Z przyjemnością informujemy, że w weekend 26-27 czerwca został uruchomiony nowy portal internetowy BRE Banku. Jego główne zalety to lepsze niż do tej pory wyeksponowanie oferty biznesowej oraz liczne ułatwienia dla użytkowników. Nowy serwis pokazuje, że BRE to bank nowoczesny, przejrzysty, będący ekspertem w swojej dziedzinie.
Nowy portal BRE Banku został gruntownie przebadany pod kątem użyteczności, czyli łatwości w obsłudze przez osoby odwiedzające stronę.
W wyniku testów wprowadzono szereg usprawnień w stosunku do poprzedniego serwisu, z których najważniejsze to ułatwienie dotarcia do oferty biznesowej poprzez lepsze jej wyeksponowanie, a także zwiększenie czytelności prezentacji treści. Strona nabrała minimalistycznego charakteru, dzięki czemu stała się bardziej przejrzysta. Nieznacznie zmieniła się również struktura serwisu oraz sposób nawigacji, jednakże warunkiem było zachowanie wszystkich dotychczasowych funkcjonalności.
Wykorzystanie wniosków z badania użyteczności umożliwiło stworzenie strony, która „ma wszystko na swoim miejscu, nie irytuje użytkowników, jest dla nich wygodnym narzędziem komunikacji z firmą i marką”. To wszystko utwierdza osoby odwiedzające stronę internetową BRE Banku w przekonaniu, że mają do czynienia z instytucją, która na każdym kroku dba o satysfakcję swoich klientów.
Strona firmy jest jej ważną wizytówką. Pozycjonowanie BRE jako banku innowacyjnego, zatrudniającego najwyższej klasy fachowców, opierającego swój biznes na bezpośrednich relacjach z klientami, powinno być odzwierciedlone we wszystkich działaniach komunikacyjnych – mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej. Tłumaczy, że nowy portal BRE to wyjście naprzeciw oczekiwaniom zarówno klientów i linii biznesowych, jak i trendom panującym na rynku.
Naszą ambicją jest by nowy portal który właśnie uruchamiamy był źródłem rzetelnej wiedzy finansowej i biznesowej, w jasny i rzetelny sposób prezentował ofertę oraz by nawigacja była dla użytkownika bardzo intuicyjna. Mam nadzieję że nasze nowa odsłona spotka się z pozytywnym odbiorem rynku – dodaje Paulina Rutkowska.
Zapraszamy na brebank.pl
W wyniku testów wprowadzono szereg usprawnień w stosunku do poprzedniego serwisu, z których najważniejsze to ułatwienie dotarcia do oferty biznesowej poprzez lepsze jej wyeksponowanie, a także zwiększenie czytelności prezentacji treści. Strona nabrała minimalistycznego charakteru, dzięki czemu stała się bardziej przejrzysta. Nieznacznie zmieniła się również struktura serwisu oraz sposób nawigacji, jednakże warunkiem było zachowanie wszystkich dotychczasowych funkcjonalności.
Wykorzystanie wniosków z badania użyteczności umożliwiło stworzenie strony, która „ma wszystko na swoim miejscu, nie irytuje użytkowników, jest dla nich wygodnym narzędziem komunikacji z firmą i marką”. To wszystko utwierdza osoby odwiedzające stronę internetową BRE Banku w przekonaniu, że mają do czynienia z instytucją, która na każdym kroku dba o satysfakcję swoich klientów.
Strona firmy jest jej ważną wizytówką. Pozycjonowanie BRE jako banku innowacyjnego, zatrudniającego najwyższej klasy fachowców, opierającego swój biznes na bezpośrednich relacjach z klientami, powinno być odzwierciedlone we wszystkich działaniach komunikacyjnych – mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej. Tłumaczy, że nowy portal BRE to wyjście naprzeciw oczekiwaniom zarówno klientów i linii biznesowych, jak i trendom panującym na rynku.
Naszą ambicją jest by nowy portal który właśnie uruchamiamy był źródłem rzetelnej wiedzy finansowej i biznesowej, w jasny i rzetelny sposób prezentował ofertę oraz by nawigacja była dla użytkownika bardzo intuicyjna. Mam nadzieję że nasze nowa odsłona spotka się z pozytywnym odbiorem rynku – dodaje Paulina Rutkowska.
Zapraszamy na brebank.pl