Partnerskie mKioski
Copy

Kopiuj tekst

Partnerskie mKioski

mBank rozpoczyna nowy projekt partnerskich mKiosków oraz zaprasza do współpracy przedsiębiorczych i dynamicznych.



mBank rozpoczyna nowy projekt partnerskich mKiosków oraz zaprasza do współpracy przedsiębiorczych i dynamicznych.



mBank proponuje nowatorską a zarazem unikalną formę współpracy na zasadach partnerskich - prowadzenie jednego z mKiosków zlokalizowanych poza centrami handlowymi w miastach powyżej
50 tys

. mieszkańców.



Projekt przeznaczony jest dla osób zainteresowanych prowadzeniem punktu sprzedaży usług bankowych w oparciu o własną działalność gospodarczą, przedsiębiorczych oraz posiadających bardzo dobrą znajomość lokalnego rynku. Dodatkowo osoby, które chcą uczestniczyć w projekcie powinny posiadać kapitał na inwestycję w początkowej fazie prowadzenia działalności i na pokrycie kosztów bieżącego funkcjonowania placówki, a także tytuł prawny do lokalu lub gotowość do jego uzyskania (wynajem, własność).



Do kierowania punktami sprzedaży mBank poszukuje osób, które spełniają dodatkowe wymagania:





  • minimum średnie wykształcenie,




  • kreatywność, zdolności menedżerskie,




  • wytrwałość i konsekwencja w działaniu,




  • orientacja na osiąganie wysokich wyników,




  • umiejętność obsługi komputera i aplikacji internetowych,




  • mile widziane doświadczenie na rynku usług finansowych i ubezpieczeniowych,




  • niekaralność.




Do głównych zadań partnerów należy pozyskiwanie Klientów i ich obsługa w zakresie pełnej gamy produktów oferowanych przez mBank oraz realizacja przyjętego biznes planu.



Osoby decydujące się na prowadzenie Partnerskiego mKiosku działają w oparciu o Umowę o współpracy z mBankiem na zasadach agencyjnych. Dzięki temu otrzymują szeroki asortyment atrakcyjnych produktów i usług finansowych mBanku umożliwiających osiąganie stabilnych i wysokich zysków. Działają pod szyldem silnej i rozpoznawalnej marki nie ponosząc opłaty licencyjnej.



Docelowo mBank ze swoją siecią punktów naziemnych chce być dostępny w ok.
100

miastach na terenie całego kraju.



Zainteresowani podjęciem współpracy z mBankiem mogą wysyłać list motywacyjny wraz z CV oraz informacjami na temat posiadanego lokalu na adres:
mkiosk@mbank.pl

w temacie podając
mKiosk_Partnerski/miasto

.



Do tej pory mBank uruchomił Program Partnerski mBank.net.pl, który umożliwia sprzedaż oraz promocję oferty mBanku przez Internet. Teraz Partnerem mBanku może zostać także osoba, która chce sprzedawać usługi banku w punktach naziemnych
.




mBank

pozostaje liderem innowacji na polskim rynku, wciąż rozbudowując swoją ofertę bankową, inwestycyjną i ubezpieczeniową.



mBank proponuje nowatorską a zarazem unikalną formę współpracy na zasadach partnerskich - prowadzenie jednego z mKiosków zlokalizowanych poza centrami handlowymi w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Projekt przeznaczony jest dla osób zainteresowanych prowadzeniem punktu sprzedaży usług bankowych w oparciu o własną działalność gospodarczą, przedsiębiorczych oraz posiadających bardzo dobrą znajomość lokalnego rynku. Dodatkowo osoby, które chcą uczestniczyć w projekcie powinny posiadać kapitał na inwestycję w początkowej fazie prowadzenia działalności i na pokrycie kosztów bieżącego funkcjonowania placówki, a także tytuł prawny do lokalu lub gotowość do jego uzyskania (wynajem, własność).

Do kierowania punktami sprzedaży mBank poszukuje osób, które spełniają dodatkowe wymagania:
- minimum średnie wykształcenie,
- kreatywność, zdolności menedżerskie,
- wytrwałość i konsekwencja w działaniu,
- orientacja na osiąganie wysokich wyników,
- umiejętność obsługi komputera i aplikacji internetowych,
- mile widziane doświadczenie na rynku usług finansowych i ubezpieczeniowych,
niekaralność.

Do głównych zadań partnerów należy pozyskiwanie Klientów i ich obsługa w zakresie pełnej gamy produktów oferowanych przez mBank oraz realizacja przyjętego biznes planu.

Osoby decydujące się na prowadzenie Partnerskiego mKiosku działają w oparciu o Umowę o współpracy z mBankiem na zasadach agencyjnych. Dzięki temu otrzymują szeroki asortyment atrakcyjnych produktów i usług finansowych mBanku umożliwiających osiąganie stabilnych i wysokich zysków. Działają pod szyldem silnej i rozpoznawalnej marki nie ponosząc opłaty licencyjnej.

Docelowo mBank ze swoją siecią punktów naziemnych chce być dostępny w ok.100 miastach na terenie całego kraju.

Zainteresowani podjęciem współpracy z mBankiem mogą wysyłać list motywacyjny wraz z CV oraz informacjami na temat posiadanego lokalu na adres: mkiosk@mbank.pl w temacie podając mKiosk_Partnerski/miasto.

Do tej pory mBank uruchomił Program Partnerski mBank.net.pl, który umożliwia sprzedaż oraz promocję oferty mBanku przez Internet. Teraz Partnerem mBanku może zostać także osoba, która chce sprzedawać usługi banku w punktach naziemnych.

mBank pozostaje liderem innowacji na polskim rynku, wciąż rozbudowując swoją ofertę bankową, inwestycyjną i ubezpieczeniową.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.