Najważniejsze od trzynastu lat zmiany w mBanku będą komunikowane w kampanii reklamowej rozpoczynającej się 10 czerwca. Działania promocyjne są zgodne z nową identyfikacją wizualną banku, prezentują też najnowocześniejszy serwis bankowości internetowej oraz specjalną ofertę mBanku ""na start"".
Rozpoczynająca się kampania jest największą tegoroczną odsłoną reklamową mBanku. Komunikacja skupia się na promocji nowego logotypu oraz wprowadzonego równolegle z nim odmienionego serwisu transakcyjnego banku, który ułatwia korzystanie z bankowości w internecie, dając jednocześnie dostęp do zaawansowanych technologicznie narzędzi . Wśród nich są m.in. mNAWIGACJA FINANSOWA, która ułatwia zarządzanie domowym budżetem, oraz mOKAZJE - pierwszy w Europie program rabatowy umożliwiający klientom zarabianie na zakupach bez dodatkowych „gwiazdek” i warunków. - W nowej kampanii po raz pierwszy pokazujemy nowe logo na tak szeroką skalę, dlatego hasło wiodące brzmi: „Poznaj mBank na nowo”. Chcemy w ten sposób zachęcić zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów do zapoznania się z nowym serwisem i jego funkcjami oraz ofertami promocyjnymi przygotowanymi specjalnie na potrzeby tej kampanii. Dodatkowo, chcemy przekonać klientów MultiBanku oraz BRE Banku, że zmieniony mBank będzie najlepszym bankiem także i dla nich już po planowanym na listopad zastąpieniem obu marek nazwą mBanku – tłumaczy Piotr Jakubowski, odpowiedzialny za kampanię.Ideą kampanii jest pokazanie mBanku jako marki, która celnie odczytuje i dostosowuje się do potrzeb różnych grup klientów – poczynając od ludzi młodych, chętnie korzystających z programu rabatowego mOKAZJE, aż po osoby zamożne , oczekujące indywidualnego podejścia.Spot otwierający kampanię zostanie wyemitowany pierwszego dnia kampanii, kolejne będą się sukcesywnie pojawiać w następnych tygodniach. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, według którego nowy spot posługuje się nieco odmiennymi środkami niż większość ""rozkrzyczanych"" reklam. - Dzięki kojącemu spokojowi i ""płynącej"", jednoujęciowej narracji, ma szansę działać jako chwila wytchnienia od jazgotu bloku reklamowego, stając się tym samym czymś innym i przykuwającym uwagę - mówi reżyser. Kampania będzie prowadzona do końca wakacji z wykorzystaniem telewizji (łącznie pięć różnych spotów), głównych portali internetowych, prasy (tygodniki opinii, pisma kobiece), kina (emisja spotów w sieci kin Cinema City) i wreszcie outdooru (prawie 900 citylightów i billboardów w ośmiu największych miastach), działań ambientowych oraz mediów społecznościowych. W ramach kampanii bank skupia się na promowaniu następujących ofert:konto z możliwością zarobienia nawet 500 zł rocznie w mOKAZJACH , konto z promocyjnym debetem 1500 zł na start, udzielanym bez prowizji oraz z oprocentowaniem 9,9 proc., zwrot 1 proc. od kwoty inwestycji w wybrane fundusze inwestycyjne.Działania zostały przygotowane wspólnie z agencją reklamową Grey i domem produkcyjnym Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.