W konkursie przeprowadzonym przez Banking-Magazine, serwis informacyjny mBanku został uznany za najlepszą stronę internetową spośród serwisów wszystkich polskich banków komercyjnych. Jury doceniło estetykę, użyteczność oraz prostotę serwisu.
W ramach przeprowadzanego przez Banking-Magazine plebiscytu na „Najlepszą stronę internetową banku”, wyróżnienia przyznawało jury złożone ze specjalistów z branży finansowej oraz IT, jak również osób pracujących w branży internetowej i marketingu oraz dziennikarzy i analityków finansowych. Główne kryteria oceny, jakiej poddano serwisy 33 banków komercyjnych oraz 371 stron banków spółdzielczych, to nie tylko design i estetyczna strona wykonania serwisu, ale przede wszystkim jego użyteczność oraz jasność i klarowność przekazu.
Usability serwisu oceniano pod kątem łatwości odnalezienia podstawowych informacji niezbędnych dla klienta banku, takich jak np. pogłębione informacje o produktach. Badano również przejrzystość informacji na stronie głównej oraz to, w jaki sposób pomagał on w odnalezieniu poszczególnych informacji o banku. Punkty przyznawano także za odpowiednio dobraną szatę graficzną serwisu i funkcjonalności takie jak np. możliwość przeprowadzania czatu z konsultantem. Ocenie poddano również wersje mobilne serwisu.
Najwięcej punktów od członków Jury otrzymał serwis informacyjny mBanku, dzięki czemu został zwycięzcą w kategorii „Banki komercyjne”. Wyróżnienie komentuje Tomasz Lipiński, odpowiedzialny za rozwój serwisu informacyjnego mBanku: uznanie naszego serwisu za najlepszy w Polsce potwierdza pozycję mBanku jako lidera bankowości internetowej wyznaczającego trendy i posiadającego najlepsze rozwiązania w tej dziedzinie. Serwis od samego początku był projektowany z myślą o 3 mln Klientów, którzy poprzez częste odwiedziny muszą posiadać łatwy i szybki dostęp do aktualnych informacji o banku. Dla większości z nich jest to podstawowe i jedyne narzędzie kontaktu z bankiem, co dodatkowo podnosi poprzeczkę oczekiwań. Wydaje się, że właśnie to jest kluczem do sukcesu. Dlatego cieszy docenienie go przez grono ekspertów „Banking magazine”. Dynamika rozwoju internetu jest tak duża, że praca nad serwisem informacyjnym to nieustanny proces zmiany. Już niedługo mBank zaprezentuje kolejną odsłonę swojej głównej witryny w której chcemy wyjść naprzeciw najnowszym trendom. Liczymy, że i ona spotka się z ciepłym przyjęciem.
Usability serwisu oceniano pod kątem łatwości odnalezienia podstawowych informacji niezbędnych dla klienta banku, takich jak np. pogłębione informacje o produktach. Badano również przejrzystość informacji na stronie głównej oraz to, w jaki sposób pomagał on w odnalezieniu poszczególnych informacji o banku. Punkty przyznawano także za odpowiednio dobraną szatę graficzną serwisu i funkcjonalności takie jak np. możliwość przeprowadzania czatu z konsultantem. Ocenie poddano również wersje mobilne serwisu.
Najwięcej punktów od członków Jury otrzymał serwis informacyjny mBanku, dzięki czemu został zwycięzcą w kategorii „Banki komercyjne”. Wyróżnienie komentuje Tomasz Lipiński, odpowiedzialny za rozwój serwisu informacyjnego mBanku: uznanie naszego serwisu za najlepszy w Polsce potwierdza pozycję mBanku jako lidera bankowości internetowej wyznaczającego trendy i posiadającego najlepsze rozwiązania w tej dziedzinie. Serwis od samego początku był projektowany z myślą o 3 mln Klientów, którzy poprzez częste odwiedziny muszą posiadać łatwy i szybki dostęp do aktualnych informacji o banku. Dla większości z nich jest to podstawowe i jedyne narzędzie kontaktu z bankiem, co dodatkowo podnosi poprzeczkę oczekiwań. Wydaje się, że właśnie to jest kluczem do sukcesu. Dlatego cieszy docenienie go przez grono ekspertów „Banking magazine”. Dynamika rozwoju internetu jest tak duża, że praca nad serwisem informacyjnym to nieustanny proces zmiany. Już niedługo mBank zaprezentuje kolejną odsłonę swojej głównej witryny w której chcemy wyjść naprzeciw najnowszym trendom. Liczymy, że i ona spotka się z ciepłym przyjęciem.