Już po raz kolejny dzięki współpracy wydawnictwa Studio EMKA i BRE Banku w ręce czytelników trafia wyjątkowa publikacja – Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka, N. Craiga Smitha oraz Gilberta Lenssena.
Książka ta jest zbiorem tekstów i studiów przypadków, które powstały dzięki projektowi rozwoju programów nauczania prowadzonego przez INSEAD Social Innovation Centre, London Business School i EABIS – European Academy of Business In Society. Autorzy na przykładach firm działających w różnych sektorach przybliżają temat odpowiedzialnego biznesu w aspekcie takich zagadnień takich jak: strategia, rachunkowość, finanse, ekonomia, przedsiębiorczość, marketing, zachowania organizacyjne i zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie operacyjne.
Dla mnie, jako praktyka, największą, unikatową wartością tej książki jest rozłożenie koncepcji odpowiedzialności biznesu na czynniki pierwsze, zejście z poziomu abstrakcyjnych teorii, okrągłych zdań, nośnych idei do biznesowej praktyki – mówi Mariusz Grendowicz, prezes zarządu BRE Banku. "Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka" jest kopalnią doskonałych wzorców i inspirujących przekładów z firm, które od lat słyną z kompleksowego, innowacyjnego podejścia do prowadzenia biznesu
– dodaje Grendowicz.
Premiera książki odbyła się 10 grudnia 2009 r. podczas Ogólnopolskiego Kongresu Etyki i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie dla uczestników wydarzenia wykład wygłosił N. Craig Smith. Książka jest już do nabycia w sprzedaży internetowej i w księgarniach.
Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z N. Craigiem Smithem
Dla mnie, jako praktyka, największą, unikatową wartością tej książki jest rozłożenie koncepcji odpowiedzialności biznesu na czynniki pierwsze, zejście z poziomu abstrakcyjnych teorii, okrągłych zdań, nośnych idei do biznesowej praktyki – mówi Mariusz Grendowicz, prezes zarządu BRE Banku. "Odpowiedzialność biznesu. Teoria i praktyka" jest kopalnią doskonałych wzorców i inspirujących przekładów z firm, które od lat słyną z kompleksowego, innowacyjnego podejścia do prowadzenia biznesu
– dodaje Grendowicz.
Premiera książki odbyła się 10 grudnia 2009 r. podczas Ogólnopolskiego Kongresu Etyki i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie dla uczestników wydarzenia wykład wygłosił N. Craig Smith. Książka jest już do nabycia w sprzedaży internetowej i w księgarniach.
Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z N. Craigiem Smithem