mBank nowym członkiem IAB Polska
Copy

Kopiuj tekst

mBank nowym członkiem IAB Polska

W kwietniu do grona Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączył nowy członek korporacyjny - mBank. Tym samym polskie IAB otworzyło się na organizacje korporacyjne.

Z IAB współpracujemy od kilku lat - braliśmy udział w spotkaniach i konferencjach organizowanych przez IAB, sponsorowaliśmy Forum IAB. Dla mBanku internet jest środowiskiem naturalnym, dlatego zależy nam na aktywnym uczestniczeniu w grupach roboczych IAB. Deklarujemy nasz udział w pracach nad ważnymi dokumentami regulującymi rynek internetowy oraz raportami dotyczącymi polskiego internetu
- mówi Rafał Borkowski, dyrektor marketingu mBanku.

Cieszymy się, że do grona IAB Polska dołączył pierwszy wirtualny bank w Polsce. Mamy nadzieję, że dzięki spojrzeniu od strony klienta/marketera mBank wspomoże działania IAB służące budowaniu

i rozpowszechnianiu standardów branżowych w zakresie marketingu interaktywnego i popularyzacji Internetu - mówi Patrycja Sass - Staniszewska z  IAB Polska.

W strukturach IAB Polska działa 128 firm członkowskich. Wśród członków można znaleźć największe portale internetowe, przedstawicieli mediów oraz wiele firm marketingowych.

O IAB Polska

Interactive Advertising Bureau
działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.

O mBanku

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego mBank mobile.

Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,3 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum, bloga i profili mBanku w serwisach społecznościowych, tworzą mSpołeczność, pomagającą Bankowi w doskonaleniu oferty.

W grudniu 2009 r. mBank został ogłoszony najchętniej polecanym przez Klientów bankiem w Polsce według rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" „Dziennika Gazety Prawnej"", Expandera i CBM Indicator. Tytuł „Złotego Banku 2009 r."", przyznawany przez internautów w plebiscycie Bankier.pl i PayU SA „Złoty Bankier 2009"", to kolejne istotne wyróżnienie w historii Banku.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.