mBank obsypany nagrodami w globalnym konkursie Efma
Copy

Kopiuj tekst

mBank obsypany nagrodami w globalnym konkursie Efma

W plebiscycie na najlepsze projekty bankowe na świecie, mBank – jako jedyny polski bank – zdobył trzy statuetki, deklasując konkurencję z pięciu kontynentów. Wśród zgłoszonych projektów, mobilny kredyt w 30 sekund okazał się najbardziej obiecującym pomysłem, a nagrodzony w dwóch kategoriach program rabatowy mOkazje pozwolił bankowi zyskać miano instytucji, która nie tylko nie ma sobie równych w zakresie codziennej bankowości, ale za sprawą innowacyjnych rozwiązań radykalnie zmienia jej oblicze.

„Distribution & Marketing Innovation in Retail Financial Services” jest konkursem organizowanym co roku przez Efma – organizację skupiającą ponad 3,3 tys. instytucji finansowych z ponad 130 krajów – oraz Accenture –  firmę świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Konkurs ma za zadanie wyłonić najlepsze i najbardziej innowacyjne projekty na arenie detalicznych usług finansowych. Projekty zgłaszane są przez instytucje finansowe. Na ostateczną klasyfikację wpływ mają w równym stopniu głosowanie komisji, składającej się z kilkudziesięciu członków zarządu największych banków detalicznych na świecie, a także głosy członków organizacji Efma, oddawane on-line.

W tym roku do rywalizacji zgłoszono blisko 600 projektów z ponad 250 instytucji, reprezentujących 69 krajów. Co istotne, mBank zdobył nagrodę jako jedyny bank z Polski, a do tego był też jedynym laureatem, który w konkursie otrzymał aż trzy statuetki.

Pierwsze miejsce w kategorii najbardziej obiecującego pomysłu („The Most Promising Idea”) zapewnił mBankowi kredyt w 30 sekund, który umożliwia klientom błyskawiczny i prosty dostęp do dodatkowej gotówki w ramach aplikacji mobilnej. W tej konkurencji nagradzane są nowe pomysły, które mają szansę zmienić  świat bankowego biznesu.

mOkazje, czyli pierwszy w Europie program rabatowy, w którym okazje fundowane przez partnerów banku oferowane są z uwzględnieniem profilu klienta i jego preferencji zakupowych, pozwolił mBankowi wygrać w nowej kategorii – codzienna bankowość („Everyday Banking”). Dzięki innowacyjnej platformie rabatowej, bank obronił też pierwsze miejsce w kategorii „The Most Disruptive Innovation” dla instytucji zmieniającej oblicze globalnej bankowości. Co ważne, w tej kategorii konkurują wszystkie zgłoszone projekty, dlatego ma ona szczególne znaczenie.– Po raz kolejny pokazaliśmy, że proponowane przez nas rozwiązania są nowatorskie i konkurencyjne nie tylko w skali naszego kraju czy kontynentu, ale i w perspektywie globalnej. Dziś mBank jest więc punktem odniesienia dla innych instytucji finansowych. Dzięki naszym innowacjom, dajemy gwarancję  klientom, że mBank oferuje im więcej niż inni – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.W zeszłym roku mBank w konkursie Efma otrzymał dwie statuetki. Był najlepszy nie tylko we wspomnianej kategorii „Most Disruptive Innovation”, ale także zyskał miano najlepszego banku online i mobilnego („Digital and Mobile Excellence”).

Nagrody „Distribution & Marketing Innovation in Retail Financial Services” nie są pierwszym międzynarodowym wyróżnieniem dla mBanku w tym roku. Wcześniej eksperci Celent Research uznali, że mBank jest numerem jeden w kategorii „Digital Model Bank” i najlepiej wykorzystuje technologię w bankowości. Bank został również nagrodzony przez amerykański serwis finansowy – Bank Innovation w konkursie „Bank Innovation Awards 2014” – który uznał go za jedną z najbardziej innowacyjnych firm z sektora finansowego na świecie. Rozwiązania technologiczne, wdrożone przez mBank, zostały również zauważone przez firmę Forrester, której raporty pokazują, że bank jest liderem bankowości mobilnej i online nie tylko w Europie, ale i na świecie.

Więcej informacji o konkursie oraz organizacji Efma dostępnych jest w internecie na stronach: www.efma.com/innovations/
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.