Mobilna ofensywa MultiBanku
Copy

Kopiuj tekst

Mobilna ofensywa MultiBanku

MultiBank wprowadza zaawansowane narzędzia bankowości mobilnej. Klienci banku od Nowego Roku mogą nie tylko  zalogować się do lekkiej wersji systemu transakcyjnego, ale również pobrać aplikacje bankowe na iPada, iPhone’a i iPoda Touch – urządzenia chętnie wybierane przez zamożnych klientów banku.

Jak wynika z badań SMG/KRC „Styl życia”, zamożni Polacy z internetu w komórce korzystają ponad dwa razy częściej niż osoby o niższych dochodach (odpowiednio 11,7 proc. oraz 4,7 proc.). Dane te potwierdzają obserwacje MultiBanku.

- Nasi zamożni klienci to zazwyczaj osoby bardzo aktywne, często prowadzące własną działalność gospodarczą. Mobilność, również w kwestiach zarządzania własnymi finansami, jest  więc dla nich niezwykle istotna. Ważne informacje powinny być dla nich dostępne on-line, niezależnie od miejsca i czasu.  Dzięki wprowadzeniu w MultiBanku  usługi  bankowości mobilnej, klienci nie będą już potrzebowali komputera czy laptopa, aby  móc wygodnie sprawdzić historię rachunku, zrealizować przelew czy założyć lokatę –
mówi Rafał Borkowski, dyrektor Departamentu Promocji ds. Klientów Dojrzałych i Studentów, odpowiedzialny za realizację projektu bankowości mobilnej w MultiBanku.

Bank udostępnia klientom zarówno lekką wersję serwisu internetowego (MultiBank Lajt), umożliwiającą  wygodne logowanie do rachunku niezależnie od posiadanego rodzaju telefonu i zainstalowanego w nim systemu operacyjnego, jak i aplikacje stworzone specjalnie z myślą o użytkownikach urządzeń Apple - iPadów, iPhone’ów oraz iPodów Touch. W 2012 r. MultiBank planuje również poszerzyć ofertę mobilnej bankowości o aplikację dla użytkowników telefonów z systemem Android.

-  Obserwujemy rosnące zainteresowanie bankowością mobilną wśród naszych klientów. W listopadzie, jeszcze przed wprowadzeniem usługi do oferty,  zanotowaliśmy blisko 80  tys. odsłon strony internetowej MultiBanku z urządzeń mobilnych. To blisko 3 razy więcej niż jeszcze w  listopadzie  2010 r.  Ponad 30 proc. wszystkich odwiedzin serwisu banku stanowiły te wygenerowane za pośrednictwem urządzeń Apple. Dlatego równocześnie obok MultiBank Lajt  zdecydowaliśmy się  wdrożyć także  aplikację stworzoną pod kątem  iPhone'a czy iPada – mówi Borkowski.

Aby zalogować się do serwisu MultiBanku z komórki, wystarczy wpisać w dowolnej przeglądarce internetowej adres: multibank.pl. Logowanie odbywa się na podstawie unikalnego loginu i hasła, identycznego jak w „standardowym” serwisie transakcyjnym MultiBanku. Podstawową zaletą lekkiego serwisu jest dopasowanie do możliwości urządzeń mobilnych, dzięki czemu z serwisu transakcyjnego banku w swoim urządzeniu mobilnym można korzystać szybciej i wygodniej. Serwis został przygotowany w trzech najbardziej popularnych rozdzielczościach ekranów telefonów i automatycznie rozpoznaje, jaką wersję wyświetlić. Użytkownicy iPhone’ów, iPadów lub iPodów Touch  po ściągnięciu z App Store nowej aplikacji, mogą dodatkowo personalizować wygląd ekranu w części transakcyjnej. Dzięki temu istnieje możliwość oznaczenia jako ulubionych trzech wybranych produktów MultiBanku, które będą wyświetlać się zaraz po zalogowaniu do rachunku. W menu aplikacji widoczne są również skróty do najczęściej wykonywanych operacji. Za pośrednictwem aplikacji klienci mogą też sprawdzić lokalizację najbliższego bezpłatnego bankomatu czy wpłatomatu.

- Rozwój bankowości mobilnej MultiBanku realizowany jest w kilku obszarach. Oprócz aplikacji pozwalających na wygodne korzystanie z serwisu transakcyjnego w telefonie, bank testuje też nowe rozwiązania do płatności mobilnych NFC oraz naklejki zbliżeniowe – dodaje Rafał Borkowski.

Informacje dodatkowe:
Najważniejsze funkcje MultiBank Lajt oraz aplikacji na iPhone’a i iPada:
- sprawdzenie stanu konta i jego historii,
- realizacja przelewu zdefiniowanego,
- założenie lub zerwanie lokaty,
- spłacenie zadłużenia na rachunku karty kredytowej,
- zastrzeżenie karty,
- dostęp do informacji na temat posiadanych kart, kredytów i produktów inwestycyjnych.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.