W kwietniu 2010 r. Rafał Borkowski objął funkcję Dyrektora Marketingu mBanku.
Będzie odpowiedzialny za działania związane z komunikacją marki - reklamę, identyfikację wizualną i merchandising, marketing internetowy oraz sprzedaż za pośrednictwem internetu. Do jego obowiązków należeć będzie także dbanie o spójność wizerunkową mBanku na rynkach czeskim i słowackim.
Nowy dyrektor od lat jest częścią zespołu budującego wizerunek marki. Do mBanku dołączył jeszcze w 2001 roku, wspierając poszczególne obszary - od sprzedaży po wizerunek. mBank zna „od podszewki"" - rozpoczynał pracę przy budowaniu unikalnego projektu Cyber Cafe - sieci co-brandowych kafejek internetowych, później wspierał rozwój sieci sprzedaży naziemnej i internetowej.
Pasję życiową łączy z pracą - internet to dla niego nie tylko narzędzie pracy, ale także hobby. Budowanie i realizacja projektów internetowych to najsilniejsza strona nowego Dyrektora Marketingu. Rafał Borkowski przez wiele lat zajmował się bowiem rozwojem sprzedaży internetowej w Wydziale Portali Internetowych mBanku, którym kierował aż do kwietnia 2010 r.
Wśród głównych zadań postawionych przed Rafałem Borkowskim będzie więc utrzymanie spójności komunikacyjnej marki oraz zintensyfikowanie działań wizerunkowych w internecie przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego dla mBanku sposobu komunikacji.
mBank będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile.
W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznany w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
Nowy dyrektor od lat jest częścią zespołu budującego wizerunek marki. Do mBanku dołączył jeszcze w 2001 roku, wspierając poszczególne obszary - od sprzedaży po wizerunek. mBank zna „od podszewki"" - rozpoczynał pracę przy budowaniu unikalnego projektu Cyber Cafe - sieci co-brandowych kafejek internetowych, później wspierał rozwój sieci sprzedaży naziemnej i internetowej.
Pasję życiową łączy z pracą - internet to dla niego nie tylko narzędzie pracy, ale także hobby. Budowanie i realizacja projektów internetowych to najsilniejsza strona nowego Dyrektora Marketingu. Rafał Borkowski przez wiele lat zajmował się bowiem rozwojem sprzedaży internetowej w Wydziale Portali Internetowych mBanku, którym kierował aż do kwietnia 2010 r.
Wśród głównych zadań postawionych przed Rafałem Borkowskim będzie więc utrzymanie spójności komunikacyjnej marki oraz zintensyfikowanie działań wizerunkowych w internecie przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego dla mBanku sposobu komunikacji.
mBank będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile.
W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznany w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.