Klienci mBanku mogą uzupełnić swój rachunek eKONTO o nowe pakiety ubezpieczeniowe Assistance: Auto24h, Dom24h i Opieka24h. Każdy z produktów gwarantuje wsparcie w nawet najbardziej nieprzewidzianych sytuacjach.
Nowym elementem oferty dla Klientów indywidualnych mBanku są trzy produkty Assistance - Auto 24h, Dom24h i Opieka24h. Każdy z nich dostępny jest w trzech wariantach, różniących się zakresem świadczenia oraz ceną.
W ramach ubezpieczenia Assistance Auto24h, w zależności od wybranego wariantu, można liczyć m.in. na: naprawę lub holowanie pojazdu w miejscu zdarzenia, dostarczenie paliwa, pomoc w wymianie opon, otwarciu i uruchomieniu pojazdu czy możliwość otrzymania samochodu zastępczego.
Przystąpienie do ubezpieczenia Dom24h zapewni m.in.: interwencję fachowców (w tym ślusarza czy osoby przeszkolonej w zakresie napraw sprzętu RTV/AGD), dozór, transport i przechowanie mienia czy naprawę sprzętu komputerowego.
Z kolei wybierając ubezpieczenie Opieka24h można liczyć m.in. na: wizytę lekarza i pielęgniarki, dostawę leków i sprzętu medycznego, transport medyczny, umówienie wizyty u lekarza specjalisty czy opiekę domową po hospitalizacji.
Dzięki jednolitemu cennikowi produktów Assistance, łatwo ustalić koszt pakietów. W przypadku wszystkich trzech produktów, wariant Standard wiąże się z opłatą 5 zł/mies., wariant Komfort oferowany jest za 10 zł/mies., z kolei najszerszy wariant Premium kosztuje 15 zł/mies. Dodatkowo, dla posiadaczy co najmniej dwóch produktów ubezpieczeniowych w mBanku (spośród produktów: NNW Ochrona24h, pakiety Assistance Auto24h, Dom24h, Opieka24h) przewidziano zniżki. Po uwzględnieniu rabatu cena produktów Assistance wynosi: 4 zł (w wariancie Standard), 8 zł (Komfort) i 11 zł (Premium), zaś dla produktu NNW Ochrona 24h 1,99 zł (wariant Standard), 7,99 zł (Komfort), 20,99 zł (Premium).
Zdecydowaliśmy się na poszerzenie oferty, ponieważ nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, że nasi Klienci chętnie korzystają z produktów ubezpieczeniowych - mówi Wojciech Toboła, odpowiedzialny za wdrożenie pakietów Assistance w mBanku.
Pracując nad propozycją Assistance rozmawialiśmy z Klientami. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że dla wielu osób ważna jest możliwość swobodnego kształtowania oferty ubezpieczeniowej, tak aby w maksymalnym stopniu odpowiadała indywidualnym oczekiwaniom. Dlatego reguły związane z produktami Assistance w mBanku są proste, a ich wybór przy jednoczesnym korzystaniu z propozycji NNW oznacza korzyść w postaci niższej ceny - dodaje Toboła.
Stworzone we współpracy z BRE Ubezpieczenia pakiety Assistance w mBanku wyróżniają się nie tylko przejrzystymi zasadami tworzenia pakietów w dowolnie wybranym przez Klienta wariancie, ale także wygodą i prostotą obsługi. Pakiety można zamówić przez internet lub za pośrednictwem mLinii, a miesięczne składki za ubezpieczenie pobierane są automatycznie z eKONTA.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W grudniu 2010 r. otrzymał tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator. Z kolei w ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) zdobył przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
BRE Ubezpieczenia
specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki partnera), jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct). BRE Ubezpieczenia jest współtwórcą platformy internetowej Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych w mBanku.
W ramach ubezpieczenia Assistance Auto24h, w zależności od wybranego wariantu, można liczyć m.in. na: naprawę lub holowanie pojazdu w miejscu zdarzenia, dostarczenie paliwa, pomoc w wymianie opon, otwarciu i uruchomieniu pojazdu czy możliwość otrzymania samochodu zastępczego.
Przystąpienie do ubezpieczenia Dom24h zapewni m.in.: interwencję fachowców (w tym ślusarza czy osoby przeszkolonej w zakresie napraw sprzętu RTV/AGD), dozór, transport i przechowanie mienia czy naprawę sprzętu komputerowego.
Z kolei wybierając ubezpieczenie Opieka24h można liczyć m.in. na: wizytę lekarza i pielęgniarki, dostawę leków i sprzętu medycznego, transport medyczny, umówienie wizyty u lekarza specjalisty czy opiekę domową po hospitalizacji.
Dzięki jednolitemu cennikowi produktów Assistance, łatwo ustalić koszt pakietów. W przypadku wszystkich trzech produktów, wariant Standard wiąże się z opłatą 5 zł/mies., wariant Komfort oferowany jest za 10 zł/mies., z kolei najszerszy wariant Premium kosztuje 15 zł/mies. Dodatkowo, dla posiadaczy co najmniej dwóch produktów ubezpieczeniowych w mBanku (spośród produktów: NNW Ochrona24h, pakiety Assistance Auto24h, Dom24h, Opieka24h) przewidziano zniżki. Po uwzględnieniu rabatu cena produktów Assistance wynosi: 4 zł (w wariancie Standard), 8 zł (Komfort) i 11 zł (Premium), zaś dla produktu NNW Ochrona 24h 1,99 zł (wariant Standard), 7,99 zł (Komfort), 20,99 zł (Premium).
Zdecydowaliśmy się na poszerzenie oferty, ponieważ nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, że nasi Klienci chętnie korzystają z produktów ubezpieczeniowych - mówi Wojciech Toboła, odpowiedzialny za wdrożenie pakietów Assistance w mBanku.
Pracując nad propozycją Assistance rozmawialiśmy z Klientami. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że dla wielu osób ważna jest możliwość swobodnego kształtowania oferty ubezpieczeniowej, tak aby w maksymalnym stopniu odpowiadała indywidualnym oczekiwaniom. Dlatego reguły związane z produktami Assistance w mBanku są proste, a ich wybór przy jednoczesnym korzystaniu z propozycji NNW oznacza korzyść w postaci niższej ceny - dodaje Toboła.
Stworzone we współpracy z BRE Ubezpieczenia pakiety Assistance w mBanku wyróżniają się nie tylko przejrzystymi zasadami tworzenia pakietów w dowolnie wybranym przez Klienta wariancie, ale także wygodą i prostotą obsługi. Pakiety można zamówić przez internet lub za pośrednictwem mLinii, a miesięczne składki za ubezpieczenie pobierane są automatycznie z eKONTA.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W grudniu 2010 r. otrzymał tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator. Z kolei w ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) zdobył przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
BRE Ubezpieczenia
specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki partnera), jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct). BRE Ubezpieczenia jest współtwórcą platformy internetowej Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych w mBanku.