mBank po raz trzeci liderem jakości obsługi w placówkach
Copy

Kopiuj tekst

mBank po raz trzeci liderem jakości obsługi w placówkach

W trzeciej edycji rankingu „Jakość na bank”, przygotowanego przez TNS Polska oraz Puls Biznesu, mBank po raz trzeci zajął pierwsze miejsce, wyraźnie deklasując konkurencję. Jest to dowód, że bank dotrzymał obietnicy danej klientom przed zmianą marki. Jakość obsługi w placówkach pozostała na najwyższym poziomie.

Ranking „Jakość na bank” to największe na polskim rynku badanie dotyczące jakości obsługi w oddziałach bankowych. W tegorocznej edycji audytorzy odwiedzili 1550 placówek 21 banków na terenie całego kraju (badanie przeprowadzane jest metodą „tajemniczego klienta”).

Ankieterzy pytali o ofertę oszczędnościową oraz m.in. weryfikowali sposób przyjęcia klienta, przeprowadzenie analizy jego potrzeb, przedstawienie oferty, formę całego spotkania, a także poziom wiedzy doradców. Eksperci mBanku okazali się pod tym względem bezkonkurencyjni, po raz trzeci z rzędu deklasując konkurencję zdobywając 76,4 punktów procentowych (o 17,7 p.p. więcej niż wynosi średnia dla branży oraz o 4,8 p.p. więcej niż bank zajmujący drugie miejsce w rankingu). „Puls Biznesu” określił to osiągnięcie mianem „hat-tricka”.- Pracownicy mBanku są najbliżsi określenia „doradca”. Przez klientów postrzegani są jako bardzo zaangażowani. Dotyczy to zarówno chęci poznania oczekiwań klienta, jak i dopasowania oferty do jego potrzeb – komentuje na łamach „Pulsu Biznesu” Paweł Machała z TNS Polska.Kolejna wygrana w tegorocznej edycji badania „Jakość na bank” jest dla mBanku ważna szczególnie, gdyż zdobyta została już po zmianie nazwy banku i połączeniu jego struktur. Jest więc potwierdzeniem, że udostępnienie oddziałów większej liczbie klientów (dotychczas z obsługi naziemnej korzystali niemal wyłącznie klienci dawnego MultiBanku) nie wpłynęło na jakość świadczonych w nich usług.      

 - Wyniki analizy jakości obsługi w oddziałach pokazują, że udało nam się dotrzymać obietnicy danej klientom banku przed połączeniem marek. Dzisiejsze placówki detaliczne, pod nowymi szyldami mBanku oferują obsługę na najwyższym poziomie, która przez ostatnie lata była wizytówką dawnego MultiBanku. Wobec zmieniającej się roli oddziałów bankowych układamy naszą sieć na nowo i według logiki, która sprosta dzisiejszym i przyszłym oczekiwaniom konsumentów. Inwestujemy także w zdalne kanały kontaktu z doradcą w roli głównej (Ekspert online). Bez względu na te zmiany, jestem przekonany, że kompetentny bankowiec, potrafiący w umiejętny sposób zadbać o klienta, zawsze będzie w cenie. Nie zamierzamy również zmniejszać liczby naszych oddziałów – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.