Karty BRE Banku na Stadionie Narodowym

Karty BRE Banku na Stadionie Narodowym

BRE Bank będzie dostarczał i obsługiwał karty przedpłacone na Stadionie Narodowym w Warszawie. Karty z wizerunkiem stadionu oraz logo mBanku posłużą do dokonywania  płatności zbliżeniowych podczas wydarzeń sportowych, w tym meczów EURO 2012. Można je będzie także doładowywać i używać do bieżących płatności.

Karty typu „pre-paid” przygotowane przez BRE Bank będą dystrybuowane na terenie stadionu i mają stanowić docelowo główny środek płatniczy tak, aby zminimalizować obrót gotówkowy, a także maksymalnie przyśpieszyć obsługę każdego klienta. – Wykorzystanie karty zbliżeniowej to duża oszczędność czasu podczas imprez masowych. – mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej BRE Banku – Sprzedawca nie zajmuje się wydawaniem reszty, płatność zbliżeniowa do kwoty 50 złotych dokonywana jest bez konieczności podawania PIN-u, trwa więc znacznie krócej, niż ta z użyciem tradycyjnej karty. – dodaje.

Osoby, które nie będą posiadały przy sobie żadnej karty, będą mogły kupić na Stadionie Narodowym kartę przedpłaconą, naładowaną kwotą 50 zł, bez dodatkowej opłaty, a więc za równowartość środków zgromadzonych na karcie. Kibice nie będą ponosić kosztów jej wyprodukowania. Karty, które będą sprzedawane na Stadionie Narodowym będzie można doładowywać i wykorzystywać  do bieżących płatności.

- Przedpłacona karta zbliżeniowa z wizerunkiem Stadionu Narodowego to nie tylko praktyczne narzędzie do codziennych płatności. To także ciekawa pamiątka z wizyty na meczu, czy innym wydarzeniu, które będzie odbywało się na stadionie – zaznacza Dariusz Nalepa. – Obsługę kartową na Narodowym traktujemy przede wszystkim jako prestiżowy projekt, a nie przedsięwzięcie komercyjne. – dodaje.

Karty „pre-paid” stają się coraz bardziej popularnym środkiem płatniczym. Już pod koniec ubiegłego roku BRE Bank wydał ich ponad 100 tys. Korzystają z nich nie tylko klienci indywidualni, ale coraz częściej firmy. Bank w ponad 100 przypadkach przygotowywał dla klientów nie tylko koncepcję działania produktu, ale również indywidualny wizerunek karty, tak jak to ma miejsce w przypadku kart, które będą dystrybuowane na Stadionie Narodowym.

Uniwersalność kart przedpłaconych sprawia, że możliwości ich zastosowania są niemal nieograniczone. Od kart miejskich, przez karty kibica, po karty w programach lojalnościowych dla klientów i pracowników. Dobrym przykładem może być karta kibica wprowadzona w Koronie Kielce i Pogoni Szczecin. Karta służy tam jako identyfikator, który zgodnie z polskim prawem musi posiadać każdy kibic. Jednak jej użytkownik może także doładować kartę pieniędzmi i kupować za jej pomocą np. klubowe pamiątki. Chip karty daje jednak szereg dodatkowych możliwości. Niektóre miasta w Polsce już wprowadzają karty miejskie oparte na prepaidach, kolejną możliwością jest rozszerzenie karty kibica o funkcję kodowania samych biletów na karcie. BRE Bank realizuje taki projekt w Krakowie,  rozpoczął także jego wdrażanie na Śląsku
Załączniki
karta-ncs-visa-awers.jpg

grafika | 121 KB

PobierzPobierz
karta-ncs-visa-rewers.jpg

grafika | 59,5 KB

PobierzPobierz
Powiązane artykuły
Dzięki klientom korporacyjnym mBank przekaże WOŚP dodatkowo 77 tys. zł

Na konto Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy trafi równowartość miesięcznych opłat i prowizji za prowadzenie rachunków dla klientów korporacyjnych, otwartych w styczniu i lutym br. Przekazana darowizna zasili działalność statutową Fundacji. 
mBank najlepszym cyfrowym bankiem dla korporacji w Polsce

mBank, został laureatem konkursu organizowanego przez  pmagazyn finansowy Global Finance w kategorii „World’s Best Corporate/Institutional Digital Banks 2018”.
mBank do końca roku z 2 proc. na rachunku VAT

1 lipca wszedł w życie mechanizm podzielonej płatności - split payment. mBank jako jedyny „oprocentuje” saldo wybranego rachunku VAT do wysokości 200 000 zł. Do końca grudnia 2018 przedsiębiorstwa mogą liczyć na 2% zysku.
mBank Hipoteczny: debiut listów zastawnych na rynku międzynarodowym zakończony sukcesem

W ramach pierwszej zagranicznej benchmarkowej emisji listów zastawnych mBank Hipoteczny uplasował papiery o wartości 300 mln EUR i zapadalności 7 lat. Popyt ze strony inwestorów ponad 3-krotnie przewyższył zakładany poziom emisji.