Komfortowy Dodge Journey to główna nagroda w konkursie MultiBanku dla właścicieli prestiżowego MultiKonta Aquarius. Akcja potrwa do 30 czerwca 2010 r. Wspierają ją działania marketingowe.
Samochód zdobędzie właściciel rachunku, który zdecyduje się przelewać do MultiBanku swoje wynagrodzenie i udzieli najbardziej kreatywnej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Oprócz nagrody głównej wygrać można również iPhone’y i iPod’y firmy Apple.
- Konkurs stanowi wsparcie dla działań akwizycyjnych w grupie celowej i kontynuację dotychczasowych akcji marketingowych. Pozytywne doświadczenia w obszarze promocji oferty depozytowej i inwestycyjnej chcemy wykorzystać również na polu rachunków osobistych dla klientów zamożnych. - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku – Z naszego doświadczenia wynika, że takie akcje są dobrze przyjmowane przez klientów, którzy wykazują się dużą kreatywnością i sprawnością w przygotowywaniu odpowiedzi. Korzyścią dla banku jest również to, że mamy szansę uzyskać informację zwrotną dotyczącą wizerunku MultiBanku i oczekiwań grupy celowej bezpośrednio od osób, do których kierujemy swoje usługi. - dodaje.
Konkurs jest przeznaczony zarówno dla obecnych jak i nowych klientów, którzy zdecydują się przenieść swoje finanse do MultiBanku. W sprawnym zgłoszeniu odpowiedzi pomoże strona internetowa lub doradca w Centrum Usług Finansowych. Wyniki zostaną ogłoszone 31 sierpnia 2010 r.
Szczegóły konkursu
Informacje dodatkowe:
MultiKonto Aquarius
Prestiżowy rachunek dla osób, których miesięczny dochód wynosi min. 5 000 PLN lub które ulokowały w banku oszczędności na łączną kwotę min. 100 000 PLN. Jego właściciele korzystają m.in. z indywidualnej opieki dedykowanych doradców w eleganckich pokojach klubowych oraz możliwości negocjacji warunków oferty kredytowej i inwestycyjno-depozytowej.
Wsparcie marketingowe:
- Prasa: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Forbes, Polityka, Forum, Wprost, Manager Magazine,
- Internet:
www.multibank.pl
, onet.pl, onetLajt.pl, m.gazeta.pl,
- Oudoor: Łódź, Warszawa, Poznań, Kielce
- Konkurs stanowi wsparcie dla działań akwizycyjnych w grupie celowej i kontynuację dotychczasowych akcji marketingowych. Pozytywne doświadczenia w obszarze promocji oferty depozytowej i inwestycyjnej chcemy wykorzystać również na polu rachunków osobistych dla klientów zamożnych. - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku – Z naszego doświadczenia wynika, że takie akcje są dobrze przyjmowane przez klientów, którzy wykazują się dużą kreatywnością i sprawnością w przygotowywaniu odpowiedzi. Korzyścią dla banku jest również to, że mamy szansę uzyskać informację zwrotną dotyczącą wizerunku MultiBanku i oczekiwań grupy celowej bezpośrednio od osób, do których kierujemy swoje usługi. - dodaje.
Konkurs jest przeznaczony zarówno dla obecnych jak i nowych klientów, którzy zdecydują się przenieść swoje finanse do MultiBanku. W sprawnym zgłoszeniu odpowiedzi pomoże strona internetowa lub doradca w Centrum Usług Finansowych. Wyniki zostaną ogłoszone 31 sierpnia 2010 r.
Szczegóły konkursu
Informacje dodatkowe:
MultiKonto Aquarius
Prestiżowy rachunek dla osób, których miesięczny dochód wynosi min. 5 000 PLN lub które ulokowały w banku oszczędności na łączną kwotę min. 100 000 PLN. Jego właściciele korzystają m.in. z indywidualnej opieki dedykowanych doradców w eleganckich pokojach klubowych oraz możliwości negocjacji warunków oferty kredytowej i inwestycyjno-depozytowej.
Wsparcie marketingowe:
- Prasa: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Forbes, Polityka, Forum, Wprost, Manager Magazine,
- Internet:
www.multibank.pl
, onet.pl, onetLajt.pl, m.gazeta.pl,
- Oudoor: Łódź, Warszawa, Poznań, Kielce