Grupa BRE Banku już po raz kolejny stała się partnerem Kongresu Public Relations w Rzeszowie, corocznego spotkania praktyków i naukowców zajmujących się problematyką PR.Wspierając Kongres, BRE pragnie podkreślić, że rozumie rolę uczciwej i rzetelnej informacji w kształtowaniu wizerunku oraz wartości firmy, a także prezentuje wysokie standardy komunikacji.
Kongres w Rzeszowie wyrósł na największe wydarzenie w Polsce związane ze środowiskiem PR. Skupia elitę menadżerów ds. komunikacji i kształtowania wizerunku, praktyków branży oraz naukowców. Jest okazją do wymiany doświadczeń, zapoznania się z przykładami najlepszych praktyk.
BRE Bank, którego ambicją jest zdobycie pozycji Najlepszej instytucji finansowej dla wymagających klientów, przykłada dużą wagę do rzetelnej i wiarygodnej komunikacji oraz utrzymywania dobrych relacji ze środowiskiem zewnętrznym.
„Zdajemy sobie sprawę z tego, że uczciwa i przejrzysta komunikacja jest podstawą relacji z otoczeniem. Dbamy w Grupie BRE Banku o najwyższe standardy, nieustannie poszukując innowacyjnych rozwiązań, które ułatwiają dziennikarzom dostęp do informacji. Jednym z pierwszych kroków było stworzenie w 2005 roku internetowego centrum prasowego Grupy BRE Banku, które znacznie usprawniło i podniosło efektywność komunikacji. W ubiegłym roku udostępniliśmy pierwszy korporacyjny czytnik RSS, a ponad miesiąc temu pierwszy polski czytnik podcastów. Intensywnie pracujemy nad rozwojem naszego portalu, którego rozwiązania informatyczne podążają za najnowszymi trendami światowym”,
mówi Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku.
Grupę BRE Banku na kongresie reprezentują Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku, Magdalena Ossowska, rzecznik prasowy mBanku oraz Anna Łaszkiewicz i Mateusz Żelechowski z MultiBanku.
BRE Bank, którego ambicją jest zdobycie pozycji Najlepszej instytucji finansowej dla wymagających klientów, przykłada dużą wagę do rzetelnej i wiarygodnej komunikacji oraz utrzymywania dobrych relacji ze środowiskiem zewnętrznym.
„Zdajemy sobie sprawę z tego, że uczciwa i przejrzysta komunikacja jest podstawą relacji z otoczeniem. Dbamy w Grupie BRE Banku o najwyższe standardy, nieustannie poszukując innowacyjnych rozwiązań, które ułatwiają dziennikarzom dostęp do informacji. Jednym z pierwszych kroków było stworzenie w 2005 roku internetowego centrum prasowego Grupy BRE Banku, które znacznie usprawniło i podniosło efektywność komunikacji. W ubiegłym roku udostępniliśmy pierwszy korporacyjny czytnik RSS, a ponad miesiąc temu pierwszy polski czytnik podcastów. Intensywnie pracujemy nad rozwojem naszego portalu, którego rozwiązania informatyczne podążają za najnowszymi trendami światowym”,
mówi Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku.
Grupę BRE Banku na kongresie reprezentują Szymon Midera, Wicedyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku, Magdalena Ossowska, rzecznik prasowy mBanku oraz Anna Łaszkiewicz i Mateusz Żelechowski z MultiBanku.