Michał Panowicz obejmie funkcję dyrektora banku w obszarze marketingu i rozwoju biznesu detalicznego. Paweł Kucharski zostanie zastępcą szefa operacji zagranicznych w Czechach i na Słowacji. Jacek Iljin nowym dyrektorem banku w obszarze sprzedaży i procesów.
Paweł Kucharski, ostatnio dyrektor banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, dołączy do zespołu w Czechach i na Słowacji, gdzie w roli zastępcy szefa operacji zagranicznych, będzie zarządzał liniami biznesowymi, sprzedażą i komunikacją mBanku.Michał Panowicz, dotychczasowy szef projektu nowego mBanku i dyrektor Departamentu Client Lab, obejmie stanowisko dyrektora banku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej Jednocześnie funkcję dyrektora banku ds. sprzedaży i procesów biznesowych bankowości detalicznej obejmie Jacek Iljin, dotychczasowy dyrektor Departamentu Usług Podstawowych i Produktów Niebankowych w pionie bankowości detalicznej. Wszystkie zmiany wchodzą w życie od 1 stycznia 2014 r.– Jestem przekonany, że zmiany przyniosą bankowi wiele korzyści i skutecznie przyczynią się do realizacji ambitnych celów w obszarze akwizycji na wszystkich rynkach oraz osiągnięcia stałej rentowności, wzrostu bazy klienckiej i rozwoju cross-sellingu w Czechach i na Słowacji – mówi Cezary Kocik, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej.
Michał Panowicz dołączył do zespołu mBanku w 2011 r. i dał się poznać jako dynamiczny lider i skuteczny manager. Wniósł międzynarodowe doświadczenie wyniesione z pracy w centrali firmy Microsoft i świeże spojrzenie na usługi finansowe, które zawdzięcza pracy w The Boston Consulting Group i eBay. Jest współtwórcą koncepcji nowego mBanku, czyli jednego z najnowocześniejszych na świecie serwisów bankowych. Osobiście prowadził i nadzorował prace nad tym projektem.
Paweł Kucharski jest jednym z twórców marki mBanku, dziś jednego z najsilniejszych polskich brandów. W ostatnich latach poprowadził go do dynamicznego wzrostu, rozwijając ofertę od prostych produktów depozytowych do jednej z najlepszych i najszerszych ofert na rynku. Tę ofertę wybrało ponad 3,5 miliona klientów w Polsce. Ze swoim 13-letnim doświadczeniem w mBanku, Paweł Kucharski pomoże umocnić pozycję firmy na rynkach zagranicznych.
Jacek Iljin pracę w mBanku rozpoczął w 2002 r. Początkowo odpowiedzialny za obszar analiz marketingowych, z czasem zajął się rozwojem oferty produktowej i usług banku dla klientów indywidualnych i firmowych. Uczestniczył w kluczowych projektach, m.in. ekspansji banku w Czechach i na Słowacji, rozwoju narzędzi CRM oraz zwiększenia przychodów w obszarze produktów podstawowych. Zastępca szefa projektu nowego mBanku.
Michał Panowicz dołączył do zespołu mBanku w 2011 r. i dał się poznać jako dynamiczny lider i skuteczny manager. Wniósł międzynarodowe doświadczenie wyniesione z pracy w centrali firmy Microsoft i świeże spojrzenie na usługi finansowe, które zawdzięcza pracy w The Boston Consulting Group i eBay. Jest współtwórcą koncepcji nowego mBanku, czyli jednego z najnowocześniejszych na świecie serwisów bankowych. Osobiście prowadził i nadzorował prace nad tym projektem.
Paweł Kucharski jest jednym z twórców marki mBanku, dziś jednego z najsilniejszych polskich brandów. W ostatnich latach poprowadził go do dynamicznego wzrostu, rozwijając ofertę od prostych produktów depozytowych do jednej z najlepszych i najszerszych ofert na rynku. Tę ofertę wybrało ponad 3,5 miliona klientów w Polsce. Ze swoim 13-letnim doświadczeniem w mBanku, Paweł Kucharski pomoże umocnić pozycję firmy na rynkach zagranicznych.
Jacek Iljin pracę w mBanku rozpoczął w 2002 r. Początkowo odpowiedzialny za obszar analiz marketingowych, z czasem zajął się rozwojem oferty produktowej i usług banku dla klientów indywidualnych i firmowych. Uczestniczył w kluczowych projektach, m.in. ekspansji banku w Czechach i na Słowacji, rozwoju narzędzi CRM oraz zwiększenia przychodów w obszarze produktów podstawowych. Zastępca szefa projektu nowego mBanku.