mBank i MultiBank rozszerzyły listę zaświadczeń, które można samodzielnie zamówić przez internet, w serwisie transakcyjnym. Dzięki temu potrzebne dokumenty można otrzymać nawet w ciągu jednego dnia. Oferowana przez banki z Grupy BRE lista dyspozycji on-line, jest najszersza na rynku.
Usługa dostępna jest dla wszystkich indywidualnych i firmowych klientów mBanku oraz MultiBanku. Aby z niej skorzystać, wystarczy zalogować się do serwisu transakcyjnego i z rozwijanej listy dyspozycji wybrać produkt, którego ma dotyczyć zaświadczenie czy wniosek. W serwisie transakcyjnym prezentowane są tylko te dokumenty, które odnoszą się do posiadanych przez klienta produktów, dlatego w przypadku osób posiadających ich więcej, na liście może pojawić się nawet sto opcji.
- Dzięki wprowadzonym zmianom, otrzymanie potrzebnego zaświadczenia z banku jest znacznie prostsze i szybsze. Wszystkie możliwe do zamówienia wnioski znajdują się w jednym miejscu, a klientowi przedstawiane są tylko te, które faktycznie go dotyczą - wyjaśnia Karol Dobrzyński, naczelnik Wydziału Zarządzania Dyspozycjami w mBanku i MultiBanku. – Dodatkowym usprawnieniem jest możliwość podglądu wzoru dokumentu przed ostatecznym zamówieniem. Dzięki temu eliminujemy ryzyko otrzymania zaświadczenia zawierającego inne niż potrzebne dane. Co więcej, w ramach wprowadzonych zmian klienci zyskali też możliwość pobrania on-line formularzy potrzebnych do złożenia danej dyspozycji. W ten sposób nie muszą już udawać się po nie do oddziału banku czy czekać na ich przesłanie pocztą. Dzięki temu, dyspozycje klientów realizujemy szybciej – dodaje Dobrzyński.
Proces jest w pełni zautomatyzowany. Już w chwili składania dyspozycji przez internet, klient otrzymuje informację o ewentualnych kosztach z tym zwiazanych. W systemie może też na bieżąco śledzić na jakim etapie realizacji jest jego zgłoszenie. A o rozpoczęciu i zakończeniu procesu jest dodatkowo informowany SMS-em.
Co ważne, klient może także samodzielnie wybrać sposób dostarczenia przez bank dokumentu. I tak, w ciągu jednego dnia zostanie on dostarczony do oddziału MultiBanku, w ciągu 3 dni kurierem na wskazany adres, a w ciągu 5 dni za pośrednictwem Poczty Polskiej. Klient może też poprosić o skan wydanego dokumentu oraz przesłanie go na dowolny adres e-mail, np. bezpośrednio do instytucji, która go potrzebuje.
- Dla klientów mBanku pierwsze rozwiązanie to zupełna nowość. W ich przypadku odbiór zamawianych zaświadczeń możliwy był tylko poprzez pocztę lub kuriera. Teraz zyskali oni dostęp do sieci 133 oddziałów MultiBanku – podkreśla naczelnik z mBanku i MultiBanku.
- Dzięki wprowadzonym zmianom, otrzymanie potrzebnego zaświadczenia z banku jest znacznie prostsze i szybsze. Wszystkie możliwe do zamówienia wnioski znajdują się w jednym miejscu, a klientowi przedstawiane są tylko te, które faktycznie go dotyczą - wyjaśnia Karol Dobrzyński, naczelnik Wydziału Zarządzania Dyspozycjami w mBanku i MultiBanku. – Dodatkowym usprawnieniem jest możliwość podglądu wzoru dokumentu przed ostatecznym zamówieniem. Dzięki temu eliminujemy ryzyko otrzymania zaświadczenia zawierającego inne niż potrzebne dane. Co więcej, w ramach wprowadzonych zmian klienci zyskali też możliwość pobrania on-line formularzy potrzebnych do złożenia danej dyspozycji. W ten sposób nie muszą już udawać się po nie do oddziału banku czy czekać na ich przesłanie pocztą. Dzięki temu, dyspozycje klientów realizujemy szybciej – dodaje Dobrzyński.
Proces jest w pełni zautomatyzowany. Już w chwili składania dyspozycji przez internet, klient otrzymuje informację o ewentualnych kosztach z tym zwiazanych. W systemie może też na bieżąco śledzić na jakim etapie realizacji jest jego zgłoszenie. A o rozpoczęciu i zakończeniu procesu jest dodatkowo informowany SMS-em.
Co ważne, klient może także samodzielnie wybrać sposób dostarczenia przez bank dokumentu. I tak, w ciągu jednego dnia zostanie on dostarczony do oddziału MultiBanku, w ciągu 3 dni kurierem na wskazany adres, a w ciągu 5 dni za pośrednictwem Poczty Polskiej. Klient może też poprosić o skan wydanego dokumentu oraz przesłanie go na dowolny adres e-mail, np. bezpośrednio do instytucji, która go potrzebuje.
- Dla klientów mBanku pierwsze rozwiązanie to zupełna nowość. W ich przypadku odbiór zamawianych zaświadczeń możliwy był tylko poprzez pocztę lub kuriera. Teraz zyskali oni dostęp do sieci 133 oddziałów MultiBanku – podkreśla naczelnik z mBanku i MultiBanku.