Unikatowy w skali Europy program rabatowy – mOkazje – był zapowiedzią i jednym z elementów projektu nowego mBanku. Teraz dzięki ofertom w tym modelu, na zakupach oszczędza prawie milion klientów mBanku i Orange Finanse. Z programem współpracuje także 200 partnerów, do których w maju dołączyły marki Diverse, Wojas i booking.com.
Platforma rabatowa mOkazje i Strefa Korzyści w Orange Finanse gwarantują klientom pełną wygodę korzystania z promocji. Bez konieczności przypominania o rabacie w sklepie czy posiadania specjalnych kart lojalnościowych. Wystarczy online wybrać interesującą ofertę, rachunek uregulować kartą płatniczą banku, a części wydanej kwoty zostaje automatycznie zwrócona na konto. Partnerzy programu zaś zyskali możliwość precyzyjnego dotarcia do swojej grupy docelowej. I zaoferowania zniżek tym, którzy faktycznie skorzystali z ich usług.
- Taka konstrukcja programu przekłada się na realne oszczędności dla klientów. Średnia wysokość rabatu to 12 proc. wartości zakupu czyli przeciętnie 12 zł. Jednak naprawdę imponująca jest kwota, którą zarobili najbardziej aktywni użytkownicy mOkazji. Rekordziści mogą się pochwalić oszczędnością rzędu nawet czterech tys. zł od początku istnienia programu - mówi Marek Seralis, wicedyrektor ds. programu w mBanku. - Ciągły rozwój i coraz większa popularność platformy mOkazje, zarówno wśród użytkowników, jak i partnerów, jest najlepszym dowodem na to, że zaproponowany przez nas model doskonale sprawdza się w praktyce - dodaje Marek Seralis.
Wśród partnerów programu można wymienić takie marki jak Statoil, E.Leclerc, Orange, mediamarkt.pl czy pizzaportal.pl. Największą popularnością wśród klientów cieszą się rabaty na produkty i usługi codziennego użytku: do sklepów spożywczych i na paliwo. Z mOkazji od niedawna mogą skorzystać także użytkownicy Allegro, którzy z pośrednictwem tego popularnego serwisu aukcyjnego założą rachunek w mBanku. Przez sześć miesięcy będą regularnie otrzymywać atrakcyjne rabaty do wykorzystania w aplikacji mobilnej Allegro, o łącznej wartości 275 zł.
Fakt, że platforma mOkazje z powodzeniem konkuruje z innymi, dostępnymi na rynku programami lojalnościowymi, nie tylko bankowymi, potwierdzają także eksperci. Program mBanku zwyciężył w kategorii The best loyalty programme / activities in services (B2C) w pierwszej edycji branżowego konkursu Loyalty Awards, w którym nagrodzone zostały najlepsze projekty lojalnościowe w Polsce w 2014 roku.
- Taka konstrukcja programu przekłada się na realne oszczędności dla klientów. Średnia wysokość rabatu to 12 proc. wartości zakupu czyli przeciętnie 12 zł. Jednak naprawdę imponująca jest kwota, którą zarobili najbardziej aktywni użytkownicy mOkazji. Rekordziści mogą się pochwalić oszczędnością rzędu nawet czterech tys. zł od początku istnienia programu - mówi Marek Seralis, wicedyrektor ds. programu w mBanku. - Ciągły rozwój i coraz większa popularność platformy mOkazje, zarówno wśród użytkowników, jak i partnerów, jest najlepszym dowodem na to, że zaproponowany przez nas model doskonale sprawdza się w praktyce - dodaje Marek Seralis.
Wśród partnerów programu można wymienić takie marki jak Statoil, E.Leclerc, Orange, mediamarkt.pl czy pizzaportal.pl. Największą popularnością wśród klientów cieszą się rabaty na produkty i usługi codziennego użytku: do sklepów spożywczych i na paliwo. Z mOkazji od niedawna mogą skorzystać także użytkownicy Allegro, którzy z pośrednictwem tego popularnego serwisu aukcyjnego założą rachunek w mBanku. Przez sześć miesięcy będą regularnie otrzymywać atrakcyjne rabaty do wykorzystania w aplikacji mobilnej Allegro, o łącznej wartości 275 zł.
Fakt, że platforma mOkazje z powodzeniem konkuruje z innymi, dostępnymi na rynku programami lojalnościowymi, nie tylko bankowymi, potwierdzają także eksperci. Program mBanku zwyciężył w kategorii The best loyalty programme / activities in services (B2C) w pierwszej edycji branżowego konkursu Loyalty Awards, w którym nagrodzone zostały najlepsze projekty lojalnościowe w Polsce w 2014 roku.