Do portfeli Klientów mBanku trafią karty płatnicze w technologii płatności zbliżeniowych MasterCard® PayPass
TM. Nowe, wielofunkcyjne karty pozwolą regulować nawet najmniejsze płatności w ekspresowym tempie. Przydadzą się także przy realizowaniu transakcji w internecie i wypłacie gotówki z bankomatów.
Od 3 listopada br. Klienci mBanku mogą zamawiać nowe karty płatnicze z logo MasterCard działające w technologii płatności zbliżeniowych PayPass. Umożliwia ona wygodnie i szybkie regulowanie nawet niewielkich kwot. W ofercie mBanku pojawiło się łącznie sześć produktów - kart debetowych i kredytowych, przeznaczonych zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i firmowych. Funkcjonują one obok dobrze już znanych Klientom banku kart Visa.
Prace nad wprowadzeniem oferty MasterCard w mBanku trwały ponad rok. W tym czasie karty zyskały wyjątkowe oblicze - trójwymiarowe wizualizacje przygotowała pracownia CODE Architecture & Design.
Wiedząc, że Klienci mBanku mocno identyfikują się z marką, postanowiliśmy tchnąć życie w charakterystyczne kulki z logotypu marki mBank. W programie graficznym rozsypaliśmy je na wirtualnych planszach - tłumaczą designerzy, Magdalena Lubińska i Michał Biernacki. W efekcie kulki niemal wyskakują z płaszczyzny karty.
Wprowadzając nowe karty, dajemy naszym Klientom jeszcze szerszy wybór - sami mogą zdecydować, jaki rodzaj karty wybrać. Jesteśmy przy tym pewni, że jest to wybór atrakcyjny. Nowa technologia, alternatywny wystawca i atrakcyjny wygląd. Karta powstawała zgodnie z filozofią mBanku - we współpracy z naszymi Klientami. W procesie testów i konsultacji uczestniczyli m.in. członkowie mRady. Wiele dały nam również dyskusje, toczące się na naszym forum, blogu oraz w serwisach społecznościowych, w których obecni są pracownicy mBanku - mówi Paweł Kucharski, dyrektor BRE Banku ds. mBanku.
Technologia MasterCard PayPass, zastosowana w kartach mBanku, umożliwia wygodne dokonywanie płatności za codzienne drobne zakupy. W trakcie transakcji wystarczy zbliżyć kartę do specjalnego czytnika PayPass. Nie ma potrzeby wkładania jej do terminala, wprowadzania kodu PIN czy szukania drobnych. Transakcje akceptowane są w ciągu kilku sekund, co oznacza dużą oszczędność czasu.
Nowych kart mBanku można używać także w standardowy sposób, wykorzystując klasyczne terminale i bankomaty. Jak przystało na bank internetowy, kartami z logo
PayPass można również dokonywać płatności w internecie.- Karty wyposażone w technologię MasterCard PayPass są znacznie wygodniejszą i bezpieczniejszą alternatywą dla gotówki. Wierzę, że innowacyjna karta, pozwalająca na skrócenie czasu transakcji, będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród obecnych i potencjalnych Klientów mBanku. Mam nadzieję, że używając kart MasterCard PayPass do codziennych zakupów, przyłączą się oni do naszej koalicji na rzecz walki z gotówką - mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.
PayPassTM jest „zbliżeniowym"" sposobem płatności, zapewniającym Konsumentom szybką i wygodniejszą alternatywę dla gotówki przy płaceniu za codzienne drobne sprawunki. Technologia PayPassTM może być łatwo dodana do jakiejkolwiek karty/rachunku MasterCard® czy też Maestro®. W celu dokonania zapłaty, Klient zbliża tylko kartę lub urządzenie (np. specjalną zawieszkę płatniczą) do specjalnego czytnika
PayPassTM, bez konieczności szukania w kieszeni drobnych, podawania karty sprzedawcy czy wkładania karty. Zakupy w systemie PayPass do kwoty 50 złotych nie wymagają podpisu, co jeszcze przyspiesza przebieg transakcji. PayPass pozwala też na staranniejsze kontrolowanie wydatków niż gotówka. PayPass jest rozwiązaniem idealnym w środowiskach szybkich płatności, gdzie prędkość transakcji ma kluczowe znaczenie, takich jak bary i restauracje szybkiej obsługi, drogerie, stacje benzynowe, automaty z napojami itp., sklepy detaliczne, obiekty sportowe, kina, systemy transportu, taksówki i parkingi.
Na koniec pierwszego kwartału 2009 r. było ponad 61 milionów kart i urządzeń
PayPassTM w ponad 153 000 punktach sprzedaży na świecie. Trwa obecnie wiele procesów wdrożeniowych i pilotażowych w 28 krajach, w tym Australii, Kanadzie, Chinach, Czechach, Francji, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Japonii, Korei, Libanie, Tajwanie, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.
MasterCard Worldwide przyczynia się do rozwoju światowego handlu, jako system zapewniający niezbędne połączenia pomiędzy instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami, użytkownikami kart i punktami handlowo-usługowymi na całym świecie. Jako franczyzodawca, instytucja przetwarzająca transakcje i doradcza, MasterCard rozwija i zapewnia rozwiązania płatnicze, przetwarza około 18 miliardów transakcji rocznie, dostarcza nowatorskie na rynku analizy sektora kart płatniczych i usługi doradcze, które wspierają rozwój biznesu współpracujących banków i punktów handlowo-usługowych. Poprzez rodzinę swoich marek, obejmującą MasterCard®, Maestro® i Cirrus®, MasterCard Worldwide obsługuje konsumentów i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.mastercardworldwide.com
mBank, część BRE Banku SA, w swojej ofercie dla Klientów indywidualnych i firmowych posiada karty Visa oraz MasterCard. Karty mBanku wyróżniają się elastycznością i różnorodnością. Klienci indywidualni mogą korzystać z debetowych kart darmowych lub ze zwrotem opłaty za korzystanie, a w przypadku kart kredytowych samodzielnie decydować o doborze oprocentowania i ceny. mBank wybrało ponad 2,2 mln Klientów
Prace nad wprowadzeniem oferty MasterCard w mBanku trwały ponad rok. W tym czasie karty zyskały wyjątkowe oblicze - trójwymiarowe wizualizacje przygotowała pracownia CODE Architecture & Design.
