mBankowe karty przestały być jedynie środkiem płatniczym. Właśnie zamieniły się w losy na loterii, w której do wygrania jest samochód marki Hyundai i30!
Rozpoczęła się Kartomania - loteria, w ramach której mBank nagradza swoich Klientów za aktywne wykonywanie transakcji bezgotówkowych. Zabawa dostępna jest dla wszystkich Klientów - aby wziąć w niej udział wystarczy zarejestrować się na stronie
www.mbank.pl i... jak najczęściej płacić swoją kartą.
Każda transakcja bezgotówkowa w wysokości co najmniej 10 złotych przeliczania jest na 1 los w loterii. Jeśli dodatkowo jest to transakcja z użyciem technologii PayPass lub płatność z wypłatą gotówki w systemie CashBack - na konto użytkownika trafiają 2 losy.
Na najaktywniejszych uczestników loterii czekają:
2 laptopy MacBook Air,
8 telefonów iPhone 3G,
50 iPodów nano,
200 bezprzewodowych myszy Labtec.
Dodatkowo wśród wszystkich uczestników loterii rozlosowany zostanie samochód marki Hyundai i30.
W naszej loterii jak zwykle premiujemy aktywnych Klientów - im większa liczba transakcji bezgotówkowych, tym większa szansa na zdobycie jednej z 260 nagród - tłumaczy Mateusz Karewicz, marketing projekt manager mBanku. Tym razem jednak nagroda główna zostanie wylosowana spośród wszystkich uczestników zabawy. Klienci mają więc jeszcze więcej szans na wygraną - dodaje Karewicz.
Loteria KartoMania rozpoczyna się 8 grudnia 2009 r. i potrwa do 28 lutego 2010 r.
Uwaga - w konkursie liczą się wszystkie transakcje zrealizowane w tym czasie, nawet jeśli Klient dołączy do loterii w jej ostatnim dniu (28 lutego 2010 r.).
KartoMania to kolejna - po mVISIONERACH i Lecie z kartą - zabawa związaną z aktywnym użytkowaniem kart płatniczych w mBanku. Poprzednie edycje cieszyły się dużą popularnością, w sumie wzięło w nich udział ponad 57 tys. Klientów.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.
www.mbank.pl i... jak najczęściej płacić swoją kartą.
Każda transakcja bezgotówkowa w wysokości co najmniej 10 złotych przeliczania jest na 1 los w loterii. Jeśli dodatkowo jest to transakcja z użyciem technologii PayPass lub płatność z wypłatą gotówki w systemie CashBack - na konto użytkownika trafiają 2 losy.
Na najaktywniejszych uczestników loterii czekają:
2 laptopy MacBook Air,
8 telefonów iPhone 3G,
50 iPodów nano,
200 bezprzewodowych myszy Labtec.
Dodatkowo wśród wszystkich uczestników loterii rozlosowany zostanie samochód marki Hyundai i30.
W naszej loterii jak zwykle premiujemy aktywnych Klientów - im większa liczba transakcji bezgotówkowych, tym większa szansa na zdobycie jednej z 260 nagród - tłumaczy Mateusz Karewicz, marketing projekt manager mBanku. Tym razem jednak nagroda główna zostanie wylosowana spośród wszystkich uczestników zabawy. Klienci mają więc jeszcze więcej szans na wygraną - dodaje Karewicz.
Loteria KartoMania rozpoczyna się 8 grudnia 2009 r. i potrwa do 28 lutego 2010 r.
Uwaga - w konkursie liczą się wszystkie transakcje zrealizowane w tym czasie, nawet jeśli Klient dołączy do loterii w jej ostatnim dniu (28 lutego 2010 r.).
KartoMania to kolejna - po mVISIONERACH i Lecie z kartą - zabawa związaną z aktywnym użytkowaniem kart płatniczych w mBanku. Poprzednie edycje cieszyły się dużą popularnością, w sumie wzięło w nich udział ponad 57 tys. Klientów.
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.