W kwietniu do grona Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączył nowy członek korporacyjny - mBank. Tym samym polskie IAB otworzyło się na organizacje korporacyjne.
Z IAB współpracujemy od kilku lat - braliśmy udział w spotkaniach i konferencjach organizowanych przez IAB, sponsorowaliśmy Forum IAB. Dla mBanku internet jest środowiskiem naturalnym, dlatego zależy nam na aktywnym uczestniczeniu w grupach roboczych IAB. Deklarujemy nasz udział w pracach nad ważnymi dokumentami regulującymi rynek internetowy oraz raportami dotyczącymi polskiego internetu
- mówi Rafał Borkowski, dyrektor marketingu mBanku.
Cieszymy się, że do grona IAB Polska dołączył pierwszy wirtualny bank w Polsce. Mamy nadzieję, że dzięki spojrzeniu od strony klienta/marketera mBank wspomoże działania IAB służące budowaniu
i rozpowszechnianiu standardów branżowych w zakresie marketingu interaktywnego i popularyzacji Internetu - mówi Patrycja Sass - Staniszewska z IAB Polska.
W strukturach IAB Polska działa 128 firm członkowskich. Wśród członków można znaleźć największe portale internetowe, przedstawicieli mediów oraz wiele firm marketingowych.
O IAB Polska
Interactive Advertising Bureau
działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.
O mBanku
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego mBank mobile.
Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,3 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum, bloga i profili mBanku w serwisach społecznościowych, tworzą mSpołeczność, pomagającą Bankowi w doskonaleniu oferty.
W grudniu 2009 r. mBank został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce według rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
- mówi Rafał Borkowski, dyrektor marketingu mBanku.
Cieszymy się, że do grona IAB Polska dołączył pierwszy wirtualny bank w Polsce. Mamy nadzieję, że dzięki spojrzeniu od strony klienta/marketera mBank wspomoże działania IAB służące budowaniu
i rozpowszechnianiu standardów branżowych w zakresie marketingu interaktywnego i popularyzacji Internetu - mówi Patrycja Sass - Staniszewska z IAB Polska.
W strukturach IAB Polska działa 128 firm członkowskich. Wśród członków można znaleźć największe portale internetowe, przedstawicieli mediów oraz wiele firm marketingowych.
O IAB Polska
Interactive Advertising Bureau
działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.
O mBanku
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego mBank mobile.
Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,3 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum, bloga i profili mBanku w serwisach społecznościowych, tworzą mSpołeczność, pomagającą Bankowi w doskonaleniu oferty.
W grudniu 2009 r. mBank został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce według rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.