mBank ikoną mobilności w nowej kampanii wizerunkowej
Copy

Kopiuj tekst

mBank ikoną mobilności w nowej kampanii wizerunkowej

Ponad 200 tys. pobrań aplikacji mobilnej w miesiąc od premiery jej nowej wersji i dwukrotne zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów w środowisku mobilnym – to tylko ostatnie przykłady pokazujące, że mBank jest ikoną bankowości mobilnej. Kolejnym argumentem jest startująca właśnie kampania reklamowa z motywem mobilności w roli głównej.

Ponad 200 tys. pobrań aplikacji mobilnej w miesiąc od premiery jej nowej wersji i dwukrotne zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów w środowisku mobilnym – to tylko ostatnie przykłady pokazujące, że mBank jest ikoną bankowości mobilnej. Kolejnym argumentem jest startująca właśnie kampania reklamowa z motywem mobilności w roli głównej.W nowej kampanii reklamowej mBank pokazuje, że jego klienci mogą łatwo przenieść całą swoją bankowość do telefonu – urządzenia, które mają zawsze przy sobie – by korzystać tam z funkcji znanych im z serwisu bankowości elektronicznej. Bank w nowej odsłonie reklamowej przedstawia się jako ikona segmentu usług bankowości mobilnej. Gra słów nawiązuje do ikon aplikacji instalowanych na smartfonach i tabletach. Podkreśla też fakt, że mBank – m.in. dzięki największej liczbie użytkowników mobilnych (ponad 720 tys.) – jest dziś liderem kategorii, zaś litera "m" w nazwie banku oznacza również "mobilność".

Kampania banku, rozpisana na najbliższe tygodnie, obejmuje działania w telewizji, internecie (w tym w internetowych serwisach mobilnych), na outdoorze, w kinach i środkach komunikacji miejskiej (metro, autobusy miejskie, tramwaje, kolejki SKM, rowery miejskie). Jej koncepcję przygotowała agencja BBDO (wybrana w specjalnie zorganizowanym przetargu dotyczącym działań wokół bankowości mobilnej mBanku), a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

Spoty telewizyjne – w tym pierwszy, otwierający kampanię – wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Ich produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa. W reklamach została wykorzystana piosenka "Feel The Love" z repertuaru brytyjskiej grupy Rudimental (feat. John Newman).

– Nasze działania pokazują, jak dużą wagę przywiązujemy do bankowości w wydaniu mobilnym. Bank mogący być dziś właściwie w każdym urządzeniu, jest jeszcze bliżej klientów. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się "spakować" usługi bankowe do telefonu. Statystyki pokazują, że była to świetna decyzja – komentuje Michał Panowicz, dyrektor zarządzający ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej w mBanku.

mBank oferuje w pełni transakcyjną bankowość mobilną nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również mikrofirm oraz korporacji (pod nazwą mBank CompanyMobile). W lutym br. została uruchomiona nowa wersja bankowości mobilnej dla klientów detalicznych, wyposażona m.in. w mobilne mOkazje i kredyt w 30 sekund. Aplikacje dostępne na systemy Android, iOS i Windows Phone zostały stworzone w ramach drugiej fazy projektu nowego mBanku. Wcześniej uruchomiono nagradzaną na całym świecie nową bankowość elektroniczną.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.