Każdy Klient mBanku, który w ciągu dwóch najbliższych miesięcy skorzysta z mobilnej wersji systemu transakcyjnego może wziąć udział w konkursie „Tu byłem w mBanku” i wygrać jedną z tysiąca nagród. Konkurs jest elementem trwającej kampanii promującej rozwiązania bankowości mobilnej.
W konkursie może wziąć udział każdy Klient, który chociaż jeden raz zaloguje się przez telefon komórkowy do mobilnego serwisu transakcyjnego mBanku, a następnie prześle zdjęcie lub film prezentujące nietypowe lub zabawne miejsce, w których korzystał z mBanku przez komórkę.To kolejna inicjatywa promująca korzystanie z mobilnej wersji serwisu transakcyjnego. Chcemy pokazać Klientom główne zalety tej formy bankowości oraz przyzwyczaić ich do aktywnego z niej korzystania. W ramach działań promocyjnych przygotowaliśmy także nowy spot kinowy, który do końca sierpnia będzie emitowany w kinach sieci Cinema City, IMAX, Helios i Kinoplex –mówi Ewelina Filipiak, odpowiedzialna za reklamę w mBanku. Przygotowane w ramach konkursu prace można przesyłać do 30 września br. na adres: konkurs@mbank.pl. Na autorów najciekawszych projektów czeka tysiąc nagród, a wśród nich m.in. smartfony HTC Wildfire S, słuchawki Sennheiser oraz akcesoria do telefonów komórkowych.W bieżącej kampanii mBank po raz pierwszy wykorzystuje metodę QR kodów, które po zeskanowaniu przez telefon komórkowy umożliwiają szybkie i wygodne przejście na mobilną stronę konkursową. Dodatkowo, konkurs będzie promowany na 710 citylightach w największych miastach, na naklejkach w kinach sieci Cinema City oraz w serwisie mBanku.mBank jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).