W tegorocznym plebiscycie Złoty Bankier, mBank zdobył aż cztery statuetki i tym samym powtórzył sukces z ubiegłego roku. Swój głos na mBank oddało najwięcej internautów, co zapewniło mu zwycięstwo w kategoriach: konto osobiste, rachunek firmowy i aplikacja mobilna oraz tytuł Złotego Bank dla najlepszej instytucji finansowej 2014 roku.
Plebiscyt Złoty Bankier zorganizowany został po raz szósty przez portal finansowy Bankier.pl, we współpracy z firmą MasterCard i dziennikiem Puls Biznesu. O zwycięstwie w głównych kategoriach konkursowych decydowali sami klienci, w głosowaniu internetowym.
Banki mogły zgłaszać wybrane produkty i usługi tylko w trzech, z ośmiu obszarów: konto osobiste i firmowe, lokata, kredyty: gotówkowy, hipoteczny, dla przedsiębiorcy, aplikacja mobilna oraz działania w mediach społecznościach. W tym roku w plebiscycie zagłosowało 30 tys. osób, a aż 16 proc z nich wskazało rozwiązania z oferty mBanku.
- Szczególnie istotne jest to, że internauci docenili nas w najważniejszych dla nas kategoriach. Tych podstawowych, jak rachunki indywidualne i firmowe. To od tych produktów najczęściej zaczynamy naszą relację z klientem i właśnie wokół nich ją budujemy i rozwijamy. Nagroda za najlepszą bankowość mobilną potwierdza zaś fakt, że w oczach klientów staliśmy się ikoną mobilności – mówi Cezary Kocik, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej.
W tym roku mBank otrzymał też, już po raz piąty w historii konkursu, najbardziej prestiżową nagrodę – złotą statuetkę dla najlepszego banku minionego roku. Zdobył więc maksymalną liczbę nagród w kategoriach ogólnych plebiscytu.
Podczas gali zostały również wręczone wyróżnienia specjalne przyznane decyzją kapituły konkursu: dla osobowości, innowacji i najciekawszego spotu reklamowego 2014 roku.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie www.zlotybankier.pl.
Banki mogły zgłaszać wybrane produkty i usługi tylko w trzech, z ośmiu obszarów: konto osobiste i firmowe, lokata, kredyty: gotówkowy, hipoteczny, dla przedsiębiorcy, aplikacja mobilna oraz działania w mediach społecznościach. W tym roku w plebiscycie zagłosowało 30 tys. osób, a aż 16 proc z nich wskazało rozwiązania z oferty mBanku.
- Szczególnie istotne jest to, że internauci docenili nas w najważniejszych dla nas kategoriach. Tych podstawowych, jak rachunki indywidualne i firmowe. To od tych produktów najczęściej zaczynamy naszą relację z klientem i właśnie wokół nich ją budujemy i rozwijamy. Nagroda za najlepszą bankowość mobilną potwierdza zaś fakt, że w oczach klientów staliśmy się ikoną mobilności – mówi Cezary Kocik, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej.
W tym roku mBank otrzymał też, już po raz piąty w historii konkursu, najbardziej prestiżową nagrodę – złotą statuetkę dla najlepszego banku minionego roku. Zdobył więc maksymalną liczbę nagród w kategoriach ogólnych plebiscytu.
Podczas gali zostały również wręczone wyróżnienia specjalne przyznane decyzją kapituły konkursu: dla osobowości, innowacji i najciekawszego spotu reklamowego 2014 roku.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie www.zlotybankier.pl.