mBank i MultiBank znów najbardziej przyjaznymi bankami
Copy

Kopiuj tekst

mBank i MultiBank znów najbardziej przyjaznymi bankami

W dwunastej edycji rankingu magazynu Newsweek, typującego najbardziej przyjazne banki w Polsce, mBank po raz drugi uznany został za lidera w kategorii bankowość mobilna, a MultiBank już po raz trzeci z rzędu okazał się jednym z najlepszych banków tradycyjnych.

Plebiscyt „Przyjazny Bank Newsweeka 2013” został przygotowany na zlecenie tygodnika przez pracownię MillwardBrown SMG/KRC. Badanie realizowane było metodą tajemniczego klienta, co oznacza, że pracownicy instytutu anonimowo wcielili się w role klientów banków i w ten sposób dokonywali oceny jakości obsługi w polskich instytucjach finansowych.  MultiBank od trzech lat triumfuje, zajmując miejsce na podium, w najbardziej prestiżowej kategorii rankingu – „Bank dla Kowalskiego”.- Otrzymanie kolejny rok z rzędu prestiżowego wyróżnienia w zakresie obsługi klienta jest dla nas potwierdzeniem skuteczności przyjętej strategii i jednocześnie zachęca do dalszej pracy. Wierzę bowiem, że w najbliższej przyszłości konkurencja w sektorze będzie się rozgrywała właśnie w tej dziedzinie i dlatego konieczna jest ciągła poprawa standardów – komentuje Cezary Kocik, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej. – Najwyższa jakość obsługi to priorytetowy element naszej filozofii, który będziemy niezmiennie realizować w przyszłości, również pod wspólną, jedną marką mBanku – zapowiada Kocik.  Bardzo dobre wyniki zanotował też drugi bank detaliczny w grupie BRE Banku – mBank, otrzymując po raz drugi z rzędu najlepszą ocenę w kategorii „Bank mobilny”.- Od początku swego istnienia mBank był synonimem innowacyjności na rodzimym rynku bankowym. Laur dla bankowości mobilnej to dobre potwierdzenie naszych wcześniejszych założeń mówiących o tym, że dobry produkt poznaje się po tym, czy i jak korzystają z niego klienci. Wyróżnienie cieszy także z uwagi na fakt, że do tego kanału kontaktu z bankiem przykładamy dużą uwagę. To właśnie jego rozwój realizowany będzie w kolejnym etapie prac w projekcie nowego mBanku – mówi Cezary Kocik.Jedna marka, najbardziej przyjazna bankowośćEfektem połączenia marek ma być zaoferowanie pod wspólnym logo produktów i usług dla wszystkich grup klientów. Proces rebrandingu w Grupie BRE rozpoczął się w czerwcu od odświeżenia logotypu internetowego mBanku. Zakończy się on 25 listopada, gdy marki BRE Banku i MultiBanku zostaną zastąpione nowym znakiem mBanku. Zmiany dotyczyć też będą nazw spółek zależnych.Pojawienie się nowego logotypu nie będzie oznaczać zmiany modelu obsługi korporacji, klientów dzisiejszego MultiBanku czy bankowości prywatnej. Do ich dyspozycji pozostaną doradcy w placówkach w całej Polsce.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.