Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu mBanku.
Tomasz Czudowski
pracował w mBanku od stycznia 2009 r. Jako dyrektor marketingu odpowiadał za wszystkie działania związane z komunikacją marki: reklamę, public relations, identyfikację wizualną, merchandasing i marketing internetowy. Nadzorował też obszar strategii, badań i analiz marketingowych oraz sprzedaż przez internet. Do jego obowiązków należało również dbanie o spójność wizerunku marki mBank w Czechach i na Słowacji. Wśród projektów, za które odpowiadał, były m.in.: jesienna kampania promocyjna mBanku, obecność marki w serwisach społecznościowych i rozwój funkcjonalności systemu transakcyjnego. Był odpowiedzialny także za komunikację związaną z wprowadzeniem nowości produktowych do oferty Banku, m.in. kart płatniczych MasterCard PayPass oraz produktów strukturyzowanych.
W najbliższym czasie działania marketingowe mBanku prowadzić będzie
Paweł Kucharski, dyrektor BRE Banku SA ds. mBanku i marketingu bankowości detalicznej.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego -
mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. W lutym 2010 r. zdobył tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"".
pracował w mBanku od stycznia 2009 r. Jako dyrektor marketingu odpowiadał za wszystkie działania związane z komunikacją marki: reklamę, public relations, identyfikację wizualną, merchandasing i marketing internetowy. Nadzorował też obszar strategii, badań i analiz marketingowych oraz sprzedaż przez internet. Do jego obowiązków należało również dbanie o spójność wizerunku marki mBank w Czechach i na Słowacji. Wśród projektów, za które odpowiadał, były m.in.: jesienna kampania promocyjna mBanku, obecność marki w serwisach społecznościowych i rozwój funkcjonalności systemu transakcyjnego. Był odpowiedzialny także za komunikację związaną z wprowadzeniem nowości produktowych do oferty Banku, m.in. kart płatniczych MasterCard PayPass oraz produktów strukturyzowanych.
W najbliższym czasie działania marketingowe mBanku prowadzić będzie
Paweł Kucharski, dyrektor BRE Banku SA ds. mBanku i marketingu bankowości detalicznej.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego -
mBank mobile. W grudniu 2009 r. mBank w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator, został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. W lutym 2010 r. zdobył tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"".