Blog mBanku nagrodzony!
Copy

Kopiuj tekst

Blog mBanku nagrodzony!

mBank zdobył pierwsze miejsce w konkursie „Blogi firmowe 2008".

Dziennik mBanku zdobył pierwsze miejsce w kategorii blogi dojrzałe. Do konkursu zgłoszono 73 blogi, a 43 z nich zostało zakwalifikowanych do oceny jury. mBank jako pierwszy bank i jedna z pierwszych instytucji finansowych w Polsce komunikuje się ze swoimi Klientami za pomocą oficjalnego blogu, a także prowadzi aktywny dialog z Klientami na jego stronach.

Pomysł stworzenia blogu mBanku kiełkował w naszych głowach od dłuższego czasu. Do jego realizacji wykorzystaliśmy moment uruchomienia nowego portalu informacyjnego. Było to dla nas duże wyzwanie, wprowadzaliśmy blog z pewną doza niepewności - nie wiedzieliśmy, jak zostanie przyjęty przez Klientów. Pierwsze wpisy pojawiły się w listopadzie 2007 roku, z okazji 7. urodzin mBanku. Wraz ze startem blogu stworzono pięć kategorii artykułów: Z życia mBanku, mPLAN hipoteczny, Karty, Bezpieczeństwo i Aktualności. Dziś, po prawie roku działalności, mamy ich już 17 i 280 opublikowanych artykułów. Co więcej, tylko w październiku br. na naszej stronie pojawiło się ponad 30 wpisów - mówi Małgorzata Kowalska, odpowiedzialna za komunikację z Klientem w mBanku. Oczywiście takie wyróżnienie cieszy, ale mam świadomość, że również zobowiązuje. Dlatego intensywnie pracujemy nad nowymi kierunkami rozwoju tej formy komunikacji z Klientami. Na naszym blogu pojawia się coraz więcej filmików - nasz dziennik zacznie powoli przybierać formę wideoblogu. Jednak to, co dla nas jest najważniejsze, to fakt, że Klienci doceniają taki sposób komunikacji - blog mBanku jest drugim pod względem popularności miejscem naszego serwisu. Miesięcznie notujemy ponad 200 tys. wizyt. Wyprzedza go tylko strona główna - dodaje Małgorzata Kowalska.

W konkursie mogły wziąć udział blogi firmowe, które powstały co najmniej 3 miesiące od startu konkursu (wrzesień) oraz pojawiał się na nich minimum jeden wpis miesięcznie. Nagrody w konkursie przyznane zostały w trzech kategoriach: blog nowy, działający od 3-6 miesięcy, blog dojrzały, mający od 6 miesięcy do roku, oraz blog profesjonalny, funkcjonujący powyżej 1 roku.

Oceniając blog jury konkursu przyznawało od 0 do 5 punktów, biorąc pod uwagę następujące cechy:
- przełamywanie stereotypów komunikacji przez prowadzenie blogu (biorąc pod uwagę to czym zajmuje się firma) - 40%
- otwartość komunikacji, styl, język pisania - 20%
- znaczenie blogu w komunikacji firmy (np. ekspozycja na stronie firmy, zakres poruszanych tematów) - 10%
- częstość wpisów, ilość autorów - 10%
- liczba/ jakość komentarzy - 10%
- look & feel (wygląd, nawigacja, funkcjonalnośc) - 10%

Konkurs zorganizowany został przez portal blogifirmowe.wordpress.com. Patronami konkursu są instytucje związane z internetem, marketingiem, PR oraz blogowaniem: Fundacja internetPR.pl, PRnews.pl, netPR, interaktywnie.com, Mediafun, kaznowski.blox.pl, Blogfrog.pl, zjadamyraklamy.blox.pl oraz Think-a-Head.org.

Blog jest, obok Forum, narzędziem komunikacji, dzięki któremu mBank prowadzi z Klientem otwarty dialog. W ten sposób budujemy i umacniamy relacje ze społecznością mBanku. Dodatkowo blog daje możliwość szybkiej i skutecznej reakcji na potrzeby informacyjne Klientów.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.