobnymi systemami komputerowymi, co wiąże się z ich wyłączeniem na pewien czas. Aby było to jak najmniej uciążliwe dla użytkowników, bank podjął decyzję o dokonaniu zmiany jednorazowo, a nie przenoszeniu klientów etapami, co za każdym razem skutkowałoby chwilową niedostępnością serwisu.

Po zmianie

Do zalogowania się do nowego systemu użytkownik będzie korzystał z dotychczasowego identyfikatora (numeru klienta) i hasła, a w przypadku klientów posiadających rachunek w dawnym MultiBanku oraz mBanku - używał dwóch identyfikatorów i haseł. Analogicznie przebiegać będzie proces weryfikacji klienta poprzez infolinię - użytkownik poda identyfikator przypisany do konkretnego profilu, dawnego MultiBanku lub mBanku. Wyjątek stanowi niewielka liczba klientów dawnego MultiBanku, których numery są takie same jak klientów mBanku. Taka sytuacja wynika z faktu, że dotychczas użytkownicy obsługiwani byli w dwóch oddzielnych systemach komputerowych. Osobom tym nadane zostaną nowe numery.

Udostępnienie nowego systemu oznacza zamknięcie serwisu transakcyjnego i informacyjnego, z którego korzystają dzisiaj dawni klienci MultiBanku i bankowości prywatnej. mBank rozpoczął właśnie intensywną kampanię na temat zmian. Klienci otrzymali list i e-maile w tej sprawie. Uruchomiona została także specjalna strona internetowa, dostępna pod adresem: www.mBank.pl/nowy-serwis, na której znajdują się szczegółowe informacje na temat procesu oraz wskazówki dotyczącego nowego serwisu. Od listopada 2014 roku klienci mogą również krok po kroku sprawdzić, jak dokonywać najważniejszych operacji w nowym serwisie, dzięki wersji demonstracyjnej systemu (nowedemo.mbank.pl/login).
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.