Wiedząc, że Klienci mBanku mocno identyfikują się z marką, postanowiliśmy tchnąć życie w charakterystyczne kulki z logotypu marki mBank. W programie graficznym rozsypaliśmy je na wirtualnych planszach - tłumaczą designerzy, Magdalena Lubińska i Michał Biernacki. W efekcie kulki niemal wyskakują z płaszczyzny karty.
Wprowadzając nowe karty, dajemy naszym Klientom jeszcze szerszy wybór - sami mogą zdecydować, jaki rodzaj karty wybrać. Jesteśmy przy tym pewni, że jest to wybór atrakcyjny. Nowa technologia, alternatywny wystawca i atrakcyjny wygląd. Karta powstawała zgodnie z filozofią mBanku - we współpracy z naszymi Klientami. W procesie testów i konsultacji uczestniczyli m.in. członkowie mRady. Wiele dały nam również dyskusje, toczące się na naszym forum, blogu oraz w serwisach społecznościowych, w których obecni są pracownicy mBanku - mówi Paweł Kucharski, dyrektor BRE Banku ds. mBanku.
Technologia MasterCard PayPass, zastosowana w kartach mBanku, umożliwia wygodne dokonywanie płatności za codzienne drobne zakupy. W trakcie transakcji wystarczy zbliżyć kartę do specjalnego czytnika PayPass. Nie ma potrzeby wkładania jej do terminala, wprowadzania kodu PIN czy szukania drobnych. Transakcje akceptowane są w ciągu kilku sekund, co oznacza dużą oszczędność czasu.
Nowych kart mBanku można używać także w standardowy sposób, wykorzystując klasyczne terminale i bankomaty. Jak przystało na bank internetowy, kartami z logo
PayPass można również dokonywać płatności w internecie.- Karty wyposażone w technologię MasterCard PayPass są znacznie wygodniejszą i bezpieczniejszą alternatywą dla gotówki. Wierzę, że innowacyjna karta, pozwalająca na skrócenie czasu transakcji, będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród obecnych i potencjalnych Klientów mBanku. Mam nadzieję, że używając kart MasterCard PayPass do codziennych zakupów, przyłączą się oni do naszej koalicji na rzecz walki z gotówką - mówi Krzysztof Drzyzga, new business development manager Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.
PayPassTM jest „zbliżeniowym"" sposobem płatności, zapewniającym Konsumentom szybką i wygodniejszą alternatywę dla gotówki przy płaceniu za codzienne drobne sprawunki. Technologia PayPassTM może być łatwo dodana do jakiejkolwiek karty/rachunku MasterCard® czy też Maestro®. W celu dokonania zapłaty, Klient zbliża tylko kartę lub urządzenie (np. specjalną zawieszkę płatniczą) do specjalnego czytnika
PayPassTM, bez konieczności szukania w kieszeni drobnych, podawania karty sprzedawcy czy wkładania karty. Zakupy w systemie PayPass do kwoty 50 złotych nie wymagają podpisu, co jeszcze przyspiesza przebieg transakcji. PayPass pozwala też na staranniejsze kontrolowanie wydatków niż gotówka. PayPass jest rozwiązaniem idealnym w środowiskach szybkich płatności, gdzie prędkość transakcji ma kluczowe znaczenie, takich jak bary i restauracje szybkiej obsługi, drogerie, stacje benzynowe, automaty z napojami itp., sklepy detaliczne, obiekty sportowe, kina, systemy transportu, taksówki i parkingi.
Na koniec pierwszego kwartału 2009 r. było ponad 61 milionów kart i urządzeń
PayPassTM w ponad 153 000 punktach sprzedaży na świecie. Trwa obecnie wiele procesów wdrożeniowych i pilotażowych w 28 krajach, w tym Australii, Kanadzie, Chinach, Czechach, Francji, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Japonii, Korei, Libanie, Tajwanie, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.
MasterCard Worldwide przyczynia się do rozwoju światowego handlu, jako system zapewniający niezbędne połączenia pomiędzy instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami, użytkownikami kart i punktami handlowo-usługowymi na całym świecie. Jako franczyzodawca, instytucja przetwarzająca transakcje i doradcza, MasterCard rozwija i zapewnia rozwiązania płatnicze, przetwarza około 18 miliardów transakcji rocznie, dostarcza nowatorskie na rynku analizy sektora kart płatniczych i usługi doradcze, które wspierają rozwój biznesu współpracujących banków i punktów handlowo-usługowych. Poprzez rodzinę swoich marek, obejmującą MasterCard®, Maestro® i Cirrus®, MasterCard Worldwide obsługuje konsumentów i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.mastercardworldwide.com
mBank, część BRE Banku SA, w swojej ofercie dla Klientów indywidualnych i firmowych posiada karty Visa oraz MasterCard. Karty mBanku wyróżniają się elastycznością i różnorodnością. Klienci indywidualni mogą korzystać z debetowych kart darmowych lub ze zwrotem opłaty za korzystanie, a w przypadku kart kredytowych samodzielnie decydować o doborze oprocentowania i ceny. mBank wybrało ponad 2,2 mln Klientów