Zmiany w usłudze maklerskiej MultiBanku

Zmiany w usłudze maklerskiej MultiBanku

Zamożni Polacy inwestują na giełdzie ponad czterokrotnie częściej niż inni klienci. W MultiBanku klienci zainteresowani zakupem akcji mogą je nabywać przez Internet, za pośrednictwem zintegrowanej z ROR usługi maklerskiej. Bank poszerzył właśnie jej funkcjonalności.

Z analiz SMG/KRC wynika, że inwestowanie na giełdzie deklaruje ponad 7 proc. zamożnych Polaków i tylko 1,7 proc. ogółu społeczeństwa. Z badań „Affluent segment” wynika natomiast, że sam rachunek maklerski posiada około 20 proc. dobrze sytuowanych osób, z czego 53 proc. może za jego pośrednictwem kupować akcje przez internet. Klienci MultiBanku, w tym celu mogą skorzystać z dostępnej w serwisie transakcyjnym banku, usługi maklerskiej”.

- Obecnie usługę maklerską w MultiBanku posiada w swoim portfelu blisko 33 tys. klientów, którzy coraz aktywniej z niej korzystają.  Według naszych obserwacji  wielu  klientów banku staje się bardziej wytrawnymi graczami giełdowymi - mówi Monika Chwiedziewicz, zastępca dyrektora Departamentu Produktów Oszczędnościowych i Inwestycyjnych, odpowiedzialna za ofertę MultiBanku i mBanku.  – Wraz z rozwojem kompetencji klientów, wzbogacana jest też sama usługa, dziś daleko wychodząca ponad zwykłe kupno czy sprzedaż akcji – dodaje.

Teraz produkt ten poszerzony został o nowe funkcje. Najważniejszą z nich jest aplikacja Statica, zapewniająca ciągły monitoring notowań oraz pozwalająca na prezentację  różnego rodzaju  danych m.in. w postaci wykresów liniowych, słupkowych i świecowych. Zatem po zainstalowaniu aplikacji na komputer, klient otrzymuje dostęp do kompleksowej analizy technicznej swojego portfela w czasie rzeczywistym. Ponadto dzięki nowemu programowi może też sprawdzać bieżące notowania bezpośrednio na komórce. Aplikacja pozwala także na automatyczne przekierowanie klienta bezpośrednio ze Statica do zleceń kupna lub sprzedaży w serwisie transakcyjnym  banku, co znacznie upraszcza sposób korzystania z usługi maklerskiej i przyspiesza dokonanie transakcji.

Kolejne istotne zmiany wprowadzone do usługi maklerskiej to m.in. pojawienie się możliwości wyceny portfela na określony dzień w przeszłości, np. w czasie, gdy sprzedaliśmy część akcji oraz nowa zakładka „Kalkulator zysków i strat”.

- Korzystając z „Kalkulatora zysków i strat” klient może zobaczyć np. po jakiej średniej cenie kupił poszczególne papiery wartościowe, sprawdzić kurs akcji na zamknięcie sesji z poprzedniego dnia oraz zobaczyć ile stracił lub zyskał na zakupie danych akcji, w stosunku do ich średniej ceny kupna – wyjaśnia dyrektor z MultiBanku. – To swego rodzaju dziennik inwestora, pozwalający ocenić wynik inwestycji klienta – dodaje.

Co więcej, obecnie w ramach usługi maklerskiej, klienci mają też możliwość składania szybkich zleceń, bez konieczności prezentowania podsumowania oraz zatwierdzania hasłem SMS. Wystarczy, że odpowiednio spersonalizują swój rachunek korzystając z nowej opcji „Ustawienia” dostępnej w „Menu podręcznym” usługi maklerskiej.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.