Kreacja przygotowana przez agencję Just, szeroki zakres nośników oraz nowy format wizualny połączony z muzyką Andrzeja Smolika, to wyróżniki rozpoczynającej się 9 listopada 2009 r. kampanii produktowo-wizerunkowej MultiBanku.
Cel wizerunkowy kampanii, która potrwa do połowy grudnia 2009 r. to ukazanie MultiBanku jako sprawnie działającej instytucji oferującej najwyższą jakość obsługi Klienta.
W kampanii „Zmień bank na MultiBank” ta wartość jest komunikowana jako powód do rozważenia zmiany dotychczasowego partnera finansowego. W tym celu MultiBank promuje rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy MultiKonto, który stanowi podstawową platformę relacji Klienta z bankiem. Jego unikalnym wyróżnikiem jest mechanizm zwrotu opłaty za prowadzenie konta dla aktywnych Klientów.
Kreacje prezentowane w stacjach telewizyjnych, na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych, w prasie, Internecie oraz w sieci placówek MultiBanku mają spowodować wzrost spontanicznej znajomości marki w grupie celowej.
– Wysoka jakość obsługi i sprawność w relacjach z Klientem to podstawa tożsamości marki i główne elementy biznesowej strategii MultiBanku. Nasze osiągnięcia w jej realizacji potwierdzają regularnie niezależne rankingi, bazujące zarówno na opiniach konsumentów korzystających z usług banku, jak i wynikach badań prowadzonych przez profesjonalne firmy badawcze. – wyjaśnia Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku – Dlatego w jesiennej kampanii prezentujemy Klientom alternatywę. Zachęcamy do przełamania przyzwyczajeń i zmiany partnera finansowego na sprawnie działający bank z wysoką jakością obsługi. To cechy poszukiwane szczególnie przez Klientów wymagających z segmentu mass affluent. W kampanii „Zmień bank na MultiBank” pokazujemy, że na rynku istnieje instytucja spełniająca ich oczekiwania i dajemy sygnał, że bankowość może wyglądać inaczej. W moim przekonaniu oryginalna kreacja połączona z muzyką Andrzeja Smolika jest doskonałym nośnikiem przekazu, na którym nam zależy.
Wyróżnik w postaci zwrotu opłaty za prowadzenie konta współtworzy obraz banku, który dostarcza usługi wysokiej jakości połączone z solidnymi produktami finansowymi - dodaje.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG, a w przygotowaniu i sprawnym przeprowadzeniu działań promocyjnych pomogły:
- Studio Graficzne Agaty Sobiepańskiej (SGAS),
- agencja K13,
- MMDS – Print Management,
- agencja interaktywna Upward,
- Firma Motion Type.
Kreację TV można zobaczyć tutaj
Informacje dodatkowe:
- okres trwania kampanii: 09.11. – 10.12.2009 r.
- kreacja: agencja reklamowa Just
- planowanie i zakup mediów: dom mediowy MPG
- hasło kampanii: „Zmień bank na MultiBank”
- produkt główny: konto ze zwrotem opłat
- nośniki:
1. Telewizja:
TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN TURBO, TVN Style, TVN Warszawa, Discovery Channel, Discovery Travel and Living, Animal Planet, Discovery Word, Discovery Science, National Geographic, AXN, Travel Channel, VH1, TV Puls, ZoneEuropa, Hallmark, Canal+, Canal+Sport, Planete, Club, kuchnia.tv, FoxLife, Superstacja, Polsat Sport, Polsat Sport Extra,
2. Internet:
Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, TVN24.pl, WP.pl, Nasza-klasa.pl, OnetLajt.pl, Bankier.pl, Money.pl, o2.pl, Google.pl,
3. Prasa ogólnopolska:
Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Forbes, Wprost,
4. Prasa lokalna:
Mutacje regionalne Dziennik Polska the Times, Dziennik Polski, Dziennik Wschodni, Echo Dania, Express Bydgoski, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos Dziennik Pomorza, Kurier Szczeciński, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Nowości, Echo Miasta, Kurier Południowy,
4. Outdoor:
Siatki wielkoformatowe, backlighty, Centra Biznesu w miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Trójmiasto, Katowice, Szczecin,
5. Placówki:
Witryny Centrów Usług Finansowych MultiBanku wyklejone folią one-way vision.
