mBank po raz kolejny został doceniony przez specjalistyczny magazyn finansowy Global Finance. W corocznym konkursie "World’s Best Internet Banks" serwisy transakcyjne mBanku dla klientów detalicznych i korporacyjnych uznano za najlepsze w Polsce. Bank wyróżniono także w dwóch dodatkowych kategoriach w bankowości korporacyjnej.
Od 15 lat prestiżowy magazyn Global Finance przyznaje wyróżnienia dla najlepszych banków internetowych w poszczególnych regionach świata. W tegorocznej edycji konkursu zgłoszenia oceniane były przez międzynarodowe grono ekspertów firmy Infosys. Zwycięzców wybierali zaś redaktorzy magazynu, biorąc pod uwagę takie kryteria jak jakość obsługi klientów internetowych, liczbę użytkowników on-line, efektywność strategii ich pozyskania, zakres oferowanych produktów oraz funkcjonalność i design platform internetowych. Wyróżnienia przyznano w dwóch kategoriach - bankowość detaliczna i korporacyjna - w wybranych państwach Azji, Afryki, Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy Zachodniej i Środkowo-Wschodniej. mBank został laureatem obu kategorii w Polsce.
- Potrójne zwycięstwo w tegorocznym konkursie "Best Corporate/Institutional Internet Banks" potwierdza wysoką pozycję bankowości internetowej mBanku i jej dostosowanie do potrzeb klientów korporacyjnych - mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej mBanku. - Otrzymaliśmy nagrodę nie tylko za platformę CompanyNet, ale również zdobyliśmy trzecie z rzędu wyróżnienie dla platformy mFX w kategorii "Best in Online Treasury Services". Nasz serwis wciąż się rozwija, a o tym, że idziemy w dobrym kierunku, najlepiej świadczy nagroda dla nowej aplikacja mobilnej, mBank CompanyMobile - dodaje.
- W tym roku eksperci Global Finance docenili nie tylko bankowość internetową dla korporacji, ale także rozwiązania zaproponowane klientom indywidualnym. Uznanie mBanku za „Best Consumer Internet Bank” w Polsce udowadnia, że w zakresie usług on-line jesteśmy niekwestionowanym liderem - mówi Michał Panowicz, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej.Tytuły "Best Corporate/Institutional Internet Bank" i "Best Consumer Internet Bank" w Polsce nie są jedynymi, jakie mBank ma na swoim koncie. Przez magazyn Global Finance bank został uznany również m.in. za najlepszy bank w kraju w zakresie trade finance i w zakresie obsługi walutowej. Znalazł się też na liście najbezpieczniejszych banków Europy Środkowo-Wschodniej.Global Finance to międzynarodowy, specjalistyczny magazyn, który od 27 lat zajmuje się analizą rynku finansowego na świecie. Obecnie jego nakład przekracza 50 tys. egzemplarzy, które docierają do czytelników w 180 krajach.
- Potrójne zwycięstwo w tegorocznym konkursie "Best Corporate/Institutional Internet Banks" potwierdza wysoką pozycję bankowości internetowej mBanku i jej dostosowanie do potrzeb klientów korporacyjnych - mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej mBanku. - Otrzymaliśmy nagrodę nie tylko za platformę CompanyNet, ale również zdobyliśmy trzecie z rzędu wyróżnienie dla platformy mFX w kategorii "Best in Online Treasury Services". Nasz serwis wciąż się rozwija, a o tym, że idziemy w dobrym kierunku, najlepiej świadczy nagroda dla nowej aplikacja mobilnej, mBank CompanyMobile - dodaje.
- W tym roku eksperci Global Finance docenili nie tylko bankowość internetową dla korporacji, ale także rozwiązania zaproponowane klientom indywidualnym. Uznanie mBanku za „Best Consumer Internet Bank” w Polsce udowadnia, że w zakresie usług on-line jesteśmy niekwestionowanym liderem - mówi Michał Panowicz, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej.Tytuły "Best Corporate/Institutional Internet Bank" i "Best Consumer Internet Bank" w Polsce nie są jedynymi, jakie mBank ma na swoim koncie. Przez magazyn Global Finance bank został uznany również m.in. za najlepszy bank w kraju w zakresie trade finance i w zakresie obsługi walutowej. Znalazł się też na liście najbezpieczniejszych banków Europy Środkowo-Wschodniej.Global Finance to międzynarodowy, specjalistyczny magazyn, który od 27 lat zajmuje się analizą rynku finansowego na świecie. Obecnie jego nakład przekracza 50 tys. egzemplarzy, które docierają do czytelników w 180 krajach.