Lider innowacji w bankowości online przygotował nowe rozwiązanie dla firm. Dzięki mPlatformie Walutowej przedsiębiorcy nie tylko zaoszczędzą pieniądze, ale i czas. Usługa oferowana jest bez dodatkowych opłat, a przeprowadzenie transakcji zajmuje chwilę. Dodatkowo, bank gwarantuje wsparcie dealerów walutowych.
mPlatforma Walutowa to nowe narzędzie w serwisie bankowości elektronicznej mBanku. Rozwiązanie przeznaczone jest dla klientów z segmentu MSP.– To najbardziej ergonomiczna i intuicyjna platforma na rynku. Aby dokonać transakcji wymiany walut, wystarczą dwa kliknięcia – mówi Jarosław Stefański, manager wydziału produktów dodatkowych w departamencie małych i średnich firm mBanku. – Ponadto, w przeciwieństwie do kantorów internetowych, transakcja rozliczona jest natychmiast, a pieniądze trafiają na konto klienta od razu, bez wielogodzinnego oczekiwania na realizację transakcji. Klient nie musi też logować się do osobnego systemu – dodaje Stefański. Dzięki zintegrowaniu usługi z serwisem bankowości elektronicznej, z którego na co dzień korzysta klient, wszystkie wykonane operacje widoczne są w jednym miejscu.
Adam Pers, dyrektor departamentu sprzedaży rynków finansowych mBanku, tłumaczy, że w przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, mBank nie zdecydował się na udostępnienie małym firmom rozwiązań dedykowanych korporacjom. – mPlatforma Walutowa to narzędzie od podstaw zbudowane z myślą o mikro i średnich przedsiębiorcach. Usługa łączy w sobie nowoczesną technologię, dostępną w bankowości detalicznej mBanku, z doświadczeniem i poziomem cen, dostępnym dla rynku korporacyjnego. Klient otrzymuje pełny zakres transakcji, których potrzebuje: natychmiastowe, SPOT oraz oferty walutowe – wylicza Pers.
Chociaż wszystkie transakcje walutowe można wygodnie przeprowadzić w trybie online, mBank w ramach usługi gwarantuje każdemu przedsiębiorcy także wsparcie dealerów walutowych. – Dealer, będąc źródłem wiedzy o rynku, zdejmuje z barków klienta konieczność obserwacji sytuacji rynkowej. Pomoże wybrać moment, w którym należy przeprowadzić transakcję, oraz wesprze w negocjacji cen dla transakcji niestandardowych – informuje Jarosław Stefański z mBanku.
mPlatformę Walutową mBanku wyróżniają:
1. Prosta obsługa – narzędzie dostępna bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. Klient nie potrzebuje dodatkowych loginów czy haseł.
2. Szybkość – aby kupić lub sprzedać walutę wystarczą dwa kliknięcia. Z badań mBanku wynika, że klient przed zawarciem transakcji pięć razy sprawdza aktualne kwotowania walut. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu tego procesu, użytkownicy mPlatformy Walutowej oszczędzają cenny czas.
3. Wsparcie banku – każdy klient otrzymuje wsparcie dealera, który zdejmuje z jego barków potrzebę śledzenia sytuacji rynkowej i wyszukiwania momentów, w których kurs waluty jest korzystny dla jego firmy.
4. Elastyczność – oprócz standardowej transakcji zakupu/sprzedaży waluty, klienci mogą składać oferty walutowe (transakcje, w wypadku których to klient określa interesującą go cenę; w przypadku jej osiągnięcia przez rynek, transakcja zostaje zrealizowana automatycznie).
mPlatforma Walutowa, stworzona od podstaw z myślą o potrzebach firm z segmentu MSP, to doskonałe uzupełnienie nagradzanej na całym świecie bankowości elektronicznej mBanku. W jej ramach mali i średni przedsiębiorcy mają dostęp zarówno do nowego narzędzia walutowego, jak i innych innowacyjnych rozwiązań. Firmom, tak jak i klientom indywidualnym, przyda się mNawigacja finansowa (pozwalającą efektywniej zarządzać wydatkami) oraz m.in. dostęp do Eksperta Online (czyli wirtualnego oddziału, czynnego całą dobę).
Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu przepisu art. 66 Kodeksu cywilnego. Pełna oferta mBanku wraz z regulaminami będącymi jej integralną częścią jest dostępna na stronie www.mbank.pl.
Adam Pers, dyrektor departamentu sprzedaży rynków finansowych mBanku, tłumaczy, że w przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, mBank nie zdecydował się na udostępnienie małym firmom rozwiązań dedykowanych korporacjom. – mPlatforma Walutowa to narzędzie od podstaw zbudowane z myślą o mikro i średnich przedsiębiorcach. Usługa łączy w sobie nowoczesną technologię, dostępną w bankowości detalicznej mBanku, z doświadczeniem i poziomem cen, dostępnym dla rynku korporacyjnego. Klient otrzymuje pełny zakres transakcji, których potrzebuje: natychmiastowe, SPOT oraz oferty walutowe – wylicza Pers.
Chociaż wszystkie transakcje walutowe można wygodnie przeprowadzić w trybie online, mBank w ramach usługi gwarantuje każdemu przedsiębiorcy także wsparcie dealerów walutowych. – Dealer, będąc źródłem wiedzy o rynku, zdejmuje z barków klienta konieczność obserwacji sytuacji rynkowej. Pomoże wybrać moment, w którym należy przeprowadzić transakcję, oraz wesprze w negocjacji cen dla transakcji niestandardowych – informuje Jarosław Stefański z mBanku.
mPlatformę Walutową mBanku wyróżniają:
1. Prosta obsługa – narzędzie dostępna bezpośrednio w serwisie transakcyjnym. Klient nie potrzebuje dodatkowych loginów czy haseł.
2. Szybkość – aby kupić lub sprzedać walutę wystarczą dwa kliknięcia. Z badań mBanku wynika, że klient przed zawarciem transakcji pięć razy sprawdza aktualne kwotowania walut. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu tego procesu, użytkownicy mPlatformy Walutowej oszczędzają cenny czas.
3. Wsparcie banku – każdy klient otrzymuje wsparcie dealera, który zdejmuje z jego barków potrzebę śledzenia sytuacji rynkowej i wyszukiwania momentów, w których kurs waluty jest korzystny dla jego firmy.
4. Elastyczność – oprócz standardowej transakcji zakupu/sprzedaży waluty, klienci mogą składać oferty walutowe (transakcje, w wypadku których to klient określa interesującą go cenę; w przypadku jej osiągnięcia przez rynek, transakcja zostaje zrealizowana automatycznie).
mPlatforma Walutowa, stworzona od podstaw z myślą o potrzebach firm z segmentu MSP, to doskonałe uzupełnienie nagradzanej na całym świecie bankowości elektronicznej mBanku. W jej ramach mali i średni przedsiębiorcy mają dostęp zarówno do nowego narzędzia walutowego, jak i innych innowacyjnych rozwiązań. Firmom, tak jak i klientom indywidualnym, przyda się mNawigacja finansowa (pozwalającą efektywniej zarządzać wydatkami) oraz m.in. dostęp do Eksperta Online (czyli wirtualnego oddziału, czynnego całą dobę).
Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu przepisu art. 66 Kodeksu cywilnego. Pełna oferta mBanku wraz z regulaminami będącymi jej integralną częścią jest dostępna na stronie www.mbank.pl.