Kreatury dla kampanii mBanku
Copy

Kopiuj tekst

Kreatury dla kampanii mBanku

Ostatnia kampania reklamowa mBanku została wysoko oceniona przez jury XIV ogólnopolskiego konkursu na najlepszą kreację w reklamie - „Kreatury 2010"". Sędziowie przyznali agencji kreatywnej Ambasada Brand Communication i mBankowi pierwsze miejsca w dwóch kategoriach:

Kampania
- za reklamowy „Tryptyk"", czyli serię reklam o eKONCIE, Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych oraz Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych;

Outdoor
- za kampanię outdorową ubezpieczeń samochodowych na taksówkach poruszających się po największych polskich miastach.

Jesienna kampania promująca produkty mBanku została stworzona we współpracy z agencją kreatywną Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), która odebrała statuetki „Kreatur"".

Cieszymy się, że nasza komunikacja została doceniona przez międzynarodowe jury konkursu „Kreatura 2010"". W mBanku zawsze stawiamy na niestandardową i wyrazistą kreację, która łączy w sobie atrakcyjną dla odbiorców formę i humor oraz jasny komunikat sprzedażowy. W przypadku nagrodzonej kampanii nasza agencja Ambasada Brand Communication świetnie wywiązała się z tak postawionego zadania. Z przeprowadzonych badań wiemy, że nasze reklamy podobały się, a odnotowany wzrost sprzedaży potwierdza, że taka komunikacja jest skuteczna.
- mówi Piotr Jakubowski, szef Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku.

Kreatury to cykliczny konkurs, mający na celu wyłonienie najlepszych w danym roku projektów reklamowych. Prace są oceniane pod względem jakości wykonania, a także niestandardowości koncepcji kreatywnej. Międzynarodowe jury ocenia produkcje zgrupowane w ramach dwunastu głównych kategorii, a także przyznaje grand prix dla najlepszej realizacji reklamowej.

W tegorocznej edycji „Kreatur"" udział brało 108 prac zgłoszonych przez agencje reklamowe z całego kraju.  Nagrodzenie kampanii mBanku aż w dwóch prestiżowych kategoriach jest więc dużym sukcesem.

Nagrodzone spoty można obejrzeć na mBankowym kanale YouTube

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznany w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.