Ponad milion klientów w nowym serwisie mBanku
Copy

Kopiuj tekst

Ponad milion klientów w nowym serwisie mBanku

Nowy mBank – czyli jeden z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie projektów w polskiej bankowości – jest już dostępny dla przeszło miliona klientów. Jego użytkownicy chętnie korzystają z rozwiązań dostępnych w nowym serwisie transakcyjnym, mimo alternatywy w postaci dotychczasowego systemu. mBank liczy, że w 2015 r. liczba jego klientów przekroczy 5 mln.

Uruchomiony w czerwcu br. serwis transakcyjny został zbudowany od podstaw przez 200-osobowy zespół BRE. Dzięki niemu klienci mogą korzystać z nowych rozwiązań, a dotychczas oferowane produkty i usługi obsługiwane są w bardziej przystępny sposób.

Z każdym dniem liczba użytkowników nowego serwisu transakcyjnego mBanku zwiększa się o kilkadziesiąt tysięcy – obecnie dostęp do niego ma już przeszło 1 mln osób (zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów banku).

– Mamy nadzieję, że ten innowacyjny – nie tylko w polskiej, ale i w światowej skali – projekt będzie ważnym elementem naszej przewagi konkurencyjnej, zarówno w relacjach z dotychczasowymi klientami, jak i nowymi. Mamy ambicję, by na 15-lecie marki mBank, w 2015 r., z naszych usług korzystało 5 mln klientów – deklaruje Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.

– Udostępnienie projektu nowego mBanku szerokiej publiczności ma dla nas nie tylko wymiar symboliczny, ale również praktyczny. Na bieżąco analizujemy rosnący ruch w serwisie, który przekroczył milion odwiedzin tygodniowo, co pomaga nam w dalszym rozwoju tego narzędzia, zgodnie z oczekiwaniami klientów – mówi Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku. – Dzięki takim działaniom 65 proc. klientów z najdłuższym stażem w nowym mBanku loguje się regularnie do nowej platformy – dodaje Panowicz.

Warto dodać, że dotychczasowi klienci banku, posiadający dostęp do nowego serwisu (osoby, które otworzyły rachunek przed 4 czerwca br.), wciąż mogą korzystać z jego wcześniejszej wersji.

Nowy mBank to ponad 200 innowacyjnych funkcji i usprawnień bankowości elektronicznej.
Wśród nich znalazły się m.in.:platforma rabatowa mOKAZJE – pozwalająca zarabiać podczas wydawania pieniędzy;
- mNawigacja finansowa – upraszczająca zarządzanie domowym budżetem;
- Ekspert online – wirtualny oddział bankowy, umożliwiający video-połączenia z ekspertami banku, z dowolnego miejsca;
-  mądra wyszukiwarka – oferująca wyszukiwanie tak intuicyjne, jak w internecie;przelewy przez SMS i Facebooka – dzięki którym nie trzeba pamiętać nr rachunków odbiorców.

Obecnie pod marką mBanku, BRE Bank – trzeci największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów – świadczy usługi bankowości detalicznej on-line. Docelowo, w listopadzie br., nazwa mBanku zastąpi pozostałe marki z Grupy BRE – MultiBank i BRE Bank. Od tego momentu bank będzie świadczyć dotychczasowe usługi pod nowym, wspólnym logo.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.