mBank przygotował propozycje kredytowe dla kilkuset tysięcy najbardziej aktywnych Klientów. Aby poznać ofertę Banku, wystarczy zalogować się do systemu transakcyjnego. Dzięki nowemu procesowi obsługi, Klienci łatwiej pożyczą pieniądze na dowolny cel.
Od 17 lutego br. mBank wprowadza nowy proces obsługi kredytowej dla aktywnych Klientów.
Bank na podstawie dotychczasowej relacji z Klientem oszacuje zdolność kredytową i tym, którzy ją posiadają, zaproponuje dostępne limity kredytowe dla takich produktów, jak:
kredyt gotówkowy, kredyt odnawialny i karta kredytowa.
Propozycje, dzięki modyfikacjom wprowadzonym właśnie do systemu transakcyjnego Banku, będą widoczne po zalogowaniu oraz aktualizowane co miesiąc na podstawie bieżącej aktywności Klienta (w systemie pojawiła się specjalna sekcja „oferta dla Ciebie""). Informacje o dostępnych limitach przekazywać będą także operatorzy mLinii.
W przypadku zainteresowania ofertą konieczne jest wypełnienie wniosku kredytowego na uproszczonym formularzu on-line, będącym częścią specjalnego procesu kredytowego. Decyzja zostanie podjęta przez Bank w ciągu kilku minut. Jeśli Klient podpisał wcześniej
Ramową Umowę Kredytową wystarczy jedno kliknięcie, by pieniądze pojawiły się na rachunku w ciągu kilku minut. W pozostałych przypadkach Bank zaproponuje wizytę w Centrum Finansowym lub mKiosku albo prześle dokumenty za pośrednictwem kuriera. Do tej pory Ramowe Umowy Kredytowe podpisało ok. 250 tys. Klientów mBanku.
Wprowadzając rozwiązanie dla osób aktywnie korzystających z produktów i usług Banku bazujemy na doświadczeniach, które pokazują, że Klienci pytają o kredyt przede wszystkim w Banku, który prowadzi ich konto. Chcemy wyjść im naprzeciw, dlatego proponujemy prosty i wygodny sposób na pożyczenie pieniędzy. W ten sposób doceniamy dotychczasową relację Klientów z Bankiem - tłumaczy Krzysztof Tworus, dyrektor departamentu sprzedaży mBanku.
Mamy jeszcze jeden cel. mBank słynie z konkurencyjnych produktów finansowych, w tym dobrych rozwiązań oszczędnościowych. Tym razem chcemy pokazać naszym Klientom, jak szeroką ofertą kredytową dziś dysponujemy. Propozycje kredytowe generowane są automatycznie i co miesiąc przedstawiane Klientom, którzy wyrażają na to zgodę - nie jest to więc jednorazowe przedsięwzięcie. Na początek, oferty może spodziewać się kilkaset tysięcy Klientów mBanku
- dodaje Tworus.
Dzięki nowej funkcji w systemie transakcyjnym mBanku, Klienci w łatwy sposób skorzystają ze środków na dowolny cel. Jest to alternatywa dla standardowego sposobu wnioskowania o produkty Banku. Nadal można bowiem starać się o kredyt w tradycyjny sposób, w tym na warunkach innych, niż zaproponowane.
Zalety procesu obsługi kredytowej dla aktywnych Klientów mBanku:
Oferta jest łatwo dostępna
- sposób wnioskowania o kredyt został uproszczony, a decyzja podejmowana w ciągu kilku minut. Istnieje możliwość skorzystania z kredytu bez konieczności podpisywania jakichkolwiek dokumentów - wystarczy wcześniej podpisać Ramową Umowę Kredytową.
Oferta proponowana jest automatycznie
- Klient nie musi o nią wcześniej wnioskować. W ten sposób Bank docenia dotychczasową relację z Klientem.
Klient sam ustala, w jaki sposób będzie spłacać kredyt
- pieniądze na dowolny cel może pożyczyć w formie kredytu gotówkowego, spłacanego w ratach, kredytu odnawialnego w koncie albo karty kredytowej.
Oferta wyliczana jest na bieżąco
i aktualizowana co miesiąc na podstawie aktualnej aktywności Klienta - nie jest to jednorazowe przedsięwzięcie.
