W dwunastej edycji rankingu magazynu Newsweek, typującego najbardziej przyjazne banki w Polsce, mBank po raz drugi uznany został za lidera w kategorii bankowość mobilna, a MultiBank już po raz trzeci z rzędu okazał się jednym z najlepszych banków tradycyjnych.
Plebiscyt „Przyjazny Bank Newsweeka 2013” został przygotowany na zlecenie tygodnika przez pracownię MillwardBrown SMG/KRC. Badanie realizowane było metodą tajemniczego klienta, co oznacza, że pracownicy instytutu anonimowo wcielili się w role klientów banków i w ten sposób dokonywali oceny jakości obsługi w polskich instytucjach finansowych. MultiBank od trzech lat triumfuje, zajmując miejsce na podium, w najbardziej prestiżowej kategorii rankingu – „Bank dla Kowalskiego”.- Otrzymanie kolejny rok z rzędu prestiżowego wyróżnienia w zakresie obsługi klienta jest dla nas potwierdzeniem skuteczności przyjętej strategii i jednocześnie zachęca do dalszej pracy. Wierzę bowiem, że w najbliższej przyszłości konkurencja w sektorze będzie się rozgrywała właśnie w tej dziedzinie i dlatego konieczna jest ciągła poprawa standardów – komentuje Cezary Kocik, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej. – Najwyższa jakość obsługi to priorytetowy element naszej filozofii, który będziemy niezmiennie realizować w przyszłości, również pod wspólną, jedną marką mBanku – zapowiada Kocik. Bardzo dobre wyniki zanotował też drugi bank detaliczny w grupie BRE Banku – mBank, otrzymując po raz drugi z rzędu najlepszą ocenę w kategorii „Bank mobilny”.- Od początku swego istnienia mBank był synonimem innowacyjności na rodzimym rynku bankowym. Laur dla bankowości mobilnej to dobre potwierdzenie naszych wcześniejszych założeń mówiących o tym, że dobry produkt poznaje się po tym, czy i jak korzystają z niego klienci. Wyróżnienie cieszy także z uwagi na fakt, że do tego kanału kontaktu z bankiem przykładamy dużą uwagę. To właśnie jego rozwój realizowany będzie w kolejnym etapie prac w projekcie nowego mBanku – mówi Cezary Kocik.Jedna marka, najbardziej przyjazna bankowośćEfektem połączenia marek ma być zaoferowanie pod wspólnym logo produktów i usług dla wszystkich grup klientów. Proces rebrandingu w Grupie BRE rozpoczął się w czerwcu od odświeżenia logotypu internetowego mBanku. Zakończy się on 25 listopada, gdy marki BRE Banku i MultiBanku zostaną zastąpione nowym znakiem mBanku. Zmiany dotyczyć też będą nazw spółek zależnych.Pojawienie się nowego logotypu nie będzie oznaczać zmiany modelu obsługi korporacji, klientów dzisiejszego MultiBanku czy bankowości prywatnej. Do ich dyspozycji pozostaną doradcy w placówkach w całej Polsce.