mBank na Facebooku z osią czasu

mBank na Facebooku z osią czasu

Największy bank internetowy jako pierwszy wśród instytucji finansowych unowocześnia wygląd swojego fanpage’a na Facebooku, zmieniając sposób prezentacji informacji na wygodny dla użytkownika Timeline.

418291-10151360442960494-310538175493-23250430-844533343-n.jpg

mBank komunikuje się z klientami za pośrednictwem Facebooka od 2009 r. - od tego czasu jego fanpage stał się jednym z najszybciej rozwijających się komercyjnych profili banków w kraju i drugim co do wielkości na polskim Facebooku. Informacje z życia banku śledzi już ponad 25,5 tys. fanów.

- Obecność na Facebooku traktujemy jako okazję do dialogu z klientami. Biorąc pod uwagę ich aktywność, możemy powiedzieć, że jest to słuszne podejście. Teraz nasi użytkownicy będą mieć możliwość testowania nowego rozwiązania, jakie już wkrótce Facebook wdroży dla wszystkich komercyjnych stron, czyli Timeline’a. Będziemy czekać na ich spostrzeżenia na temat nowej formy naszej strony - tłumaczy Tomasz Lipiński, naczelnik Wydziału Komunikacji Internetowej ds. Klientów Dojrzałych i Studentów.

Zmiana dotyczy głównie sposobu prezentowania treści, nowego układu stron z wyeksponowanymi zdjęciami i grafikami. Dzięki Timeline użytkownik ma łatwiejszy podgląd w historię publikacji, a więc także szybciej uzyskuje ważne dla niego informacje. Wszystkie zakładki znajdują się w górnej części strony, a komentarze użytkowników są bardziej eksponowane, co także zwiększa dostępność treści. Istotną zmianą jest również możliwość sterowania dostępnością informacji, która pozwoli skupić się na najważniejszych treściach.

mBank będzie pierwszym polskim bankiem, który zaprezentuje fanom Timeline.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.
Załączniki
418291-10151360442960494-310538175493-23250430-844533343-n.jpg

grafika | 44,9 KB

PobierzPobierz
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.