mKlienci za swoje zakupy najchętniej płacą kartami płatniczymi mBanku.
Klienci mBanku dwukrotnie częściej płacą kartami niż Klienci pozostałych banków. mBank zajmuje drugie miejsce w Polsce pod względem wydawania kart płatniczych Visa. W rękach Klientów znajduje się przeszło 1,65 mln kart debetowych oraz kredytowych mBanku.
Nasi Klienci są grupą wyedukowanych osób, które chętnie korzystają z kart i płacą nimi za swoje codzienne zakupy. mKlienci znacznie lepiej, niż przeciętny użytkownik karty płatniczej, zdają sobie sprawę z jej funkcjonalności.
Aż 61% transakcji dokonywanych kartami mBanku to transakcje bezgotówkowe, podczas gdy średnia dla rynku to 46%. Z kolei tylko 39% naszych Klientów wypłaca gotówkę z bankomatów, średnia rynkowa wynosi 52% - mówi Joanna Chlebna, Dyrektor Biura Sprzedaży Kart Kredytowych i Produktów Hipotecznych.
Klienci mBanku chętnie korzystają także z alternatywnej możliwości wypłacania środków czyli usługi cash back - obserwujemy wzrost liczby tego typu transakcji w ostatnim kwartale 2008 roku, w porównaniu z drugim kwartałem 2008 roku o 20%.
Przekłada się to również na liczbę zarejestrowanych transakcji w promocji Visy „Codzienne płatności, codzienne nagrody". Klienci mBanku są najliczniejszą grupą osób - ok. 21%, które rejestrowały swoje płatności kartami w jesiennej edycji loterii Visy, a 11 z nich zdobyło atrakcyjne nagrody. mBank zawsze znajdował się w czołówce, jeśli chodzi o liczbę rejestrowanych transakcji w loteriach Visa - tym razem zdobył pierwsze miejsce
.
Od 3 listopada do 31 grudnia 2008 r. trwał największy konkurs Visy. W loterii mógł wziąć udział każdy posiadacz karty mBanku - wystarczyło dokonać przynajmniej jednej transakcji bezgotówkowej na terenie kraju oraz dokonać rejestracji operacji. Klienci rejestrowali swoje transakcje na stronie internetowej Visa, wysłali wiadomości SMS lub informacje przez Gadu-Gadu. Zgłoszenia przyjmowano także w postaci kuponów przesyłanych pocztą, których wzór był dostępny na stronie www.visa.pl. Na uczestników zabawy czekały atrakcyjne nagrody - 3 samochody osobowe oraz nagrody pieniężne.
mBank w swojej ofercie dla Klientów indywidualnych posiada bezpłatne karty Visa Electron z delfinkiem, dodawane do rachunku osobistego eKONTO, karty wirtualne oraz wachlarz kart debetowych i kredytowych. Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty mBanku w maju 2003 r. Wyróżnikiem oferty kart kredytowych mBanku jest elastyczność w doborze oprocentowania i ceny - Klient sam decyduje o tym, jakie parametry ma mieć jego karta kredytowa. W portfelu kart kredytowych mBanku znajduję się szereg kart partnerskich wydanych wspólnie z Orange, wydawnictwem G+J, drogerią Rossmann, portalem wp.pl, Compensą oraz Euro<26.
Nasi Klienci są grupą wyedukowanych osób, które chętnie korzystają z kart i płacą nimi za swoje codzienne zakupy. mKlienci znacznie lepiej, niż przeciętny użytkownik karty płatniczej, zdają sobie sprawę z jej funkcjonalności.
Aż 61% transakcji dokonywanych kartami mBanku to transakcje bezgotówkowe, podczas gdy średnia dla rynku to 46%. Z kolei tylko 39% naszych Klientów wypłaca gotówkę z bankomatów, średnia rynkowa wynosi 52% - mówi Joanna Chlebna, Dyrektor Biura Sprzedaży Kart Kredytowych i Produktów Hipotecznych.
Klienci mBanku chętnie korzystają także z alternatywnej możliwości wypłacania środków czyli usługi cash back - obserwujemy wzrost liczby tego typu transakcji w ostatnim kwartale 2008 roku, w porównaniu z drugim kwartałem 2008 roku o 20%.
Przekłada się to również na liczbę zarejestrowanych transakcji w promocji Visy „Codzienne płatności, codzienne nagrody". Klienci mBanku są najliczniejszą grupą osób - ok. 21%, które rejestrowały swoje płatności kartami w jesiennej edycji loterii Visy, a 11 z nich zdobyło atrakcyjne nagrody. mBank zawsze znajdował się w czołówce, jeśli chodzi o liczbę rejestrowanych transakcji w loteriach Visa - tym razem zdobył pierwsze miejsce
.
Od 3 listopada do 31 grudnia 2008 r. trwał największy konkurs Visy. W loterii mógł wziąć udział każdy posiadacz karty mBanku - wystarczyło dokonać przynajmniej jednej transakcji bezgotówkowej na terenie kraju oraz dokonać rejestracji operacji. Klienci rejestrowali swoje transakcje na stronie internetowej Visa, wysłali wiadomości SMS lub informacje przez Gadu-Gadu. Zgłoszenia przyjmowano także w postaci kuponów przesyłanych pocztą, których wzór był dostępny na stronie www.visa.pl. Na uczestników zabawy czekały atrakcyjne nagrody - 3 samochody osobowe oraz nagrody pieniężne.
mBank w swojej ofercie dla Klientów indywidualnych posiada bezpłatne karty Visa Electron z delfinkiem, dodawane do rachunku osobistego eKONTO, karty wirtualne oraz wachlarz kart debetowych i kredytowych. Karty kredytowe zostały wprowadzone do oferty mBanku w maju 2003 r. Wyróżnikiem oferty kart kredytowych mBanku jest elastyczność w doborze oprocentowania i ceny - Klient sam decyduje o tym, jakie parametry ma mieć jego karta kredytowa. W portfelu kart kredytowych mBanku znajduję się szereg kart partnerskich wydanych wspólnie z Orange, wydawnictwem G+J, drogerią Rossmann, portalem wp.pl, Compensą oraz Euro<26.