Rafał Borkowski Dyrektorem Marketingu mBanku
Copy

Kopiuj tekst

Rafał Borkowski Dyrektorem Marketingu mBanku

W kwietniu 2010 r. Rafał Borkowski objął funkcję Dyrektora Marketingu mBanku.

Będzie odpowiedzialny za działania związane z komunikacją marki - reklamę, identyfikację wizualną i merchandising, marketing internetowy oraz sprzedaż za pośrednictwem internetu. Do jego obowiązków należeć będzie także dbanie o spójność wizerunkową mBanku na rynkach czeskim i słowackim.

Nowy dyrektor od lat jest częścią zespołu budującego wizerunek marki. Do mBanku dołączył jeszcze w 2001 roku, wspierając poszczególne obszary - od sprzedaży po wizerunek. mBank zna „od podszewki"" - rozpoczynał pracę przy budowaniu unikalnego projektu Cyber Cafe - sieci co-brandowych kafejek internetowych, później wspierał rozwój sieci sprzedaży naziemnej i internetowej.

Pasję życiową łączy z pracą - internet to dla niego nie tylko narzędzie pracy, ale także hobby. Budowanie i realizacja projektów internetowych to najsilniejsza strona nowego Dyrektora Marketingu. Rafał Borkowski przez wiele lat zajmował się bowiem rozwojem sprzedaży internetowej w Wydziale Portali Internetowych mBanku, którym kierował aż do kwietnia 2010 r.

Wśród głównych zadań postawionych przed Rafałem Borkowskim będzie więc utrzymanie spójności komunikacyjnej marki oraz zintensyfikowanie działań wizerunkowych w internecie przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego dla mBanku sposobu komunikacji.

mBank będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile.
W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznany w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.