mBank rozpoczyna nowy projekt partnerskich mKiosków oraz zaprasza do współpracy przedsiębiorczych i dynamicznych.
mBank proponuje nowatorską a zarazem unikalną formę współpracy na zasadach partnerskich - prowadzenie jednego z mKiosków zlokalizowanych poza centrami handlowymi w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
Projekt przeznaczony jest dla osób zainteresowanych prowadzeniem punktu sprzedaży usług bankowych w oparciu o własną działalność gospodarczą, przedsiębiorczych oraz posiadających bardzo dobrą znajomość lokalnego rynku. Dodatkowo osoby, które chcą uczestniczyć w projekcie powinny posiadać kapitał na inwestycję w początkowej fazie prowadzenia działalności i na pokrycie kosztów bieżącego funkcjonowania placówki, a także tytuł prawny do lokalu lub gotowość do jego uzyskania (wynajem, własność).
Do kierowania punktami sprzedaży mBank poszukuje osób, które spełniają dodatkowe wymagania:
- minimum średnie wykształcenie,
- kreatywność, zdolności menedżerskie,
- wytrwałość i konsekwencja w działaniu,
- orientacja na osiąganie wysokich wyników,
- umiejętność obsługi komputera i aplikacji internetowych,
- mile widziane doświadczenie na rynku usług finansowych i ubezpieczeniowych,
niekaralność.
Do głównych zadań partnerów należy pozyskiwanie Klientów i ich obsługa w zakresie pełnej gamy produktów oferowanych przez mBank oraz realizacja przyjętego biznes planu.
Osoby decydujące się na prowadzenie Partnerskiego mKiosku działają w oparciu o Umowę o współpracy z mBankiem na zasadach agencyjnych. Dzięki temu otrzymują szeroki asortyment atrakcyjnych produktów i usług finansowych mBanku umożliwiających osiąganie stabilnych i wysokich zysków. Działają pod szyldem silnej i rozpoznawalnej marki nie ponosząc opłaty licencyjnej.
Docelowo mBank ze swoją siecią punktów naziemnych chce być dostępny w ok.100 miastach na terenie całego kraju.
Zainteresowani podjęciem współpracy z mBankiem mogą wysyłać list motywacyjny wraz z CV oraz informacjami na temat posiadanego lokalu na adres: mkiosk@mbank.pl w temacie podając mKiosk_Partnerski/miasto.
Do tej pory mBank uruchomił Program Partnerski mBank.net.pl, który umożliwia sprzedaż oraz promocję oferty mBanku przez Internet. Teraz Partnerem mBanku może zostać także osoba, która chce sprzedawać usługi banku w punktach naziemnych.
mBank pozostaje liderem innowacji na polskim rynku, wciąż rozbudowując swoją ofertę bankową, inwestycyjną i ubezpieczeniową.
Projekt przeznaczony jest dla osób zainteresowanych prowadzeniem punktu sprzedaży usług bankowych w oparciu o własną działalność gospodarczą, przedsiębiorczych oraz posiadających bardzo dobrą znajomość lokalnego rynku. Dodatkowo osoby, które chcą uczestniczyć w projekcie powinny posiadać kapitał na inwestycję w początkowej fazie prowadzenia działalności i na pokrycie kosztów bieżącego funkcjonowania placówki, a także tytuł prawny do lokalu lub gotowość do jego uzyskania (wynajem, własność).
Do kierowania punktami sprzedaży mBank poszukuje osób, które spełniają dodatkowe wymagania:
- minimum średnie wykształcenie,
- kreatywność, zdolności menedżerskie,
- wytrwałość i konsekwencja w działaniu,
- orientacja na osiąganie wysokich wyników,
- umiejętność obsługi komputera i aplikacji internetowych,
- mile widziane doświadczenie na rynku usług finansowych i ubezpieczeniowych,
niekaralność.
Do głównych zadań partnerów należy pozyskiwanie Klientów i ich obsługa w zakresie pełnej gamy produktów oferowanych przez mBank oraz realizacja przyjętego biznes planu.
Osoby decydujące się na prowadzenie Partnerskiego mKiosku działają w oparciu o Umowę o współpracy z mBankiem na zasadach agencyjnych. Dzięki temu otrzymują szeroki asortyment atrakcyjnych produktów i usług finansowych mBanku umożliwiających osiąganie stabilnych i wysokich zysków. Działają pod szyldem silnej i rozpoznawalnej marki nie ponosząc opłaty licencyjnej.
Docelowo mBank ze swoją siecią punktów naziemnych chce być dostępny w ok.100 miastach na terenie całego kraju.
Zainteresowani podjęciem współpracy z mBankiem mogą wysyłać list motywacyjny wraz z CV oraz informacjami na temat posiadanego lokalu na adres: mkiosk@mbank.pl w temacie podając mKiosk_Partnerski/miasto.
Do tej pory mBank uruchomił Program Partnerski mBank.net.pl, który umożliwia sprzedaż oraz promocję oferty mBanku przez Internet. Teraz Partnerem mBanku może zostać także osoba, która chce sprzedawać usługi banku w punktach naziemnych.
mBank pozostaje liderem innowacji na polskim rynku, wciąż rozbudowując swoją ofertę bankową, inwestycyjną i ubezpieczeniową.