Klienci polecający eKONTO w programie rekomendacyjnym „PolecamBank” mogą w prosty sposób zwiększyć swoją premię. Każdy zarejestrowany w programie uczestnik, który w ciągu najbliższego miesiąca poleci swój bank przynajmniej jednej osobie, otrzyma bon na rezerwację wymarzonych wakacji w HolidayCheck.pl.
Klienci, którzy aktywnie polecają usługi mBanku, mogą otrzymać nie tylko 50 zł gwarantowanej premii za skuteczne polecenie rachunku, ale także bon o wartości 400 zł do wykorzystania przy rezerwacji wycieczki w portalu HolidayCheck.pl. Taki sam voucher otrzyma też każda osoba, która w tym czasie otworzy eKONTO z polecenia uczestnika programu „PolecamBank”.
Co zrobić, aby otrzymać bon?
Promocyjne vouchery przygotowano dla Klientów mBanku zarejestrowanych w programie rekomendacyjnym „PolecamBank”. Aby zostać uczestnikiem programu wystarczy zarejestrować się na stronach http://www.polecamBank.pl/ i zaakceptować regulamin.
Aby otrzymać bon, należy w terminie do 16 marca br. skutecznie polecić mBank co najmniej jednej osobie, która wcześniej nie posiadała eKONTA (promocja nie dotyczy rachunków firmowych). Skuteczne polecenie oznacza, że nowy Klient dokona płatności kartą mBanku na łączną kwotę minimum 300 zł do końca marca 2011 r. Bony wakacyjne będą ważne do 31 marca 2012 r. – w tym czasie należy zarezerwować i opłacić planowany wyjazd. Uczestnicy programu będą mogli wykorzystać vouchery na rezerwację także tegorocznych wakacji.
Przez ponad 10. lat swego istnienia mBank stworzył aktywną społeczność internautów, silnie związanych z marką, dających jej swą rekomendację. Jak wynika z badań realizowanych na zlecenie banku, aż 75 proc. nowych Klientów dowiaduje się o ofercie mBanku od swoich znajomych lub rodziny. To potencjał nie do przecenienia, dlatego dla aktywnych uczestników programu „PolecamBank” zamierzamy przygotowywać kolejne niespodzianki – mówi Mateusz Karewicz, specjalista ds. marketingu mBanku, odpowiedzialny za program.
„PolecamBank” w skrócie
W ciągu trzech pierwszych miesięcy w programie PolecamBank zarejestrowało się ponad 15 tys. osób, każdego dnia liczba ta powiększa się o kolejnych 300 nowych użytkowników. Zasady programu rekomendacyjnego są proste: dotychczasowy Klient może polecić osobie lub firmie nie związanej wcześniej z mBankiem jeden z rachunków: osobisty – eKONTO, oszczędnościowy – eMAX lub firmowy – mBIZNES konto. W zamian za skuteczną rekomendację, polecający otrzymuje premię w wysokości 50 zł. W ciągu roku bank można polecić 24. osobom lub firmom i w ten sposób zyskać nawet 1200 zł. Aby polecenie zostało uznane, nowy Klient powinien aktywować rachunek oraz w ciągu 60 dni dokonać płatności kartą debetową lub kredytową na kwotę minimum 300 zł lub 600 zł w przypadku rachunków wspólnych. (Płatności przez internet, telefon, przelewy z karty oraz płatności zarejestrowane za pomocą ręcznego imprintera nie są uznawane).
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).
Co zrobić, aby otrzymać bon?
Promocyjne vouchery przygotowano dla Klientów mBanku zarejestrowanych w programie rekomendacyjnym „PolecamBank”. Aby zostać uczestnikiem programu wystarczy zarejestrować się na stronach http://www.polecamBank.pl/ i zaakceptować regulamin.
Aby otrzymać bon, należy w terminie do 16 marca br. skutecznie polecić mBank co najmniej jednej osobie, która wcześniej nie posiadała eKONTA (promocja nie dotyczy rachunków firmowych). Skuteczne polecenie oznacza, że nowy Klient dokona płatności kartą mBanku na łączną kwotę minimum 300 zł do końca marca 2011 r. Bony wakacyjne będą ważne do 31 marca 2012 r. – w tym czasie należy zarezerwować i opłacić planowany wyjazd. Uczestnicy programu będą mogli wykorzystać vouchery na rezerwację także tegorocznych wakacji.
Przez ponad 10. lat swego istnienia mBank stworzył aktywną społeczność internautów, silnie związanych z marką, dających jej swą rekomendację. Jak wynika z badań realizowanych na zlecenie banku, aż 75 proc. nowych Klientów dowiaduje się o ofercie mBanku od swoich znajomych lub rodziny. To potencjał nie do przecenienia, dlatego dla aktywnych uczestników programu „PolecamBank” zamierzamy przygotowywać kolejne niespodzianki – mówi Mateusz Karewicz, specjalista ds. marketingu mBanku, odpowiedzialny za program.
„PolecamBank” w skrócie
W ciągu trzech pierwszych miesięcy w programie PolecamBank zarejestrowało się ponad 15 tys. osób, każdego dnia liczba ta powiększa się o kolejnych 300 nowych użytkowników. Zasady programu rekomendacyjnego są proste: dotychczasowy Klient może polecić osobie lub firmie nie związanej wcześniej z mBankiem jeden z rachunków: osobisty – eKONTO, oszczędnościowy – eMAX lub firmowy – mBIZNES konto. W zamian za skuteczną rekomendację, polecający otrzymuje premię w wysokości 50 zł. W ciągu roku bank można polecić 24. osobom lub firmom i w ten sposób zyskać nawet 1200 zł. Aby polecenie zostało uznane, nowy Klient powinien aktywować rachunek oraz w ciągu 60 dni dokonać płatności kartą debetową lub kredytową na kwotę minimum 300 zł lub 600 zł w przypadku rachunków wspólnych. (Płatności przez internet, telefon, przelewy z karty oraz płatności zarejestrowane za pomocą ręcznego imprintera nie są uznawane).
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).