mOKAZJE trzecią najszybciej rosnącą aplikacją
Copy

Kopiuj tekst

mOKAZJE trzecią najszybciej rosnącą aplikacją

Udostępniona zaledwie trzy tygodnie temu platforma rabatowa mBanku, mOKAZJE, to obecnie trzecia najczęściej instalowana aplikacja facebookowa w Polsce. Poza szybkim wzrostem, narzędzie odnotowuje też wyjątkowo wysokie noty jakościowe, jest bowiem w gronie 10 najlepiej ocenianych aplikacji na świecie.      

Zaledwie trzy tygodnie wystarczyły, aby ponad 38 tys. osób przekonało się o prostocie funkcjonowania najnowszego programu rabatowego mBanku i zainstalowało aplikację mOKAZJE za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook.  - Kluczem do wzbudzenia tak dużego zainteresowania było przedstawienie klientom czegoś, co przynosi im realną wartość i jednocześnie jest dużo łatwiejsze w użyciu w porównaniu do alternatywnych rozwiązań. W Europie nie ma drugiego takiego programu, który daje możliwość oszczędzania  na zakupach bez kuponów, haseł, kodów czy upominania się przy kasie o przyznanie korzyści. Klienci doceniają też wysokość zniżek i współpracujące z nami marki, czyli elementy, uatrakcyjniające naszą propozycję względem tradycyjnych, sponsorowanych przez banki, programów cashbackowych– tłumaczy Aleksandra Król, odpowiedzialna za wdrożenie nowatorskiego programu rabatowego mBanku.mOKAZJE zostały uruchomione jako pierwszy element nowego mBanku. Ich udostępnienie było też okazją do rozpoczęcia kampanii  promocyjno-edukacyjnej, mającej przybliżyć projekt obecnym i nowym klientom. Wcześniej program  mBanku zyskał uznanie międzynarodowego grona ekspertów na konferencji poświęconej innowacyjnym rozwiązaniom w branży finansowej, Finovate Europe 2013, otrzymując  wyróżnienie „Best of Show”.
 
Proste zarabianie na zakupach
Program daje możliwość skorzystania ze spersonalizowanych ofert rabatowych do wybranych partnerów – tych, których oferta może być dla klienta interesująca. Bank w imieniu klientów negocjuje zniżki u partnerów, z których usług jego klienci najczęściej korzystają i na podstawie analizy grupowej przedstawia oferty zgodne z profilem klienta. Dobór kolejnych ofert odbywa się automatycznie po uzyskaniu zgody klienta, w oparciu o historię jego rachunku.Otrzymanie zniżki możliwe jest po zapłaceniu za zakupy kartą płatniczą mBanku, nie trzeba dysponować dodatkowymi kuponami czy kodami zniżkowymi. Nie trzeba nawet o rabacie przypominać sprzedawcy, gdyż naliczy się on automatycznie na rachunku klienta. Łączna wysokość zniżek uzależniona jest wyłącznie od klienta i jego aktywności.

Unikalny model biznesowy
mOKAZJE to unikalny model na rynku, w którym zyskuje nie tylko klient banku, ale też partner biznesowy. Bank daje mu bowiem możliwość przesłania komunikacji do specjalnie dobranej grupy celowej, co zwiększa prawdopodobieństwo zainteresowania ofertą i dzięki temu maksymalizuje efektywność wydatków marketingowych.Dodatkowo, dzięki przygotowaniu scenariusza społecznościowego, w którym klienci dzielą się swoimi zniżkami z przyjaciółmi, partnerzy mają szansę trafić do kolejnych osób potencjalnie zainteresowanych ich propozycją, nawet tych niezwiązanych z bankiem. Istotny jest także model rozliczeniowy, w którym partner nie musi wydatkować środków na wstępie, ale ponosi koszt rabatu tylko w sytuacji, gdy klient rzeczywiście zakupi ich towar lub usługę.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.