Pod koniec czerwca BRE Bank podpisał umowę na udzielenie kredytu na finansowanie stadionu we Wrocławiu w kwocie niemal 500 mln zł na okres ponad 14 lat. Kredyt składa się z dwóch części: inwestycyjnej oraz przeznaczonej na sfinansowanie podatku VAT. Udział BRE w finansowaniu to niemal 300 mln zł.
BRE Bank w swojej nowej strategii założył ekspansję na rynku finansowania samorządów. Kolejne wygrywane przez nas przetargi dowodzą, że nie były to puste słowa – mówi Dariusz Kacprzyk, dyrektor Departamentu Współpracy z Korporacjami.
2 sierpnia rusza nowa kampania reklamowa BRE w tym regionie, dzięki której mieszkańcy Wrocławia się o tym dowiedzą. Bank będzie widoczny w prasie, radiu i na ulicy.
Akcja potrwa 3 tygodnie i zasięgiem obejmie najpopularniejsze media w obrębie stolicy województwa dolnośląskiego. W skład kampanii wejdą: spoty radiowe, reklama prasowa w lokalnych dziennikach oraz siatki wielkoformatowe.
Komunikujemy w reklamie wielkość i stabilność Banku, którą potwierdza fakt współfinansowania tak strategicznej inwestycji dla miasta, jaką jest budowa stadionu piłkarskiego. Celem Kampanii jest również pokazanie silnego zaangażowania BRE Banku w rozwój miasta Wrocławia – mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej.
Za kreację reklamową odpowiada agencja Red8 Communications Group, za zakup i planowanie mediów dom mediowy MPG.
2 sierpnia rusza nowa kampania reklamowa BRE w tym regionie, dzięki której mieszkańcy Wrocławia się o tym dowiedzą. Bank będzie widoczny w prasie, radiu i na ulicy.
Akcja potrwa 3 tygodnie i zasięgiem obejmie najpopularniejsze media w obrębie stolicy województwa dolnośląskiego. W skład kampanii wejdą: spoty radiowe, reklama prasowa w lokalnych dziennikach oraz siatki wielkoformatowe.
Komunikujemy w reklamie wielkość i stabilność Banku, którą potwierdza fakt współfinansowania tak strategicznej inwestycji dla miasta, jaką jest budowa stadionu piłkarskiego. Celem Kampanii jest również pokazanie silnego zaangażowania BRE Banku w rozwój miasta Wrocławia – mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej.
Za kreację reklamową odpowiada agencja Red8 Communications Group, za zakup i planowanie mediów dom mediowy MPG.