Już ponad 300 tys. klientów mBanku korzysta z dostępnych rozwiązań bankowości mobilnej, w tym lekkiej wersji serwisu transakcyjnego, aplikacji na iPhone’a i iPada oraz aplikacji na urządzenia wyposażone w system Android.
Wprowadzając serwis transakcyjny dla urządzeń mobilnych mBank Lajt w czerwcu ub.r, bank planował, że do końca roku z konta w komórce korzystać będzie 200 tys. użytkowników. Plany te zostały jednak przekroczone. Z wprowadzonych narzędzi korzysta obecnie ok. 300 tys. użytkowników.
– Pod względem liczby osób korzystających z bankowości mobilnej, uważamy się za lidera wśród polskich banków – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, reprezentujący mBank. – Według badania Internet Banking Monitor, co piąty klient mBanku loguje się na swój rachunek codziennie. Są to więc najaktywniejsi użytkownicy bankowości elektronicznej na rynku. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że ta tendencja potwierdzi się także w przypadku bankowości mobilnej. Obecnie za pośrednictwem komórki klienci mBanku logują się do konta średnio cztery razy w miesiącu – dodaje Kucharski.
W ciągu minionych sześciu miesięcy mBank ułatwiał dostęp do serwisu transakcyjnego za pośrednictwem wielu urządzeń mobilnych. W czerwcu 2011 r. zaprezentowano nową, w pełni transakcyjną wersję strony internetowej banku (mBank lajt). We wrześniu odbyła się premiera aplikacji mobilnych dla użytkowników iPhone’ów i iPadów. Z kolei w grudniu bank udostępnił aplikację przygotowaną z myślą o systemie Android.
Udostępnione przez mBank narzędzia bankowości mobilnej umożliwiają wygodny dostęp do rachunku i innych produktów finansowych z dowolnych urządzeń mobilnych. Dzięki „lekkim” stronom oraz aplikacjom możliwe jest wykonywanie najpopularniejszych operacji bankowych, bez względu na czas i miejsce.
– W 2011 r. rynek smartfonów i tabletów rozwijał się dynamicznie, a my ten trend wykorzystaliśmy – nie tylko rozwijając usługi bankowości mobilnej – dodaje Paweł Kucharski z mBanku. – Rozpoczęliśmy także pilotaż płatności NFC, ponieważ wierzymy, że w przyszłości to telefon przejmie rolę karty płatniczej. Chcemy być nie tylko największym bankiem w internecie, ale również największym bankiem mobilnym w Polsce – deklaruje Kucharski.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.
– Pod względem liczby osób korzystających z bankowości mobilnej, uważamy się za lidera wśród polskich banków – mówi Paweł Kucharski, dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, reprezentujący mBank. – Według badania Internet Banking Monitor, co piąty klient mBanku loguje się na swój rachunek codziennie. Są to więc najaktywniejsi użytkownicy bankowości elektronicznej na rynku. Dlatego nie mieliśmy wątpliwości, że ta tendencja potwierdzi się także w przypadku bankowości mobilnej. Obecnie za pośrednictwem komórki klienci mBanku logują się do konta średnio cztery razy w miesiącu – dodaje Kucharski.
W ciągu minionych sześciu miesięcy mBank ułatwiał dostęp do serwisu transakcyjnego za pośrednictwem wielu urządzeń mobilnych. W czerwcu 2011 r. zaprezentowano nową, w pełni transakcyjną wersję strony internetowej banku (mBank lajt). We wrześniu odbyła się premiera aplikacji mobilnych dla użytkowników iPhone’ów i iPadów. Z kolei w grudniu bank udostępnił aplikację przygotowaną z myślą o systemie Android.
Udostępnione przez mBank narzędzia bankowości mobilnej umożliwiają wygodny dostęp do rachunku i innych produktów finansowych z dowolnych urządzeń mobilnych. Dzięki „lekkim” stronom oraz aplikacjom możliwe jest wykonywanie najpopularniejszych operacji bankowych, bez względu na czas i miejsce.
– W 2011 r. rynek smartfonów i tabletów rozwijał się dynamicznie, a my ten trend wykorzystaliśmy – nie tylko rozwijając usługi bankowości mobilnej – dodaje Paweł Kucharski z mBanku. – Rozpoczęliśmy także pilotaż płatności NFC, ponieważ wierzymy, że w przyszłości to telefon przejmie rolę karty płatniczej. Chcemy być nie tylko największym bankiem w internecie, ale również największym bankiem mobilnym w Polsce – deklaruje Kucharski.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.