W kampanii „Zmień bank na MultiBank” ta wartość jest komunikowana jako powód do rozważenia zmiany dotychczasowego partnera finansowego. W tym celu MultiBank promuje rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy MultiKonto, który stanowi podstawową platformę relacji Klienta z bankiem. Jego unikalnym wyróżnikiem jest mechanizm zwrotu opłaty za prowadzenie konta dla aktywnych Klientów.
Kreacje prezentowane w stacjach telewizyjnych, na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych, w prasie, Internecie oraz w sieci placówek MultiBanku mają spowodować wzrost spontanicznej znajomości marki w grupie celowej.
– Wysoka jakość obsługi i sprawność w relacjach z Klientem to podstawa tożsamości marki i główne elementy biznesowej strategii MultiBanku. Nasze osiągnięcia w jej realizacji potwierdzają regularnie niezależne rankingi, bazujące zarówno na opiniach konsumentów korzystających z usług banku, jak i wynikach badań prowadzonych przez profesjonalne firmy badawcze. – wyjaśnia Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku – Dlatego w jesiennej kampanii prezentujemy Klientom alternatywę. Zachęcamy do przełamania przyzwyczajeń i zmiany partnera finansowego na sprawnie działający bank z wysoką jakością obsługi. To cechy poszukiwane szczególnie przez Klientów wymagających z segmentu mass affluent. W kampanii „Zmień bank na MultiBank” pokazujemy, że na rynku istnieje instytucja spełniająca ich oczekiwania i dajemy sygnał, że bankowość może wyglądać inaczej. W moim przekonaniu oryginalna kreacja połączona z muzyką Andrzeja Smolika jest doskonałym nośnikiem przekazu, na którym nam zależy.
Wyróżnik w postaci zwrotu opłaty za prowadzenie konta współtworzy obraz banku, który dostarcza usługi wysokiej jakości połączone z solidnymi produktami finansowymi - dodaje.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG, a w przygotowaniu i sprawnym przeprowadzeniu działań promocyjnych pomogły:
- Studio Graficzne Agaty Sobiepańskiej (SGAS),
- agencja K13,
- MMDS – Print Management,
- agencja interaktywna Upward,
- Firma Motion Type.
Kreację TV można zobaczyć tutaj
Informacje dodatkowe:
- okres trwania kampanii: 09.11. – 10.12.2009 r.
- kreacja: agencja reklamowa Just
- planowanie i zakup mediów: dom mediowy MPG
- hasło kampanii: „Zmień bank na MultiBank”
- produkt główny: konto ze zwrotem opłat
- nośniki:
1. Telewizja:
TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN TURBO, TVN Style, TVN Warszawa, Discovery Channel, Discovery Travel and Living, Animal Planet, Discovery Word, Discovery Science, National Geographic, AXN, Travel Channel, VH1, TV Puls, ZoneEuropa, Hallmark, Canal+, Canal+Sport, Planete, Club, kuchnia.tv, FoxLife, Superstacja, Polsat Sport, Polsat Sport Extra,
2. Internet:
Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, TVN24.pl, WP.pl, Nasza-klasa.pl, OnetLajt.pl, Bankier.pl, Money.pl, o2.pl, Google.pl,
3. Prasa ogólnopolska:
Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Forbes, Wprost,
4. Prasa lokalna:
Mutacje regionalne Dziennik Polska the Times, Dziennik Polski, Dziennik Wschodni, Echo Dania, Express Bydgoski, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos Dziennik Pomorza, Kurier Szczeciński, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Nowości, Echo Miasta, Kurier Południowy,
4. Outdoor:
Siatki wielkoformatowe, backlighty, Centra Biznesu w miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Trójmiasto, Katowice, Szczecin,
5. Placówki:
Witryny Centrów Usług Finansowych MultiBanku wyklejone folią one-way vision.