Czy wszyscy znają już rozwiązania Bankowości Transakcyjnej BRE Banku?
Copy

Kopiuj tekst

Czy wszyscy znają już rozwiązania Bankowości Transakcyjnej BRE Banku?

BRE Bank intensyfikuje działania reklamowe promujące usługi bankowości transakcyjnej i rozszerza mediaplan o spot reklamowy. 16 listopada pojawią się reklamy telewizyjne banku.

Przypomnijmy, że kampanię reklamową bankowości transakcyjnej BRE rozpoczął w połowie października br. Tym samym był pierwszym bankiem, który rozpoczął szerokie działania edukujące rynek w tym zakresie.

Bankowość transakcyjna to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin polskiej bankowości.„ Dla wielu, zwłaszcza mniejszych i średnich przedsiębiorców, bankowość transakcyjna jest wciąż potencjałem niewykorzystanym” - wyjaśnia Dariusz Nalepa, Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej. „Jednym z głównych wyzwań, jakie stoją przed nami, jest zbudowanie świadomości wśród krajowych przedsiębiorców zarówno o możliwościach poprawienia płynności finansowej firm, jak i podstawowych cechach poszczególnych usług, które kryją się pod tą zbiorczą nazwą, wciąż nie dość jasno rozumianą przez znaczną część firm.”

Czym jest bankowość transakcyjna?

„Jest to zespół – często komplementarnych usług i produktów wspomagających procesy zarządzania krótkoterminowymi finansami, organizację i realizację płatności, należności i zobowiązań przedsiębiorstwa przy daleko idącym wykorzystaniu automatyzacji procesów oraz zaawansowanych ale powszechnie dostępnych, technologii informatycznych-
wyjaśnia Nalepa.

Pod hasłem ‘bankowość transakcyjna’ należy rozumieć przede wszystkim produkty, które wspomagają obsługę rachunków bieżących, obrót gotówką (zwłaszcza obsługę utargów) oraz szeroko rozumiane zarządzanie płatnościami, spływem należności, płynnością i nadwyżkami środków. Są to także różnorodne transakcje i operacje realizowane przy użyciu korporacyjnych kart płatniczych i kart przepłaconych,. Przede wszystkim jednak są to nowoczesne kanały dostępu do środków, zlecania transakcji oraz informacji o nich. Nowoczesne, czyli takie jak np. iBRE, internetowa platforma korporacyjnej bankowości elektronicznej BRE Banku.

Czy bankowość transakcyjna jest „sexy” w telewizji?

„Podjęliśmy się ambitnego wyzwania- edukacji rynku i budowania świadomości oferty wśód przedsiębiorców w obszarze bankowości transakcyjnej. Nasz biznes (b2b)polega głownie na relacjach bezpośrednich z klientami, kampania jest uzupełnieniem całego spektrum działań. Kreacja którą przygotowaliśmy na potrzeby spotu jest nowoczesna, wręcz matrixowa, podkreśla szybkość, automatyzację procesów, wygodę- cechy naszych rozwiązań produktowych”- mówi

Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej BRE Banku. „Chcemy stworzyć nową markę na rynku – markę bankowości transakcyjnej. Działania komunikacyjne w tym obszarze planujemy długoterminowo”-  dodaje.

Reklamy będą pojawiały się w TVN24 i TVN CNBC Biznes do 15 grudnia br. Autorem kreacji jest Agencja Red8 Communication Group, media planował i zakupił Dom Mediowy MPG.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.