Bank wykorzystuje potencjał biznesowy dużej bazy Klientów
- dzięki zaoferowaniu produktów Klientom, których historię zna, precyzyjniej szacuje możliwości kredytowe i ewentualne ryzyko.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od ponad dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do
mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.
Bank na podstawie dotychczasowej relacji z Klientem oszacuje zdolność kredytową i tym, którzy ją posiadają, zaproponuje dostępne limity kredytowe dla takich produktów, jak:
kredyt gotówkowy, kredyt odnawialny i karta kredytowa.
Propozycje, dzięki modyfikacjom wprowadzonym właśnie do systemu transakcyjnego Banku, będą widoczne po zalogowaniu oraz aktualizowane co miesiąc na podstawie bieżącej aktywności Klienta (w systemie pojawiła się specjalna sekcja „oferta dla Ciebie""). Informacje o dostępnych limitach przekazywać będą także operatorzy mLinii.
W przypadku zainteresowania ofertą konieczne jest wypełnienie wniosku kredytowego na uproszczonym formularzu on-line, będącym częścią specjalnego procesu kredytowego. Decyzja zostanie podjęta przez Bank w ciągu kilku minut. Jeśli Klient podpisał wcześniej
Ramową Umowę Kredytową wystarczy jedno kliknięcie, by pieniądze pojawiły się na rachunku w ciągu kilku minut. W pozostałych przypadkach Bank zaproponuje wizytę w Centrum Finansowym lub mKiosku albo prześle dokumenty za pośrednictwem kuriera. Do tej pory Ramowe Umowy Kredytowe podpisało ok. 250 tys. Klientów mBanku.
Wprowadzając rozwiązanie dla osób aktywnie korzystających z produktów i usług Banku bazujemy na doświadczeniach, które pokazują, że Klienci pytają o kredyt przede wszystkim w Banku, który prowadzi ich konto. Chcemy wyjść im naprzeciw, dlatego proponujemy prosty i wygodny sposób na pożyczenie pieniędzy. W ten sposób doceniamy dotychczasową relację Klientów z Bankiem - tłumaczy Krzysztof Tworus, dyrektor departamentu sprzedaży mBanku.
Mamy jeszcze jeden cel. mBank słynie z konkurencyjnych produktów finansowych, w tym dobrych rozwiązań oszczędnościowych. Tym razem chcemy pokazać naszym Klientom, jak szeroką ofertą kredytową dziś dysponujemy. Propozycje kredytowe generowane są automatycznie i co miesiąc przedstawiane Klientom, którzy wyrażają na to zgodę - nie jest to więc jednorazowe przedsięwzięcie. Na początek, oferty może spodziewać się kilkaset tysięcy Klientów mBanku
- dodaje Tworus.
Dzięki nowej funkcji w systemie transakcyjnym mBanku, Klienci w łatwy sposób skorzystają ze środków na dowolny cel. Jest to alternatywa dla standardowego sposobu wnioskowania o produkty Banku. Nadal można bowiem starać się o kredyt w tradycyjny sposób, w tym na warunkach innych, niż zaproponowane.
Zalety procesu obsługi kredytowej dla aktywnych Klientów mBanku:
Oferta jest łatwo dostępna
- sposób wnioskowania o kredyt został uproszczony, a decyzja podejmowana w ciągu kilku minut. Istnieje możliwość skorzystania z kredytu bez konieczności podpisywania jakichkolwiek dokumentów - wystarczy wcześniej podpisać Ramową Umowę Kredytową.
Oferta proponowana jest automatycznie
- Klient nie musi o nią wcześniej wnioskować. W ten sposób Bank docenia dotychczasową relację z Klientem.
Klient sam ustala, w jaki sposób będzie spłacać kredyt
- pieniądze na dowolny cel może pożyczyć w formie kredytu gotówkowego, spłacanego w ratach, kredytu odnawialnego w koncie albo karty kredytowej.
Oferta wyliczana jest na bieżąco
i aktualizowana co miesiąc na podstawie aktualnej aktywności Klienta - nie jest to jednorazowe przedsięwzięcie.
Bank wykorzystuje potencjał biznesowy dużej bazy Klientów
- dzięki zaoferowaniu produktów Klientom, których historię zna, precyzyjniej szacuje możliwości kredytowe i ewentualne ryzyko.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od ponad dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do
mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.