Zazwyczaj firma, która chce umożliwić klientom dokonywanie płatności bezgotówkowych traci sporo czasu i energii, zanim znajdzie odpowiednią ofertę. W praktyce bowiem wprowadzenie terminali do sklepu czy restauracji oznacza m.in. konieczność indywidualnego spotkania z handlowcem, przekazania mu informacji dotyczących branży, w której funkcjonuje firma oraz szczegółowych danych na temat wysokości jej obrotów. Proces ten często wymaga też indywidualnych negocjacji kosztów dzierżawy czy prowizji od transakcji, a także na koniec dostarczenia dokumentów rejestrowych firmy.
– Takie poszukiwanie odpowiedniego partnera trwać może zatem nawet kilkanaście dni. W mBanku podobny efekt klient osiągnie podczas jednego kontaktu z bankiem, składając prosty wniosek przez internet lub infolinię. Dyspozycja automatycznie przekazywana jest do firmy oferującej terminal, a urządzenie wysyłane jest do klienta w ciągu dwóch dni roboczych od momentu złożenia wniosku – mówi Bogna Antosiak, odpowiedzialna za wprowadzenie produktu w mBanku.Oferta terminali płatniczych w mBanku dostępna jest jako usługa dodatkowa do rachunku firmowego. Mogą z niej skorzystać wszyscy obecni oraz nowi klienci banku. Miesięczny koszt dzierżawy terminala POS wynosi 55 zł netto, a prowizja od transakcji to 1,69 proc. - min. 0,10 zł. Urządzenie oprócz podstawowej funkcjonalności umożliwia również dokonywanie szybkich transakcji zbliżeniowych oraz pozawala na wypłatę gotówki przez klienta w kasie sklepu (usługa cashback).- Zaproponowana przez nas stawka jest jedną z najlepszych na rynku. Z danych Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego wiemy bowiem, że obecnie całkowita prowizja od transakcji, jaką musi zapłacić przedsiębiorca, wynosi średnio 1,8-1,9 proc. Do tego dochodzi jeszcze koszt dzierżawy na ogół w wysokości około 80-100 zł miesięcznie – wyjaśnia Bogna Antosiak.
Oferta w podobnym zakresie dostępna jest także w MultiBanku.Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku 2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.
– Takie poszukiwanie odpowiedniego partnera trwać może zatem nawet kilkanaście dni. W mBanku podobny efekt klient osiągnie podczas jednego kontaktu z bankiem, składając prosty wniosek przez internet lub infolinię. Dyspozycja automatycznie przekazywana jest do firmy oferującej terminal, a urządzenie wysyłane jest do klienta w ciągu dwóch dni roboczych od momentu złożenia wniosku – mówi Bogna Antosiak, odpowiedzialna za wprowadzenie produktu w mBanku.Oferta terminali płatniczych w mBanku dostępna jest jako usługa dodatkowa do rachunku firmowego. Mogą z niej skorzystać wszyscy obecni oraz nowi klienci banku. Miesięczny koszt dzierżawy terminala POS wynosi 55 zł netto, a prowizja od transakcji to 1,69 proc. - min. 0,10 zł. Urządzenie oprócz podstawowej funkcjonalności umożliwia również dokonywanie szybkich transakcji zbliżeniowych oraz pozawala na wypłatę gotówki przez klienta w kasie sklepu (usługa cashback).- Zaproponowana przez nas stawka jest jedną z najlepszych na rynku. Z danych Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego wiemy bowiem, że obecnie całkowita prowizja od transakcji, jaką musi zapłacić przedsiębiorca, wynosi średnio 1,8-1,9 proc. Do tego dochodzi jeszcze koszt dzierżawy na ogół w wysokości około 80-100 zł miesięcznie – wyjaśnia Bogna Antosiak.
Oferta w podobnym zakresie dostępna jest także w MultiBanku.Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”. Otrzymał też tytuł „Złotego Banku 2011” w plebiscycie „Złoty Bankier”.