Ruszyła biznesowa część kampanii reklamowej BRE Banku, której głównym celem jest promowanie rozwiązań dla Małych i Średnich Firm.
Główny przekaz kampanii promuje linie wieloproduktową, w ramach której oferujemy najlepsze rozwiązania sprawdzone na rynku dużych przedsiębiorstw, firmom zdecydowanie mniejszym – mówi Przemysław Gdański, członek zarządu BRE Banku ds. Bankowości Korporacyjnej. Kwotą milion i więcej chcemy przekazać rynkowi, że jesteśmy gotowi aktywnie wpierać Małe i Średnie Przedsiębiorstwa – dodaje.
Od 31 maja do 7 czerwca wszystkie Biura Korporacyjne i część Oddziałów Korporacyjnych zostaną oklejone specjalnie przygotowaną kreacją. W niektórych miastach pojawią się także nośniki outdoorowe, które oprócz oferty promować będą lokalizacje placówek. Wszystko to poparte zostanie silną obecnością w Internecie.
Kampania została skonstruowana tak, by wspierać nasze siły sprzedaży w dotarciu do Małych i Średnich Przedsiębiorstw – mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej.
Prócz tego w miastach, w których mamy oddziały i biura, chcemy silnie zaznaczyć naszą obecność i zaprosić klientów, zarówno tych obecnych jak i potencjalnych do odwiedzania naszych placówek – dodaje.
Bardzo silnym wsparciem działań będzie kampania w Internecie. Reklamy zachęcające do skorzystania z linii wieloproduktowej i łącznego finansowania w wysokości „1 000 000 zł i więcej” znajdą się na najważniejszych portalach informacyjnych i biznesowych, m.in.: Onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, bankier.pl, money.pl, gospodarka.pl itd. Kampania online potrwa do 25.06.2010
Przypomnijmy, że pierwsza część kampanii wspomagała proces emisji akcji, który zakończył się sukcesem. Przedstawiała również BRE Bank jako trzeci największy bank w Polsce.
Autorem kreacji reklamowej jest agencja Red8 Communications Group, media on-line zaplanował i zakupił dom mediowy Media Contacts, a media tradycyjne w pierwszej fazie kampanii zaplanował i zakupił do mediowy MPG.
Od 31 maja do 7 czerwca wszystkie Biura Korporacyjne i część Oddziałów Korporacyjnych zostaną oklejone specjalnie przygotowaną kreacją. W niektórych miastach pojawią się także nośniki outdoorowe, które oprócz oferty promować będą lokalizacje placówek. Wszystko to poparte zostanie silną obecnością w Internecie.
Kampania została skonstruowana tak, by wspierać nasze siły sprzedaży w dotarciu do Małych i Średnich Przedsiębiorstw – mówi Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej.
Prócz tego w miastach, w których mamy oddziały i biura, chcemy silnie zaznaczyć naszą obecność i zaprosić klientów, zarówno tych obecnych jak i potencjalnych do odwiedzania naszych placówek – dodaje.
Bardzo silnym wsparciem działań będzie kampania w Internecie. Reklamy zachęcające do skorzystania z linii wieloproduktowej i łącznego finansowania w wysokości „1 000 000 zł i więcej” znajdą się na najważniejszych portalach informacyjnych i biznesowych, m.in.: Onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, bankier.pl, money.pl, gospodarka.pl itd. Kampania online potrwa do 25.06.2010
Przypomnijmy, że pierwsza część kampanii wspomagała proces emisji akcji, który zakończył się sukcesem. Przedstawiała również BRE Bank jako trzeci największy bank w Polsce.
Autorem kreacji reklamowej jest agencja Red8 Communications Group, media on-line zaplanował i zakupił dom mediowy Media Contacts, a media tradycyjne w pierwszej fazie kampanii zaplanował i zakupił do mediowy MPG.