Biznesowa kampania reklamowa
Copy

Kopiuj tekst

Biznesowa kampania reklamowa

Ruszyła biznesowa część kampanii reklamowej BRE Banku, której głównym celem jest promowanie rozwiązań dla Małych i Średnich Firm.

Główny przekaz kampanii promuje linie wieloproduktową, w ramach której oferujemy najlepsze rozwiązania sprawdzone na rynku dużych przedsiębiorstw, firmom zdecydowanie mniejszym – mówi Przemysław Gdański, członek zarządu BRE Banku ds. Bankowości Korporacyjnej. Kwotą milion i więcej chcemy przekazać rynkowi, że jesteśmy gotowi aktywnie wpierać Małe i Średnie Przedsiębiorstwa – dodaje.

Od 31 maja do 7 czerwca wszystkie Biura Korporacyjne i część Oddziałów Korporacyjnych zostaną oklejone specjalnie przygotowaną kreacją. W niektórych miastach pojawią się także nośniki outdoorowe, które oprócz oferty promować będą lokalizacje placówek. Wszystko to poparte zostanie silną obecnością w Internecie.

Kampania została skonstruowana tak, by wspierać nasze siły sprzedaży w dotarciu do Małych i Średnich Przedsiębiorstw – mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej.
Prócz tego w miastach, w których mamy oddziały i biura, chcemy silnie zaznaczyć naszą obecność i zaprosić klientów, zarówno tych obecnych jak i potencjalnych do odwiedzania naszych placówek – dodaje.

Bardzo silnym wsparciem działań będzie kampania w Internecie. Reklamy zachęcające do skorzystania z linii wieloproduktowej i łącznego finansowania w wysokości „1 000 000 zł i więcej” znajdą się na najważniejszych portalach informacyjnych i biznesowych, m.in.: Onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, bankier.pl, money.pl, gospodarka.pl itd. Kampania online potrwa do 25.06.2010

Przypomnijmy, że pierwsza część kampanii wspomagała proces emisji akcji, który zakończył się sukcesem. Przedstawiała również BRE Bank jako trzeci największy bank w Polsce.

Autorem kreacji reklamowej jest agencja Red8 Communications Group, media on-line zaplanował i zakupił dom mediowy Media Contacts, a media tradycyjne w pierwszej fazie kampanii zaplanował i zakupił do mediowy MPG.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.