mBank.net.pl to funkcjonujący od ośmiu lat pierwszy polski bankowy program partnerski, pozwalający na zwiększanie zysków przez właścicieli serwisów internetowych dzięki polecaniu produktów banku. Obecnie ten największy w Polsce bankowy program przechodzi zmianę i zyskuje nowy, jeszcze bardziej rozbudowany serwis internetowy.
- Branża e-commerce z roku na rok notuje coraz większe zyski i to nie tylko z samej sprzedaży, ale także z reklam. Ten silny trend komercjalizacji widać także w Polsce oraz wśród partnerów programu partnerskiego mBanku. Niedawno wypłaciliśmy bowiem rekordową, najwyższą do tej pory, jednorazową prowizję w wysokości ok. 80 tys. zł – mówi Edyta Błaszczyk z mBanku. Program mBank.net.pl przeznaczony jest dla osób posiadających własną stronę internetową, blog czy też profil na Facebooku. Mogą one uzyskać dodatkowe źródło dochodu poprzez prowadzenie działań promocyjnych związanych z produktami bankowymi (12 ofert mBanku i 9 produktów MultiBanku, na które składają się rachunki, karty kredytowe i kredyty, ale również ubezpieczenia).Funkcjonuje on od 2005 r. W tym czasie bank nawiązał współpracę z właścicielami ponad 19 tys. witryn internetowych, dzięki czemu jest największym w kraju bankowym programem partnerskim.Partnerzy mBanku mogą korzystać z najbardziej rozwiniętej bazy darmowych, aktualizowanych przez bank materiałów promocyjnych. Duża liczba elementów, takich jak banery produktowe, banery rotacyjne czy boksy reklamowe, daje administratorom stron możliwość dopasowania promocji do specyfiki ich witryn w sieci. Dodatkowo, każdy z nich może skorzystać z unikalnego rozwiązania, jakim jest mini - site, czyli podstrona możliwa do umieszczenia w strukturze własnej strony internetowej. Natomiast osoby nie posiadające własnych witryn, ale aktywnie działające za pośrednictwem Facebooka, mogą korzystać z aplikacji do publikacji wpisów i w ten sposób promować produkty banku. Obecnie serwis informacyjny programu partnerskiego przechodzi zmianę, dzięki czemu będzie prostszy w obsłudze, bardziej estetyczny
i użyteczny, a także dopasowany do nowoczesnej formy komunikacji marketingowej, jaką prezentuje cały bank. Zostanie on podzielony na dwa osobne, wydzielona zostanie część informacji dotyczących usługi mBank RATY. Usługa ta pozwala na maksymalizację zysków sklepom internetowym dzięki wprowadzeniu możliwości zakupów on-line na kredyt, udzielany w mBanku nawet w ciągu 15 minut.
i użyteczny, a także dopasowany do nowoczesnej formy komunikacji marketingowej, jaką prezentuje cały bank. Zostanie on podzielony na dwa osobne, wydzielona zostanie część informacji dotyczących usługi mBank RATY. Usługa ta pozwala na maksymalizację zysków sklepom internetowym dzięki wprowadzeniu możliwości zakupów on-line na kredyt, udzielany w mBanku nawet w ciągu 15 minut.