W plebiscycie na najlepsze projekty bankowe na świecie, mBank – jako jedyny polski bank – zdobył trzy statuetki, deklasując konkurencję z pięciu kontynentów. Wśród zgłoszonych projektów, mobilny kredyt w 30 sekund okazał się najbardziej obiecującym pomysłem, a nagrodzony w dwóch kategoriach program rabatowy mOkazje pozwolił bankowi zyskać miano instytucji, która nie tylko nie ma sobie równych w zakresie codziennej bankowości, ale za sprawą innowacyjnych rozwiązań radykalnie zmienia jej oblicze.
„Distribution & Marketing Innovation in Retail Financial Services” jest konkursem organizowanym co roku przez Efma – organizację skupiającą ponad 3,3 tys. instytucji finansowych z ponad 130 krajów – oraz Accenture – firmę świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Konkurs ma za zadanie wyłonić najlepsze i najbardziej innowacyjne projekty na arenie detalicznych usług finansowych. Projekty zgłaszane są przez instytucje finansowe. Na ostateczną klasyfikację wpływ mają w równym stopniu głosowanie komisji, składającej się z kilkudziesięciu członków zarządu największych banków detalicznych na świecie, a także głosy członków organizacji Efma, oddawane on-line.
W tym roku do rywalizacji zgłoszono blisko 600 projektów z ponad 250 instytucji, reprezentujących 69 krajów. Co istotne, mBank zdobył nagrodę jako jedyny bank z Polski, a do tego był też jedynym laureatem, który w konkursie otrzymał aż trzy statuetki.
Pierwsze miejsce w kategorii najbardziej obiecującego pomysłu („The Most Promising Idea”) zapewnił mBankowi kredyt w 30 sekund, który umożliwia klientom błyskawiczny i prosty dostęp do dodatkowej gotówki w ramach aplikacji mobilnej. W tej konkurencji nagradzane są nowe pomysły, które mają szansę zmienić świat bankowego biznesu.
mOkazje, czyli pierwszy w Europie program rabatowy, w którym okazje fundowane przez partnerów banku oferowane są z uwzględnieniem profilu klienta i jego preferencji zakupowych, pozwolił mBankowi wygrać w nowej kategorii – codzienna bankowość („Everyday Banking”). Dzięki innowacyjnej platformie rabatowej, bank obronił też pierwsze miejsce w kategorii „The Most Disruptive Innovation” dla instytucji zmieniającej oblicze globalnej bankowości. Co ważne, w tej kategorii konkurują wszystkie zgłoszone projekty, dlatego ma ona szczególne znaczenie.– Po raz kolejny pokazaliśmy, że proponowane przez nas rozwiązania są nowatorskie i konkurencyjne nie tylko w skali naszego kraju czy kontynentu, ale i w perspektywie globalnej. Dziś mBank jest więc punktem odniesienia dla innych instytucji finansowych. Dzięki naszym innowacjom, dajemy gwarancję klientom, że mBank oferuje im więcej niż inni – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.W zeszłym roku mBank w konkursie Efma otrzymał dwie statuetki. Był najlepszy nie tylko we wspomnianej kategorii „Most Disruptive Innovation”, ale także zyskał miano najlepszego banku online i mobilnego („Digital and Mobile Excellence”).
Nagrody „Distribution & Marketing Innovation in Retail Financial Services” nie są pierwszym międzynarodowym wyróżnieniem dla mBanku w tym roku. Wcześniej eksperci Celent Research uznali, że mBank jest numerem jeden w kategorii „Digital Model Bank” i najlepiej wykorzystuje technologię w bankowości. Bank został również nagrodzony przez amerykański serwis finansowy – Bank Innovation w konkursie „Bank Innovation Awards 2014” – który uznał go za jedną z najbardziej innowacyjnych firm z sektora finansowego na świecie. Rozwiązania technologiczne, wdrożone przez mBank, zostały również zauważone przez firmę Forrester, której raporty pokazują, że bank jest liderem bankowości mobilnej i online nie tylko w Europie, ale i na świecie.
Więcej informacji o konkursie oraz organizacji Efma dostępnych jest w internecie na stronach: www.efma.com/innovations/
W tym roku do rywalizacji zgłoszono blisko 600 projektów z ponad 250 instytucji, reprezentujących 69 krajów. Co istotne, mBank zdobył nagrodę jako jedyny bank z Polski, a do tego był też jedynym laureatem, który w konkursie otrzymał aż trzy statuetki.
Pierwsze miejsce w kategorii najbardziej obiecującego pomysłu („The Most Promising Idea”) zapewnił mBankowi kredyt w 30 sekund, który umożliwia klientom błyskawiczny i prosty dostęp do dodatkowej gotówki w ramach aplikacji mobilnej. W tej konkurencji nagradzane są nowe pomysły, które mają szansę zmienić świat bankowego biznesu.
mOkazje, czyli pierwszy w Europie program rabatowy, w którym okazje fundowane przez partnerów banku oferowane są z uwzględnieniem profilu klienta i jego preferencji zakupowych, pozwolił mBankowi wygrać w nowej kategorii – codzienna bankowość („Everyday Banking”). Dzięki innowacyjnej platformie rabatowej, bank obronił też pierwsze miejsce w kategorii „The Most Disruptive Innovation” dla instytucji zmieniającej oblicze globalnej bankowości. Co ważne, w tej kategorii konkurują wszystkie zgłoszone projekty, dlatego ma ona szczególne znaczenie.– Po raz kolejny pokazaliśmy, że proponowane przez nas rozwiązania są nowatorskie i konkurencyjne nie tylko w skali naszego kraju czy kontynentu, ale i w perspektywie globalnej. Dziś mBank jest więc punktem odniesienia dla innych instytucji finansowych. Dzięki naszym innowacjom, dajemy gwarancję klientom, że mBank oferuje im więcej niż inni – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.W zeszłym roku mBank w konkursie Efma otrzymał dwie statuetki. Był najlepszy nie tylko we wspomnianej kategorii „Most Disruptive Innovation”, ale także zyskał miano najlepszego banku online i mobilnego („Digital and Mobile Excellence”).
Nagrody „Distribution & Marketing Innovation in Retail Financial Services” nie są pierwszym międzynarodowym wyróżnieniem dla mBanku w tym roku. Wcześniej eksperci Celent Research uznali, że mBank jest numerem jeden w kategorii „Digital Model Bank” i najlepiej wykorzystuje technologię w bankowości. Bank został również nagrodzony przez amerykański serwis finansowy – Bank Innovation w konkursie „Bank Innovation Awards 2014” – który uznał go za jedną z najbardziej innowacyjnych firm z sektora finansowego na świecie. Rozwiązania technologiczne, wdrożone przez mBank, zostały również zauważone przez firmę Forrester, której raporty pokazują, że bank jest liderem bankowości mobilnej i online nie tylko w Europie, ale i na świecie.
Więcej informacji o konkursie oraz organizacji Efma dostępnych jest w internecie na stronach: www.efma.com/innovations/