Z dniem 18 stycznia 2010 r. mBank i MultiBank wprowadzają nową ofertę dla posiadaczy kredytów hipotecznych w CHF, udzielonych do jesieni 2006 roku. Pakiet rozwiązań został wypracowany podczas serii spotkań reprezentantów Banku z Przedstawicielami Klientów.
W ramach nowej oferty kredytobiorcy mogą wybrać jedną z trzech propozycji:
Przewalutowanie kredytu z CHF na EUR oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku EURIBOR 3M oraz stałej marży. Przewalutowanie odbywa się przy zastosowaniu preferencyjnego, minimalnego spreadu wynoszącego 0,5% (standardowo to ok. 6%).
Pozostanie przy CHF jako walucie kredytu oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku LIBOR 3M dla CHF oraz stałej marży. Dodatkowo, korzystając z tej oferty, Klient uzyskuje dostęp do specjalnego ""pakietu kompensacyjnego"" zawierającego produkty depozytowe i kredytowe w atrakcyjnych cenach.
Przewalutowanie kredytu na PLN oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku WIBOR 3M i stałej marży. Klient uzyskuje również dostęp do specjalnego pakietu produktów dodatkowych.
Powyższe propozycje są wynikiem serii spotkań reprezentantów BRE Banku z Przedstawicielami Klientów skupionych wokół inicjatyw konsumenckich.
W ostatnich miesiącach 2009 roku mieliśmy okazję pracować wspólnie z Reprezentantami inicjatyw klienckich nad nową ofertą i odpowiednią jej komunikacją. Cieszymy się, że udało się wypracować kompromis pomiędzy oczekiwaniami Klientów, a warunkami dyktowanymi przez trudny rynek - mówi Paweł Kucharski, Dyrektor BRE Banku ds. mBanku i Marketingu Bankowości Detalicznej.
Klienci otrzymają propozycje, które zostały przygotowane tak, aby aktywna relacja z bankiem wiązała się z dodatkowymi benefitami dla Klienta. Średnia obniżka w przypadku oferty w euro wyniesie 0,75 p.p. Zarówno MultiBank, jak i mBank, uruchomiły specjalne centrum obsługi telefonicznej oraz specjalne serwisy informacyjne zawierające między innymi kalkulatory pozwalające na porównywanie ofert. Zachęcamy Klientów do aktywnego korzystania z tych narzędzi, bo z pewnością okażą się one pomocne przy podejmowaniu decyzji o skorzystaniu z dostępnych pakietów. Jednocześnie chciałbym serdecznie podziękować Reprezentantom inicjatyw konsumenckich za dojrzałą i merytoryczną dyskusję oraz skuteczne działania, które pozwoliły zakończyć nasze rozmowy konkretnymi ofertami dla Klientów - dodaje Paweł Kucharski.
Przewalutowanie kredytu z CHF na EUR oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku EURIBOR 3M oraz stałej marży. Przewalutowanie odbywa się przy zastosowaniu preferencyjnego, minimalnego spreadu wynoszącego 0,5% (standardowo to ok. 6%).
Pozostanie przy CHF jako walucie kredytu oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku LIBOR 3M dla CHF oraz stałej marży. Dodatkowo, korzystając z tej oferty, Klient uzyskuje dostęp do specjalnego ""pakietu kompensacyjnego"" zawierającego produkty depozytowe i kredytowe w atrakcyjnych cenach.
Przewalutowanie kredytu na PLN oraz przejście na oprocentowanie oparte na wskaźniku WIBOR 3M i stałej marży. Klient uzyskuje również dostęp do specjalnego pakietu produktów dodatkowych.
Powyższe propozycje są wynikiem serii spotkań reprezentantów BRE Banku z Przedstawicielami Klientów skupionych wokół inicjatyw konsumenckich.
W ostatnich miesiącach 2009 roku mieliśmy okazję pracować wspólnie z Reprezentantami inicjatyw klienckich nad nową ofertą i odpowiednią jej komunikacją. Cieszymy się, że udało się wypracować kompromis pomiędzy oczekiwaniami Klientów, a warunkami dyktowanymi przez trudny rynek - mówi Paweł Kucharski, Dyrektor BRE Banku ds. mBanku i Marketingu Bankowości Detalicznej.
Klienci otrzymają propozycje, które zostały przygotowane tak, aby aktywna relacja z bankiem wiązała się z dodatkowymi benefitami dla Klienta. Średnia obniżka w przypadku oferty w euro wyniesie 0,75 p.p. Zarówno MultiBank, jak i mBank, uruchomiły specjalne centrum obsługi telefonicznej oraz specjalne serwisy informacyjne zawierające między innymi kalkulatory pozwalające na porównywanie ofert. Zachęcamy Klientów do aktywnego korzystania z tych narzędzi, bo z pewnością okażą się one pomocne przy podejmowaniu decyzji o skorzystaniu z dostępnych pakietów. Jednocześnie chciałbym serdecznie podziękować Reprezentantom inicjatyw konsumenckich za dojrzałą i merytoryczną dyskusję oraz skuteczne działania, które pozwoliły zakończyć nasze rozmowy konkretnymi ofertami dla Klientów - dodaje Paweł Kucharski.