Od 28 listopada br. przelewy między MultiBankiem i mBankiem będą realizowane w czasie rzeczywistym. Dzięki temu pieniądze w ciągu ułamków sekundy znajdą się na rachunku odbiorcy.
Od 28 listopada br. przelewy krajowe w PLN z rachunków rozliczeniowych i rachunków kart kredytowych, wysyłane z MultiBanku do mBanku i odwrotnie, realizowane będą on-line. Dla klientów oznacza to, że dyspozycje przelewów między oboma bankami nie będą uzależnione od godziny realizacji ostatniej sesji wychodzącej czy np. rozpoczęcia weekendu podczas którego nie wykonywane są zlecenia (obsługiwane przez system Elixir). Od poniedziałku dyspozycje między MultiBankiem i mBankiem realizowane będą więc 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, niezależnie od tego czy zostaną złożone w dni robocze, w weekend czy święta
.
- Przelewy on-line umożliwiają transfer środków pomiędzy bankami w czasie liczonym w ułamkach sekundy. W praktyce oznacza to, że pieniądze natychmiast po złożeniu przez klienta dyspozycji znajdują się na koncie adresata przelewu – mówi Agnieszka Walczak-Karbowska, odpowiedzialna za wdrożenie nowej funkcjonalności w MultiBanku i mBanku.
W ramach usprawnień systemów transakcyjnych obu banków, modyfikacji ulegnie także realizacja przelewów między MultiBankiem/mBankiem a BRE Bankiem. Dyspozycje z lub do BRE Banku realizowane będą w czasie rzeczywistym w dni robocze, w godzinach 7.00-19.00. Przelewy zlecone w dni wolne oraz po godzinie 19.00 dojdą natomiast do odbiorcy następnego dnia roboczego rano.
Realizacja przelewów on-line nie jest związana z żadnymi dodatkowymi opłatami. Dotyczy ona zleceń złożonych zarówno w internetowych systemach transakcyjnych banków, jak i za pośrednictwem multilinii/mLinii oraz w placówkach MultiBanku.
Informacje dodatkowe:
Przelewy międzysystemowe będą możliwe w ramach przelewów:
- jednorazowych, predefiniowanych, w koszyku płatności, zleceń stałych
- zwykłych (krajowych)
- do innego organu skarbowego
- z / na rachunek karty kredytowej
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.
.
- Przelewy on-line umożliwiają transfer środków pomiędzy bankami w czasie liczonym w ułamkach sekundy. W praktyce oznacza to, że pieniądze natychmiast po złożeniu przez klienta dyspozycji znajdują się na koncie adresata przelewu – mówi Agnieszka Walczak-Karbowska, odpowiedzialna za wdrożenie nowej funkcjonalności w MultiBanku i mBanku.
W ramach usprawnień systemów transakcyjnych obu banków, modyfikacji ulegnie także realizacja przelewów między MultiBankiem/mBankiem a BRE Bankiem. Dyspozycje z lub do BRE Banku realizowane będą w czasie rzeczywistym w dni robocze, w godzinach 7.00-19.00. Przelewy zlecone w dni wolne oraz po godzinie 19.00 dojdą natomiast do odbiorcy następnego dnia roboczego rano.
Realizacja przelewów on-line nie jest związana z żadnymi dodatkowymi opłatami. Dotyczy ona zleceń złożonych zarówno w internetowych systemach transakcyjnych banków, jak i za pośrednictwem multilinii/mLinii oraz w placówkach MultiBanku.
Informacje dodatkowe:
Przelewy międzysystemowe będą możliwe w ramach przelewów:
- jednorazowych, predefiniowanych, w koszyku płatności, zleceń stałych
- zwykłych (krajowych)
- do innego organu skarbowego
- z / na rachunek karty kredytowej
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ostatniej edycji rankingu konsumenckiego „Jakość Obsługi” (wrzesień 2010 r.) otrzymał przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010”. W grudniu 2009 r. w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi” „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator, został także ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce. Tytuł „Złotego Banku 2009 r.”, przyznany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier” w lutym 2010 r., to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
mBank – od 10. lat na polskiej scenie bankowej.