W związku z pojawiającymi się utrudnieniami w dostępie do sytemu transakcyjnego mBank zwiększył jego wydajność.
W poniedziałek, 1 grudnia 2008 r., część Klientów mBanku miała okresowo ograniczony dostęp do systemu transakcyjnego mBanku. Występowały także utrudnienia w akceptacji niektórych płatności dokonywanych kartami.
W piątek, 28 listopada 2008 r. w godzinach 13.00 - 16.30, Klienci mogli mieć trudności w korzystaniu z kart mBanku. W weekend system mBanku działał prawidłowo.
Utrudnienia spowodował znaczący wzrost liczby transakcji, związany z dużą liczbą operacji na przełomie miesiąca, okresem przedświątecznym oraz trwające zaplanowane prace modernizacyjne. Wzrost liczby transakcji był oczekiwany, jednak nastąpił wcześniej niż przewidywano.
mBank niezwłocznie podjął intensywne prace nad zapewnieniem pełniej dostępności do systemu transakcyjnego oraz możliwości korzystania z kart płatniczych. W wyniku podjętych działań, w dniu 1 grudnia br., w godzinach wieczornych została zwiększona wydajność systemu poprzez rozbudowanie infrastruktury.
Przepraszamy Klientów za powstałe niedogodności. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby ograniczenia trwały jak najkrócej. W przypadku poniesienia przez Klientów szkody w związku z zaistniałą sytuacją, prosimy o ich zgłoszenie. Każdy przypadek będzie rozpatrzony indywidualnie, mając na uwadze dobro Klientów.
System transakcyjny oraz karty płatnicze mBanku działają prawidłowo.
W piątek, 28 listopada 2008 r. w godzinach 13.00 - 16.30, Klienci mogli mieć trudności w korzystaniu z kart mBanku. W weekend system mBanku działał prawidłowo.
Utrudnienia spowodował znaczący wzrost liczby transakcji, związany z dużą liczbą operacji na przełomie miesiąca, okresem przedświątecznym oraz trwające zaplanowane prace modernizacyjne. Wzrost liczby transakcji był oczekiwany, jednak nastąpił wcześniej niż przewidywano.
mBank niezwłocznie podjął intensywne prace nad zapewnieniem pełniej dostępności do systemu transakcyjnego oraz możliwości korzystania z kart płatniczych. W wyniku podjętych działań, w dniu 1 grudnia br., w godzinach wieczornych została zwiększona wydajność systemu poprzez rozbudowanie infrastruktury.
Przepraszamy Klientów za powstałe niedogodności. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby ograniczenia trwały jak najkrócej. W przypadku poniesienia przez Klientów szkody w związku z zaistniałą sytuacją, prosimy o ich zgłoszenie. Każdy przypadek będzie rozpatrzony indywidualnie, mając na uwadze dobro Klientów.
System transakcyjny oraz karty płatnicze mBanku działają prawidłowo.