Agregacja w jednym miejscu serwisu transakcyjnego banku oraz pasażu handlowego on-line to szansa na zwiększenie liczby odwiedzin i zysków.Od początku lutego Internauci mogą korzystać z Pasażu handlowego umieszczonego w serwisie www.multibank.pl.
Klienci sklepów internetowych na całym świecie dokonali w 2006 roku zakupów na kwotę 102,1 miliarda dolarów. Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl jest to wynik wyższy o 24% w stosunku do poprzedniego roku. Banki starają się wykorzystać takie zjawiska.
- Internauci odwiedzający stronę MultiBanku mają do dyspozycji Pasaż handlowy. To specjalne miejsce, w którym można dokonywać zakupów on-line. Dodatkowo klienci MultiBanku płacący za pomocą MultiTransferu otrzymują rabaty sięgające nawet kilkudziesięciu procent – mówi Krzysztof Kowalski z MultiBanku – Aż 97% naszych klientów dokonuje transakcji finansowych za pomocą Internetu, dlatego jesteśmy przekonani, że pasaż, w którym już teraz można kupić 50 000 produktów bez wychodzenia z domu będzie się cieszył dużym zainteresowaniem - dodaje
Obok dobrych cen kolejnym atutem wyróżniającym Pasaż handlowy MultiBanku jest bezpieczeństwo transakcji. Instytucja finansowa nie tylko zapewnia całkowitą ochronę transferu finansów (przelewy, MultiTransfer), ale sprawdza równocześnie wiarygodność partnerów oferujących produkty.
Pasaż w liczbach:
6 – sklepów internetowych skupia obecnie oferta Pasażu handlowego MultiBanku
10- liczba ogólnych kategorii produktowych (m.in. książki, zegarki, komputery)
41– szczegółowych kategorii produktowych
100 tys – tyle tytułów książek będzie można kupić niebawem w Pasażu handlowym
120 zł – tyle średnio wydaje internauta w Pasażu handlowym
- Internauci odwiedzający stronę MultiBanku mają do dyspozycji Pasaż handlowy. To specjalne miejsce, w którym można dokonywać zakupów on-line. Dodatkowo klienci MultiBanku płacący za pomocą MultiTransferu otrzymują rabaty sięgające nawet kilkudziesięciu procent – mówi Krzysztof Kowalski z MultiBanku – Aż 97% naszych klientów dokonuje transakcji finansowych za pomocą Internetu, dlatego jesteśmy przekonani, że pasaż, w którym już teraz można kupić 50 000 produktów bez wychodzenia z domu będzie się cieszył dużym zainteresowaniem - dodaje
Obok dobrych cen kolejnym atutem wyróżniającym Pasaż handlowy MultiBanku jest bezpieczeństwo transakcji. Instytucja finansowa nie tylko zapewnia całkowitą ochronę transferu finansów (przelewy, MultiTransfer), ale sprawdza równocześnie wiarygodność partnerów oferujących produkty.
Pasaż w liczbach:
6 – sklepów internetowych skupia obecnie oferta Pasażu handlowego MultiBanku
10- liczba ogólnych kategorii produktowych (m.in. książki, zegarki, komputery)
41– szczegółowych kategorii produktowych
100 tys – tyle tytułów książek będzie można kupić niebawem w Pasażu handlowym
120 zł – tyle średnio wydaje internauta w Pasażu handlowym