Udostępniona zaledwie trzy tygodnie temu platforma rabatowa mBanku, mOKAZJE, to obecnie trzecia najczęściej instalowana aplikacja facebookowa w Polsce. Poza szybkim wzrostem, narzędzie odnotowuje też wyjątkowo wysokie noty jakościowe, jest bowiem w gronie 10 najlepiej ocenianych aplikacji na świecie.
Zaledwie trzy tygodnie wystarczyły, aby ponad 38 tys. osób przekonało się o prostocie funkcjonowania najnowszego programu rabatowego mBanku i zainstalowało aplikację mOKAZJE za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook. - Kluczem do wzbudzenia tak dużego zainteresowania było przedstawienie klientom czegoś, co przynosi im realną wartość i jednocześnie jest dużo łatwiejsze w użyciu w porównaniu do alternatywnych rozwiązań. W Europie nie ma drugiego takiego programu, który daje możliwość oszczędzania na zakupach bez kuponów, haseł, kodów czy upominania się przy kasie o przyznanie korzyści. Klienci doceniają też wysokość zniżek i współpracujące z nami marki, czyli elementy, uatrakcyjniające naszą propozycję względem tradycyjnych, sponsorowanych przez banki, programów cashbackowych– tłumaczy Aleksandra Król, odpowiedzialna za wdrożenie nowatorskiego programu rabatowego mBanku.mOKAZJE zostały uruchomione jako pierwszy element nowego mBanku. Ich udostępnienie było też okazją do rozpoczęcia kampanii promocyjno-edukacyjnej, mającej przybliżyć projekt obecnym i nowym klientom. Wcześniej program mBanku zyskał uznanie międzynarodowego grona ekspertów na konferencji poświęconej innowacyjnym rozwiązaniom w branży finansowej, Finovate Europe 2013, otrzymując wyróżnienie „Best of Show”.
Proste zarabianie na zakupach
Program daje możliwość skorzystania ze spersonalizowanych ofert rabatowych do wybranych partnerów – tych, których oferta może być dla klienta interesująca. Bank w imieniu klientów negocjuje zniżki u partnerów, z których usług jego klienci najczęściej korzystają i na podstawie analizy grupowej przedstawia oferty zgodne z profilem klienta. Dobór kolejnych ofert odbywa się automatycznie po uzyskaniu zgody klienta, w oparciu o historię jego rachunku.Otrzymanie zniżki możliwe jest po zapłaceniu za zakupy kartą płatniczą mBanku, nie trzeba dysponować dodatkowymi kuponami czy kodami zniżkowymi. Nie trzeba nawet o rabacie przypominać sprzedawcy, gdyż naliczy się on automatycznie na rachunku klienta. Łączna wysokość zniżek uzależniona jest wyłącznie od klienta i jego aktywności.
Unikalny model biznesowy
mOKAZJE to unikalny model na rynku, w którym zyskuje nie tylko klient banku, ale też partner biznesowy. Bank daje mu bowiem możliwość przesłania komunikacji do specjalnie dobranej grupy celowej, co zwiększa prawdopodobieństwo zainteresowania ofertą i dzięki temu maksymalizuje efektywność wydatków marketingowych.Dodatkowo, dzięki przygotowaniu scenariusza społecznościowego, w którym klienci dzielą się swoimi zniżkami z przyjaciółmi, partnerzy mają szansę trafić do kolejnych osób potencjalnie zainteresowanych ich propozycją, nawet tych niezwiązanych z bankiem. Istotny jest także model rozliczeniowy, w którym partner nie musi wydatkować środków na wstępie, ale ponosi koszt rabatu tylko w sytuacji, gdy klient rzeczywiście zakupi ich towar lub usługę.
Proste zarabianie na zakupach
Program daje możliwość skorzystania ze spersonalizowanych ofert rabatowych do wybranych partnerów – tych, których oferta może być dla klienta interesująca. Bank w imieniu klientów negocjuje zniżki u partnerów, z których usług jego klienci najczęściej korzystają i na podstawie analizy grupowej przedstawia oferty zgodne z profilem klienta. Dobór kolejnych ofert odbywa się automatycznie po uzyskaniu zgody klienta, w oparciu o historię jego rachunku.Otrzymanie zniżki możliwe jest po zapłaceniu za zakupy kartą płatniczą mBanku, nie trzeba dysponować dodatkowymi kuponami czy kodami zniżkowymi. Nie trzeba nawet o rabacie przypominać sprzedawcy, gdyż naliczy się on automatycznie na rachunku klienta. Łączna wysokość zniżek uzależniona jest wyłącznie od klienta i jego aktywności.
Unikalny model biznesowy
mOKAZJE to unikalny model na rynku, w którym zyskuje nie tylko klient banku, ale też partner biznesowy. Bank daje mu bowiem możliwość przesłania komunikacji do specjalnie dobranej grupy celowej, co zwiększa prawdopodobieństwo zainteresowania ofertą i dzięki temu maksymalizuje efektywność wydatków marketingowych.Dodatkowo, dzięki przygotowaniu scenariusza społecznościowego, w którym klienci dzielą się swoimi zniżkami z przyjaciółmi, partnerzy mają szansę trafić do kolejnych osób potencjalnie zainteresowanych ich propozycją, nawet tych niezwiązanych z bankiem. Istotny jest także model rozliczeniowy, w którym partner nie musi wydatkować środków na wstępie, ale ponosi koszt rabatu tylko w sytuacji, gdy klient rzeczywiście zakupi ich towar lub usługę.