Adidas, Calsberg, Coca-Cola i McDonald’s to oficjalni sponsorzy tegorocznych Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Właśnie na tych firmach, zarabiających na Euro2012, oparta jest nowa lokata inwestycyjna dostępna w mBanku. Jej subskrypcja potrwa do 12 czerwca br.
Strategia Lokaty Inwestycyjnej Puchar Zysków zakłada wzrost wyceny czterech spółek, oficjalnych sponsorów Mistrzostw Europy 2012 w piłce nożnej, w perspektywie najbliższych 12 miesięcy.
Zysk z lokaty może wynieść nawet 13 proc. w skali inwestycji. Jego wysokość uzależniona jest od wyceny spółek wchodzących w skład koszyka, sprawdzanych codziennie na zamknięciu każdej kolejnej sesji giełdowej. Kupon odsetkowy będzie naliczony za każdy dzień, w którym cena akcji wszystkich spółek z koszyka będzie równa lub wyższa wartości z dnia rozpoczęcia inwestycji (13.06.2012 r.). Przykładowo jeżeli w dniu ostatniej obserwacji (12 czerwca 2013 r.) okaże się, że przez 80 proc. czasu trwania produktu, wszystkie spółki będą miały przynajmniej taką wyceną, jak w dniu rozpoczęcia inwestycji, lokata zakończy się zyskiem w wysokości 10,4 proc.
Zapisy w ramach subskrypcji Lokaty Inwestycyjnej Puchar Zysków przyjmowane będą do 12 czerwca br. w systemie transakcyjnym banku oraz za pośrednictwem mLinii. Minimalna kwota inwestycji wynosi 1 tys. zł. Lokata objęta jest 100 proc. gwarancją zainwestowanego kapitału. Klient nie ponosi też opłaty za jej uruchomienie i zarządzanie.
Więcej na temat poszczególnych spółek wchodzących w skład koszyka Lokaty Inwestycyjnej Puchar Zysków można znaleźć na stronach mBanku.
Warunki lokaty:
- termin subskrypcji: 29.05.2012 - 12.06.2012 r.,
- okres trwania inwestycji: 12 miesięcy (13.06.2012 - 14.06.2013),
- waluta inwestycji: PLN,
- minimalna kwota inwestycji: 1 tys. zł,
- aktywo bazowe: koszyk czterech spółek, oficjalnych sponsorów EURO 2012: Adidas
AG, Carlsberg AS-B, The Coca-Cola Co, McDonald’s Corp,
- gwarancja zwrotu kapitału: 100 proc.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.
Zysk z lokaty może wynieść nawet 13 proc. w skali inwestycji. Jego wysokość uzależniona jest od wyceny spółek wchodzących w skład koszyka, sprawdzanych codziennie na zamknięciu każdej kolejnej sesji giełdowej. Kupon odsetkowy będzie naliczony za każdy dzień, w którym cena akcji wszystkich spółek z koszyka będzie równa lub wyższa wartości z dnia rozpoczęcia inwestycji (13.06.2012 r.). Przykładowo jeżeli w dniu ostatniej obserwacji (12 czerwca 2013 r.) okaże się, że przez 80 proc. czasu trwania produktu, wszystkie spółki będą miały przynajmniej taką wyceną, jak w dniu rozpoczęcia inwestycji, lokata zakończy się zyskiem w wysokości 10,4 proc.
Zapisy w ramach subskrypcji Lokaty Inwestycyjnej Puchar Zysków przyjmowane będą do 12 czerwca br. w systemie transakcyjnym banku oraz za pośrednictwem mLinii. Minimalna kwota inwestycji wynosi 1 tys. zł. Lokata objęta jest 100 proc. gwarancją zainwestowanego kapitału. Klient nie ponosi też opłaty za jej uruchomienie i zarządzanie.
Więcej na temat poszczególnych spółek wchodzących w skład koszyka Lokaty Inwestycyjnej Puchar Zysków można znaleźć na stronach mBanku.
Warunki lokaty:
- termin subskrypcji: 29.05.2012 - 12.06.2012 r.,
- okres trwania inwestycji: 12 miesięcy (13.06.2012 - 14.06.2013),
- waluta inwestycji: PLN,
- minimalna kwota inwestycji: 1 tys. zł,
- aktywo bazowe: koszyk czterech spółek, oficjalnych sponsorów EURO 2012: Adidas
AG, Carlsberg AS-B, The Coca-Cola Co, McDonald’s Corp,
- gwarancja zwrotu kapitału: 100 proc.
Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.