mBank pisze dziennik
Copy

Kopiuj tekst

mBank pisze dziennik

"



Blog to jedna z najczęściej odwiedzanych stron serwisu informacyjnego mBanku.



mBank jako pierwsza i jedyna instytucja finansowa w Polsce komunikuje się ze swoimi Klientami i inicjuje dyskusje za pośrednictwem bloga.
Blog

został uruchomiony w siódme urodziny mBanku, 26 listopada 2007 roku. W ciągu niespełna roku zyskał uznanie mKlientów i jest jednym z najchętniej odwiedzanych miejsc w serwisie informacyjnym mBanku. Średnia liczba wizyt w miesiącu przekracza 180 tys. 




Piszemy regularnie i często. Poruszamy ważne dla Klientów i mBanku tematy w bardzo atrakcyjnej formule. Tworząc blog, chcieliśmy przede wszystkim edukować naszych Klientów; w prosty, konkretny i przejrzysty sposób przekazać informacje o bankowości. Inspiracji do tematów dostarczają nam sami Klienci,  pisząc do nas e-maile, dyskutując na forum i kontaktując się z mLinią. W ten sposób przekazują nam, o czym chcieliby wiedzieć więcej. Dzięki takim inspiracjom powstał na przykład cykl artykułów o kartach kredytowych, w których krok po kroku wyjaśniamy, jak korzystać z tego instrumentu płatniczego

- mówi Małgorzata Kowalska, odpowiedzialna za komunikację z Klientem w mBanku.
Poprzez blog konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię otwartej komunikacji i przynosi to wymierne rezultaty - blog, zaraz po stronie głównej mBanku, jest najczęściej odwiedzaną stroną w serwisie.



Blog mBanku został zakwalifikowany do konkursu na najlepszy polski blog firmowy 2008 roku. Jest on podzielony na 16 kategorii, tworzy go obecnie 30 pracowników mBanku. W przygotowywanie artykułów angażują się także mRadni. Docelowo również czytelnicy będą mogli zamieszczać swoje teksty. Na blogu pojawiają się informacje z życia mBanku, eksperckie teksty dotyczące oferty bankowej, trendów i aktualnych wydarzeń. Z założenia blog, podobnie jak forum, jest platformą otwartej komunikacji z Klientem.



W ostatnim kwartale na blogu mBanku pojawiło się 65 artykułów. Średnia liczba wejść na artykuły edukacyjne wyniosła 9 tys.  




To, co nas niezmiernie cieszy, to fakt, że model otwartej komunikacji przyjęty przez mBank, w szczególności takie narzędzia jak forum i blog, zostały również bardzo dobrze odebrane przez czeskich oraz słowackich Klientów mBanku. Nasi południowi sąsiedzi chętnie angażują się w dyskusje z nami. W Czechach utworzyła się już nawet pierwsza lokalna mRada

- mówi Ivica Bociek, konsultant ds. mBanku w Czechach i na Słowacji.
W ostatnim miesiącu na słowackim forum pojawiło się prawie 2000 postów, a na czeskim ponad 6000. Co wiecej, forum w Czechach zostało zgłoszone przez internautów do konkursu „Czeski Internet 2008"" w kategorii projekt roku

- dodaje Ivica Bociek.  



Blog jest, obok
Forum

, narzędziem komunikacji, dzięki któremu mBank prowadzi z Klientem otwarty dialog. W ten sposób budujemy i umacniamy relacje ze społecznością mBanku. Dodatkowo blog daje możliwość szybkiej i skutecznej reakcji na potrzeby informacyjne Klientów.



"
mBank jako pierwsza i jedyna instytucja finansowa w Polsce komunikuje się ze swoimi Klientami i inicjuje dyskusje za pośrednictwem bloga. Blog został uruchomiony w siódme urodziny mBanku, 26 listopada 2007 roku. W ciągu niespełna roku zyskał uznanie mKlientów i jest jednym z najchętniej odwiedzanych miejsc w serwisie informacyjnym mBanku. Średnia liczba wizyt w miesiącu przekracza 180 tys.

Piszemy regularnie i często. Poruszamy ważne dla Klientów i mBanku tematy w bardzo atrakcyjnej formule. Tworząc blog, chcieliśmy przede wszystkim edukować naszych Klientów; w prosty, konkretny i przejrzysty sposób przekazać informacje o bankowości. Inspiracji do tematów dostarczają nam sami Klienci,  pisząc do nas e-maile, dyskutując na forum i kontaktując się z mLinią. W ten sposób przekazują nam, o czym chcieliby wiedzieć więcej. Dzięki takim inspiracjom powstał na przykład cykl artykułów o kartach kredytowych, w których krok po kroku wyjaśniamy, jak korzystać z tego instrumentu płatniczego - mówi Małgorzata Kowalska, odpowiedzialna za komunikację z Klientem w mBanku.
Poprzez blog konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię otwartej komunikacji i przynosi to wymierne rezultaty - blog, zaraz po stronie głównej mBanku, jest najczęściej odwiedzaną stroną w serwisie.

Blog mBanku został zakwalifikowany do konkursu na najlepszy polski blog firmowy 2008 roku. Jest on podzielony na 16 kategorii, tworzy go obecnie 30 pracowników mBanku. W przygotowywanie artykułów angażują się także mRadni. Docelowo również czytelnicy będą mogli zamieszczać swoje teksty. Na blogu pojawiają się informacje z życia mBanku, eksperckie teksty dotyczące oferty bankowej, trendów i aktualnych wydarzeń. Z założenia blog, podobnie jak forum, jest platformą otwartej komunikacji z Klientem.

W ostatnim kwartale na blogu mBanku pojawiło się 65 artykułów. Średnia liczba wejść na artykuły edukacyjne wyniosła 9 tys.  

To, co nas niezmiernie cieszy, to fakt, że model otwartej komunikacji przyjęty przez mBank, w szczególności takie narzędzia jak forum i blog, zostały również bardzo dobrze odebrane przez czeskich oraz słowackich Klientów mBanku. Nasi południowi sąsiedzi chętnie angażują się w dyskusje z nami. W Czechach utworzyła się już nawet pierwsza lokalna mRada - mówi Ivica Bociek, konsultant ds. mBanku w Czechach i na Słowacji.
W ostatnim miesiącu na słowackim forum pojawiło się prawie 2000 postów, a na czeskim ponad 6000. Co wiecej, forum w Czechach zostało zgłoszone przez internautów do konkursu „Czeski Internet 2008"" w kategorii projekt roku - dodaje Ivica Bociek.  

Blog jest, obok Forum, narzędziem komunikacji, dzięki któremu mBank prowadzi z Klientem otwarty dialog. W ten sposób budujemy i umacniamy relacje ze społecznością mBanku. Dodatkowo blog daje możliwość szybkiej i skutecznej reakcji na potrzeby informacyjne Klientów.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.