Ponad 250 tys. klientów mOKAZJI i nowi partnerzy
Copy

Kopiuj tekst

Ponad 250 tys. klientów mOKAZJI i nowi partnerzy

Zniżki   udzielane na podstawie płatności kartą płatniczą, jak w mOKAZJACH, mogą   niebawem wyprzeć z rynku tradycyjne programy rabatowe. W mBanku w ciągu   zaledwie trzech miesięcy z tego rozwiązania skorzystało już ponad 250 tys.   użytkowników. Teraz do programu dołączają kolejni strategiczni partnerzy:   Orange oraz Gruper.

Platforma mOKAZJE została wprowadzona do oferty mBanku w kwietniu   tego roku, jako zapowiedź i kluczowy element projektu nowy mBank. Przez   pierwszy miesiąc program był dostępny jako dedykowana aplikacja na Facebooku,   od 4 czerwca można z niego korzystać także bezpośrednio w serwisie   transakcyjnym. Obecnie z programu korzysta już ponad 250 tys. użytkowników   banku (w przypadku Facebooka 55 proc. z nich stanowią mężczyźni, z kolei w   serwisie banku większość stanowią panie – 66 proc., blisko połowa z nich to   osoby w wieku 25-34 lata).

– Liczba użytkowników naszego programu   to nie jedyny, choć zapewne jeden z kluczowych dowodów na jego sukces. Warto   też wspomnieć o popularności naszej facebookowej aplikacji, będącej wśród   najchętniej pobieranych i najlepiej ocenianych programów w Polsce – mówi   Aleksandra Król, odpowiedzialna za wdrożenie nowatorskiego programu   mBanku.

Popularność mOKAZJI to także sygnał, że czas tradycyjnych programów   lojalnościowych czy programów rabatowych oferowanych do kart płatniczych   mija. Wydawane w ramach nich „plastiki” ma dziś blisko połowa Polaków (dane   za ARC Rynek i Opinia, wrzesień 2012 r.), ale jak wynika z badań   Ernst&Young zbieranie punktów i wymiana ich na nagrody czy rabat, o   którym muszą przypomnieć przy kasie, nie jest już dla nich atrakcyjną   gratyfikacją. Klienci w zamian za lojalność najchętniej oczekiwaliby   wymiernych korzyści finansowych w postaci moneyback. Jednak jego los w   standardowej postaci, finansowanej w 100 proc. przez banki, również nie jest   pewny. W znacznym stopniu wpływ na to mają zmiany dotyczące stawek   interchange, z których w wielu przypadkach współfinansowany był   moneyback.

– W tej sytuacji ciekawą alternatywą stają się właśnie programy   działające w modelu merchant funded offers, czyli ofert   powiązanych bezpośrednio z użytkowaniem karty płatniczej i    finansowanych przez partnerów. Takie rozwiązanie zaproponowaliśmy właśnie w   ramach mOKAZJI – mówi Marek Seralis, wicedyrektor ds. programu w mBanku. – Kluczem   do ich sukcesu jest łatwy i szybki sposób uzyskania zwrotu przez klienta   (odbywa się on automatycznie po dokonaniu transakcji, klient nie musi   pamiętać o przyniesieniu do sklepu kuponu czy karty rabatowej) oraz realny   zysk dla partnera. Finansuje on bowiem zniżki jedynie, gdy została   wygenerowana nowa sprzedaż. Do tej pory z modelem tym (pay per sale) mogliśmy   się spotkać właściwie jedynie w sklepach internetowych, teraz dajemy te same   możliwości również dla sieci sklepów fizycznych – dodaje ekspert mBanku i   MultiBanku.

Konstrukcja ta zyskała właśnie nowych zwolenników. Do   mOKAZJI dołączyli kolejni partnerzy: operator sieci komórkowej Orange oraz   czołowy serwis e-commerce – Gruper.pl

W mOKAZJACH mBank prezentował już ponad 75 różnych ofert   proponowanych przez ponad 25 marek, m.in. KFC, Starbucks, Leroy Merlin,   Decathlon, Big Star,  oraz Microsoft.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.