BRE Bank intensyfikuje działania reklamowe promujące usługi bankowości transakcyjnej i rozszerza mediaplan o spot reklamowy. 16 listopada pojawią się reklamy telewizyjne banku.
Przypomnijmy, że kampanię reklamową bankowości transakcyjnej BRE rozpoczął w połowie października br. Tym samym był pierwszym bankiem, który rozpoczął szerokie działania edukujące rynek w tym zakresie.
Bankowość transakcyjna to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin polskiej bankowości.„ Dla wielu, zwłaszcza mniejszych i średnich przedsiębiorców, bankowość transakcyjna jest wciąż potencjałem niewykorzystanym” - wyjaśnia Dariusz Nalepa, Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej. „Jednym z głównych wyzwań, jakie stoją przed nami, jest zbudowanie świadomości wśród krajowych przedsiębiorców zarówno o możliwościach poprawienia płynności finansowej firm, jak i podstawowych cechach poszczególnych usług, które kryją się pod tą zbiorczą nazwą, wciąż nie dość jasno rozumianą przez znaczną część firm.”
Czym jest bankowość transakcyjna?
„Jest to zespół – często komplementarnych usług i produktów wspomagających procesy zarządzania krótkoterminowymi finansami, organizację i realizację płatności, należności i zobowiązań przedsiębiorstwa przy daleko idącym wykorzystaniu automatyzacji procesów oraz zaawansowanych ale powszechnie dostępnych, technologii informatycznych-
wyjaśnia Nalepa.
Pod hasłem ‘bankowość transakcyjna’ należy rozumieć przede wszystkim produkty, które wspomagają obsługę rachunków bieżących, obrót gotówką (zwłaszcza obsługę utargów) oraz szeroko rozumiane zarządzanie płatnościami, spływem należności, płynnością i nadwyżkami środków. Są to także różnorodne transakcje i operacje realizowane przy użyciu korporacyjnych kart płatniczych i kart przepłaconych,. Przede wszystkim jednak są to nowoczesne kanały dostępu do środków, zlecania transakcji oraz informacji o nich. Nowoczesne, czyli takie jak np. iBRE, internetowa platforma korporacyjnej bankowości elektronicznej BRE Banku.
Czy bankowość transakcyjna jest „sexy” w telewizji?
„Podjęliśmy się ambitnego wyzwania- edukacji rynku i budowania świadomości oferty wśód przedsiębiorców w obszarze bankowości transakcyjnej. Nasz biznes (b2b)polega głownie na relacjach bezpośrednich z klientami, kampania jest uzupełnieniem całego spektrum działań. Kreacja którą przygotowaliśmy na potrzeby spotu jest nowoczesna, wręcz matrixowa, podkreśla szybkość, automatyzację procesów, wygodę- cechy naszych rozwiązań produktowych”- mówi
Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej BRE Banku. „Chcemy stworzyć nową markę na rynku – markę bankowości transakcyjnej. Działania komunikacyjne w tym obszarze planujemy długoterminowo”- dodaje.
Reklamy będą pojawiały się w TVN24 i TVN CNBC Biznes do 15 grudnia br. Autorem kreacji jest Agencja Red8 Communication Group, media planował i zakupił Dom Mediowy MPG.
Bankowość transakcyjna to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin polskiej bankowości.„ Dla wielu, zwłaszcza mniejszych i średnich przedsiębiorców, bankowość transakcyjna jest wciąż potencjałem niewykorzystanym” - wyjaśnia Dariusz Nalepa, Dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej. „Jednym z głównych wyzwań, jakie stoją przed nami, jest zbudowanie świadomości wśród krajowych przedsiębiorców zarówno o możliwościach poprawienia płynności finansowej firm, jak i podstawowych cechach poszczególnych usług, które kryją się pod tą zbiorczą nazwą, wciąż nie dość jasno rozumianą przez znaczną część firm.”
Czym jest bankowość transakcyjna?
„Jest to zespół – często komplementarnych usług i produktów wspomagających procesy zarządzania krótkoterminowymi finansami, organizację i realizację płatności, należności i zobowiązań przedsiębiorstwa przy daleko idącym wykorzystaniu automatyzacji procesów oraz zaawansowanych ale powszechnie dostępnych, technologii informatycznych-
wyjaśnia Nalepa.
Pod hasłem ‘bankowość transakcyjna’ należy rozumieć przede wszystkim produkty, które wspomagają obsługę rachunków bieżących, obrót gotówką (zwłaszcza obsługę utargów) oraz szeroko rozumiane zarządzanie płatnościami, spływem należności, płynnością i nadwyżkami środków. Są to także różnorodne transakcje i operacje realizowane przy użyciu korporacyjnych kart płatniczych i kart przepłaconych,. Przede wszystkim jednak są to nowoczesne kanały dostępu do środków, zlecania transakcji oraz informacji o nich. Nowoczesne, czyli takie jak np. iBRE, internetowa platforma korporacyjnej bankowości elektronicznej BRE Banku.
Czy bankowość transakcyjna jest „sexy” w telewizji?
„Podjęliśmy się ambitnego wyzwania- edukacji rynku i budowania świadomości oferty wśód przedsiębiorców w obszarze bankowości transakcyjnej. Nasz biznes (b2b)polega głownie na relacjach bezpośrednich z klientami, kampania jest uzupełnieniem całego spektrum działań. Kreacja którą przygotowaliśmy na potrzeby spotu jest nowoczesna, wręcz matrixowa, podkreśla szybkość, automatyzację procesów, wygodę- cechy naszych rozwiązań produktowych”- mówi
Paulina Rutkowska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej BRE Banku. „Chcemy stworzyć nową markę na rynku – markę bankowości transakcyjnej. Działania komunikacyjne w tym obszarze planujemy długoterminowo”- dodaje.
Reklamy będą pojawiały się w TVN24 i TVN CNBC Biznes do 15 grudnia br. Autorem kreacji jest Agencja Red8 Communication Group, media planował i zakupił Dom Mediowy MPG.